Konferencijos pradžia su ESG

Spalio 17 d. nuo 9 val. pirmąją konferencijos dieną dalyviai sužinos apie aplinkosauginių, socialinių ir verslo valdymo (ESG) veiksnių tarpusavio sąsajas bei jų svarbą verslo strategijai: kaip kurti aplinkai saugų verslą, kaip įgyvendinti socialinę atsakomybę įmonėje, kokia turėtų būti tvaraus verslo valdysena, kaip užtikrinti aplinkosaugos, socialinės atsakomybės ir verslo valdysenos sąveiką įmonėje. Šia tema kalbės Mattias Iweborg Švedijos Instituto tvarumo ekspertas, „Enact“ vykdomasis direktorius.

M. Iweborg yra vienas daugiausiai patirties tvarumo įgyvendinimo organizacijų strategijose klausimu turintis tarptautinis ekspertas. Pastaruosius 17 metų konsultuodamas tarptautines įmones ir organizacijas tvarumo srityje, Mattias padėjo kurti ir įgyvendinti tvarumo strategijas, sieti pagrindines organizacijos veiklas su tvarumu, valdyti rizikas, kurti tvarius prekės ženklus, valdyti reputaciją ir visus nefinansinės atskaitomybės aspektus. Mattias yra Švedijos instituto vadybos programos, skirtos tvariam verslui ir atsakingam vadovavimui, tvarumo ekspertas. Eidamas šias pareigas jis ir mokė, ir konsultavo daugiau kaip 400 vadovų iš 19 skirtingų šalių.

Nuo 10:40 bus galima išgirsti ir geriausius Lietuvos įmonių pavyzdžius ESG kontekte. „Tvari Lietuva“ vadovė Rugilė Matusevičiūtė kalbins dr. Daną Tvarijonavičių, „Roquette“ grupės R&D Baziniams produktams vadovą ir „Roquette Amilina“ valdybos pirmininką, Guido Wolf, „Releven“ Tvarumo ir inovacijų direktorių, ir „Ignitis grupės“ tvarumo vadovą Valentą Nevierą.
Rugilė Matusevičiūtė

Antroje dalyje – verslo strategijos

Nuo 11:20 konferencijoje startuos tema „Tvarumo tikslų iškėlimas, kuriant verslo strategiją: kodėl verslo strategijoje turi būti tvarumo tikslai, kaip tinkamai susiplanuoti tvaraus verslo strategiją, kaip pamatuoti ir įgyvendinti“. Šia svarbia tema kalbės dr. Laurence Wainwright – Oksfordo universiteto tvarumo magistrantūros studijų programos direktorius.

Dešimtmetę patirtį tvarumo srityje turintis Oksfordo dėstytojas dr. Laurence yra dirbęs ir dėstęs prestižiškiausiuose Australijos, Švedijos, Jungtinių Amerikos Valstijų ir Jungtinės Karalystės universitetuose, bei pelnęs ne vieną akademinį pripažinimą tvarumo moksle. Dr. Laurence yra daugiadisciplininis akademikas, turintis patirties įvairiose srityse, įskaitant tvarumą ir įmonių socialinę atsakomybę, strategiją ir organizavimą, vadybą ir lyderystę, psichologiją ir psichikos sveikatą bei visuomenės sveikatos mokslą. Jis dirbo kelių svarbiausių tvarumo žurnalų recenzentu, taip pat įvairių dotacijų komitetų nariu. Dr. Laurence baigė verslo administravimo doktorantūros studijas daugiausia dėmesio skyrė tvarumui Geteborgo universitete ir Berklio universitete. Dr. Laurence taip pat yra įgijęs Upsalos universiteto darnaus vystymosi mokslų magistro laipsnį, Kvinslendo technologijos universiteto magistro laipsnį, Sidnėjaus technologijos universiteto aukštojo mokslo dėstymo sertifikatą, apskaitos bakalauro ir verslo bakalauro laipsnį.
Laurence Wainwrightas, nuotr. iš asmeninio archyvo

Nuo 13 val. Lietuvos įmonių atstovai dalinsis savo patirtimi, kaip jiems sekasi kurti ir įgyvendinti tvarumo tikslus savo verslo strategijose. Pokalbyje dalyvaus Ingrida Grikpėdienė, Vakarų Medienos Grupės komercijos direktorė, Gediminas Judzentas, „Auga Group“ rinkodaros ir tvarumo vadovas, Denis Gacicha, „Schneider Electric“ vadovas Baltijos šalyse ir Vilius Juzikis, SEB banko valdybos narys ir Verslo bankininkystės tarnybos direktorius. Diskusiją moderuos R. Matusevičiūtė.

Tvari rinkodara

Tommy Borglund yra Stokholmo ekonomikos mokyklos verslo etikos mokslų daktaras ir „SSE Executive Education“ programos direktorius, Stokholmo ekonomikos mokyklos verslo etikos mokslų daktaras ir SSE Executive Education programos direktorius, bei Vyresnysis tvarumo dėstytojas Örebro universitete ir Tvaraus verslo centro koordinatorius. analitinio centro "Forever Sustainable" partneris ir konsultantas. T. Borglund savo patirtimi prekių rinkodaroje tvarumo kontekste dalinsis su „Tvarumo kurso” žiūrovais nuo 13:40. Jo pranešimo metu sužinosite tvarių prekių ženklų kūrimo ir rinkodaros principus: kaip kurti tvarų prekės ženklą, kaip išvengti “žaliojo smegenų plovimo” (greenwash), kaip pristatyti savo tvarų produktą rinkai, kaip tinkamai komunikuoti apie organizacijos tvarumą klientams.

Konferencija aktuali ir norintiems savo verslo strategijos plane įsivardyti tvarumo tikslus, tačiau dar nežinantiems kaip tai padaryti tinkamai, bei toms įmonėms, kurios jau eina tvarumo keliu, tačiau tam tikrose kolektyvo grandyse pritrūksta žinių, kaip teisingai vystyti verslą. Kviečiame stebėti jau dabar, kaip tai padaryti:

Konferencija yra rodoma tik internetu tiesiogiai.
Stebėti galima paspaudus šią nuorodą.
Nemokamai gali žiūrėti visi esami Delfi Plius prenumeratoriai.
Tiek esantiems, tiek nesantiem Delfi Plius prenumeratoriams nereikia jokio specialaus bilieto, kodo ar kitokio prisijungimo, užteks prisijungti prie savo Delfi Plius paskyros arba ją įsigyti.
Neturintiems prenumeratos ją galima įsigyti jau dabar – ČIA.
Po konferencijos bus galima peržiūrėti visus video įrašus.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)