„Vertindami mūsų prenumeratorių indėlį į kokybiškos žurnalistikos palaikymą ir atsižvelgami į tai, kad atsakingų piliečių dėmesys vis dažniau atkreipiamas į planetos išsaugojimą ir tvarumo idėjų pritaikymą visose gyvenimo srityse, dovanojame išskirtinio turinio konferenciją, pirmą tokią Lietuvoje – „Tvarumo kursas“. Tad visus savo bendruomenės narius kviečiame tiesiogiai dalyvauti nuotolinėje tvaraus verslo konferencijoje su geriausiais pranešėjais jau spalio 17–18 dienomis,“ – naujienomis dalinasi „Delfi Plius“ vadovė Julija Vercinskė.

Julija Vercinskė

J. Vercinskė priduria, kad stebėti konferenciją bus galima vieno mygtuko paspaudimu: „Prenumeratoriai atsidarę „Delfi Plius“ konferencijos dienomis iškart pamatys aktyvias nuorodas į konferencijos stebėjimą, tad reikės tik paspausti „play“ mygtuką ir viskas. O po konferencijos visi nespėję pamatyti vieno ar kito pranešimo, galės viską peržiūrėti „Delfi Pliuse“ ir pasinaudoti visa vertinga vaizdo medžiaga kaip mokomąja.

Pirmą dieną dėmesys ESG, verslo strategijai

Konferencija labiau panaši į mokymus, nes turinys rengtas remiantis vadovų magistrantūros studijų rengimo praktika ir pakviesti dėstytojai jau ne vienerius metus yra garsiausių universitetų dėstytojai tvarumo temose.

palio 17 d. nuo 9 val. pirmąją konferencijos dieną dalyviai sužinos apie aplinkosauginių, socialinių ir verslo valdymo (ESG) veiksnių tarpusavio sąsajas bei jų svarbą verslo strategijai: kaip kurti aplinkai saugų verslą, kaip įgyvendinti socialinę atsakomybę įmonėje, kokia turėtų būti tvaraus verslo valdysena, kaip užtikrinti aplinkosaugos, socialinės atsakomybės ir verslo valdysenos sąveiką įmonėje. Šia tema kalbės Mattias Iweborg – Švedijos Instituto tvarumo ekspertas, „Enact“ vykdomasis direktorius.

Nuo 11:20 konferencijoje startuos tema „Tvarumo tikslų iškėlimas, kuriant verslo strategiją: kodėl verslo strategijoje turi būti tvarumo tikslai, kaip tinkamai susiplanuoti tvaraus verslo strategiją, kaip pamatuoti ir įgyvendinti“. Šia svarbia tema kalbės dr. Laurence Wainwright – Oksfordo universiteto tvarumo magistrantūros studijų programos direktorius.

Tommy Borglund yra Stokholmo ekonomikos mokyklos verslo etikos mokslų daktaras ir „SSE Executive Education“ programos direktorius. T. Borglund savo patirtimi prekių rinkodaroje tvarumo kontekste dalinsis su „Tvarumo kurso” žiūrovais nuo 13:40. Jo pranešimo metu sužinosite tvarių prekių ženklų kūrimo ir rinkodaros principus: kaip kurti tvarų prekės ženklą, kaip išvengti „žaliojo smegenų plovimo (greenwash), kaip pristatyti savo tvarų produktą rinkai, kaip tinkamai komunikuoti apie organizacijos tvarumą klientams.

Taip pat pirmąją konferencijos dieną bus du pokalbiai su Lietuvoje gerai žinomais verslo atstovais apie jų praktiką priimant tvarius sprendimus, pasirinkimus savo įmonėse. Pokalbiuose dalyvaus: dr. Danas Tvarijonavičius, „Roquette“ grupės R&D Baziniams produktams vadovas ir „Roquette Amilina“ valdybos pirmininką, Guido Wolf, „Releven“ Tvarumo ir inovacijų direktorius, „Ignitis grupės“ tvarumo vadovą Valentą Neviera, Ingrida Grikpėdienė, Vakarų Medienos Grupės komercijos direktorė, Gediminas Judzentas, „Auga Group“ rinkodaros ir tvarumo vadovas, Denis Gacicha, „Schneider Electric“ vadovas Baltijos šalyse ir Vilius Juzikis, SEB banko valdybos narys ir Verslo bankininkystės tarnybos direktorius. Pokalbius moderuos „Tvari Lietuva“ ambasadorė ir vadovė Rugilė Matusevičiūtė.

Rugilė Matusevičiūtė

Antrą dieną – CO2 emisijų skaičiavimas, vidinė komunikacija ir reputacija

Antrą konferencijos dieną, spalio 18 d., nuo 9 val. kalbės Miglė Makuškaitė, „Planet Positive“ CO2 pėdsako valdymo agentūros įkūrėja. Jos tem „Kaip tapti „carbon neutral“ įmone? Praktiniai mokymai apie CO2 pėdsako apskaičiavimą ir neutralizavimą“, plačiau bus atsakyta į šiuos klausimus: kaip sumažinti energijos švaistymą ir padidinti verslo efektyvumą, kodėl įmonės CO2 pėdsakas tapo toks svarbus verslo investuotojams ir klientams, kokie įstatyminiai pokyčiai palies kiekvieną įmonę.

Miglė Makuškaitė-Survilė

Kaip įtraukti darbuotojus siekiant bendrų organizacijos tvarumo tikslų: kaip tinkamai iškomunikuoti darbuotojams organizacijos tvarumo tikslus, kaip įtraukti veikti drauge, kaip paskatinti darbuotojus patiems gyventi tvariau?” – į visus šiuos klausimus nuo 11 val. atsakys Elena Salamandic-Alijošienė. Pranešėja yra „Katalista Ventures“ – pirmojo Baltijos šalyse „Triple Top Line“ startuolių akseleratoriaus ir fondo partnerė.

„Civitta“ partnerės, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertės, „Customer Centric Consultancy“ vadovės Rūtos Gaudiešienės patirtis rodo, kad egzistuoja didžiulis skirtumas tarp to, kaip įmonių reputaciją mato gyventojai ar žurnalistai ir to, ką iš tiesų daro įmonės ar jų atstovai, bei laiko svarbiu savo reputacijai. Tad nuo 12.50 val. R. Gaudiešienė kalbės apie įmonių reputaciją tvarumo kontekste: kas tai yra, kaip ji matuojama ir kodėl reikia atsižvelgti ne tik į tai, ką įmonė daro, bet ir kaip ją mato žmonės.

O tvariomis savo praktikomis dalinsis ir diskusijų dalyviai: Indrė Bimbirytė-Yun, „Telia Lietuva“ tvarumo projektų vadovė, Renata Dantė, „IKEA“ Korporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims, Boris Kuzmas, „BTA draudimo Lietuvoje“ Marketingo ir viešųjų ryšių skyriaus vadovas, Gintautas Vaitekonis, „Electrolux“ vadovas Baltijos šalims, Tomas Vaišvila, „DPD Lietuva“ Komunikacijos vadovas, ir Renata Sagatauskė, „Rimi Baltic“ Socialinės atsakomybės strategijos ir vystymo vadovė.

Konferencija aktuali norintiems savo verslo strategijos plane įsivardyti tvarumo tikslus, tačiau dar nežinantiems kaip tai padaryti tinkamai, bei toms įmonėms, kurios jau eina tvarumo keliu, tačiau tam tikrose kolektyvo grandyse pritrūksta žinių, kaip teisingai vystyti verslą. Daugiau apie konferenciją - https://www.tvarilietuva.lt/konferencija/

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją