„Mums tvarumas – tai strateginis pasirinkimas, kaip mes dirbame, kaip valdome verslą, kaip kontaktuojame su bendruomene, kokias socialinės atsakomybė veiklas vykdome ir, žinoma, kaip prisidedama prie aplinkosaugos“, – sako „DPD Lietuva“ direktorius Robertas Vilkaitis.
Vykdydama tvarumo strategiją, siuntų pristatymo tarnyba išsikėlė tikslą klientams suteikti aplinkai draugišką pristatymo paslaugą, taip prisidedant prie oro kokybės gerinimo miestuose ir miesteliuose. Siekdama mažinti pavojingų medžiagų patekimą į orą, „DPD Lietuva“ pereina prie gamtai draugiškesnių transporto priemonių.
Šiuo metu 60 įmonės automobilių, kursuojančių Vilniuje, yra varomi elektra. Skaičiuojama, kad per metus jie padės sumažins iki 270 tonų CO2 emisijos. Svarbi įmonės tvarumo strategijos dalis yra ir paštomatai. Pristatant siuntinius į paštomatus, mažėja kurjerių sustojimų skaičius, o tai anglies dioksido emisiją mažina dar 900 tonų.
„Mažindami CO2 emisiją, siekiame aplinkai draugiško siuntų pristatymo ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Norime būti atsakingu bendruomenės nariu, kuris prisideda prie geresnės miestų gyventojų gyvenimo kokybės“, – sako R. Vilkaitis.