„Tvarumas tapo neatsiejama šiandienos verslo ir visuomenės dalimi, o jo komunikacija – svarbiu veiksniu, formuojant įmonės reputaciją bei ilgalaikę sėkmę. Besikeičiantys vartotojų poreikiai ir ES reikalavimai transformuoja marketingo ir viso verslo požiūrį į tvarumą, todėl kviečiu skirti dvi popietes ir išgirsti Lietuvos bei užsienio ekspertų įžvalgas apie marketingo vaidmenį įmonių tvarume“, – kviečia LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

10-ies ekspertų patarimai

Renginį atidarys svečias iš Italijos – klimato technologijų įmonės „Mugo“ įkūrėjas bei generalinis direktorius Benedetto Ruggeri, pristatydamas nuo 2025 m. įsigaliosiančias naujas Europos tvarumo taisyklės bei atskleisdamas, kaip jas galima paversti marketingo galimybėmis. Teisinės atsakomybės temą palies „Vesta Consulting“ organizacijų tvarumo skyriaus vadovė Elvyra Mikšytė atskleis, kaip kinta tvarumo suvokimas įmonėse bei kaip procesus paveiks prasidedantis informacijos auditavimas.

„LTG link“ rinkodaros vadovė Rusnė Matulaitytė pasidalins patirtimi, kaip įmonės gali integruoti tvarumo principus į savo marketingo strategiją, o kaip tvarumo ataskaitos gali tapti puikiu įrankiu nuodugniau pasižiūrėti į nusistovėjusias įmonės praktikas, identifikuoti tvaresnius veiklos būdus, pasidalins „We are marketing“ partnerė Jorė Astrauskaitė.

Pirmąją renginio popietę užbaigs „Co:agency“ duomenų strategas, psichologas Aivaras Urba. Jis paskatins pažvelgti į tvarumo klausimą iš vartotojo perspektyvos bei bandys atsakyti, kodėl nereikėtų moralinių klausimų supaprastinti ir jų paversti ekonominiais.

Pirmąją renginio popietę užbaigs „Co:agency“ duomenų strategas, psichologas Aivaras Urba. Jis paskatins pažvelgti į tvarumo klausimą iš vartotojo perspektyvos bei bandys atsakyti, kodėl nereikėtų moralinių klausimų supaprastinti ir jų paversti ekonominiais. Antrąją renginio dieną prasidės „Oxylabs“ tvarumo vadovė Urtė Karklienė, kuri supažindins dalyvius su skirtingomis žaliojo smegenų plovimo formomis (greenwashing, greenhushing, greenwishing ir kt.) ir pavyzdžiais bei Europos Sąjungos reglamentavimo pokyčiais šioje temoje, o apie skirtingą tvarumo brandą organizacijose ir kokią funkciją gali atlikti marketingas, atskleis tvarumo ir komunikacijos ekspertas Donatas Kuras.

„Fabula Rud Pedersen Group“ projektų direktorė Inga Gvasalia-Tarasonienė papasakos apie sėkmingiausias „Grąžinti verta“ pastarųjų metų tvarumo iniciatyvas, jų įgyvendinimą ir rezultatus, o du būdus, kaip reklamos agentūra gali gali prisidėti tiek prie tvarumo strategijos kūrimo, tiek prie jos įgyvendinimo, pristatys „Clinic 212“ agentūrų grupės strategė Toma Stasiukaitytė.

Renginį uždarys ir vertybių temą palies „The critical“ partneris ir tvarumo vadovas Žemartas Budrys, atsakydamas, kaip tvarumo įtraukimas į marketingo strategijas gali atverti naujas galimybes skatinti teigiamus elgsenos pokyčius ir gilinti vertybėmis pagrįstą įsipareigojimą tvariems veiksmams.

Renginys „Tvarumas ir marketingas: kas svarbu šiandien?“ vyks spalio 9–10 dienomis internetu. Daugiau informacijos ir registracija čia.