„Visuomet gali būti pasyviu stebėtoju ir tikėtis, kad kažkas kitas už tave padarys, arba imtis iniciatyvos pats ir sudominti tuo, ką darai, kitus. Mums priimtinesnis pastarasis variantas“, – sako „Girtekos“ marketingo ir komunikacijos vadovas Simonas Bartkus. Kažkada pradėjusi nuo mažų iniciatyvų, šiandien „Girteka“ ir jos darbuotojai padeda tūkstančiams pagalbos stokojančių žmonių ir kuria ateities planus, kuriuose dar daugiau gerų darbų ir prasmingų socialinių projektų.
Bendradarbiaudami galime pasiekti daugiau
„Siekdami mažinti nelaimingų atsitikimų skaičių keliuose ir didinti visų eismo dalyvių saugumą, jaučiame pareigą mokyti ne tik savo vairuotojus, bet ir padėti edukuoti vaikus“, – sako S. Bartkus. Šiuo tikslu, jau antrus metus iš eilės „Girteka“ drauge su partneriais ir Lietuvos kelių policija vykdo akciją „Būk saugus kelyje“. Jos metu specialiai vaikams paruošiama ir išdalinama medžiaga, mokanti atsakingo elgesio kelyje. Tuo pačiu tikslu jau daugelį metų kartu su Lietuvos automobilių kelių direkcija „Girteka“ organizuoja edukacinius renginius. Tradiciškai Vilniaus Katedros aikštėje stovinčio vilkiko puspriekabėje įrengiama scena, kurioje vyksta saugaus elgesio kelyje renginiai ir mokymai, skirti mažiausiems eismo dalyviams.
Mokėti plaukti taip pat svarbu, kaip ir saugiai elgtis kelyje
Siekdama atkreipti dėmesį į vaikų saugumo svarbą, 2021 metais „Girteka“ prisijungė prie Lietuvos plaukimo federacijos organizuojamos socialinės kampanijos ir tapo pagrindiniu mecenatu. Nacionaliniuose kanaluose transliuotu drąsiu klipu norėta atkreipti dėmesį į dar vieną skaudžią problemą – plaukimo įgūdžių trūkumą ir paskatinti tėvus mokyti savo vaikus plaukti. Kiekvieno tėvo pareiga ir atsakomybė pasirūpinti, kad jo vaikas turėtų reikiamus įgūdžius ir žinotų bei mokėtų saugiai elgtis įvairiose situacijose. „Prisidėdami prie šios kampanijos, norėjome akcentuoti tai, kaip svarbu saugoti save ir savo artimą, kur bebūtume“, – sako S. Bartkus.
Vienas gražiausių projektų – opera ant ratų
Įsibėgėjus pandemijai, kai koncertų ir teatrų salėse spengė tyla, „Girteka“ kartu su Lietuvos operos ir baleto teatru įgyvendino projektą „Opera ant ratų“. Į miestų, miestelių ir kaimų aikštes atvykęs specialiai įrengtas vilkikas tapdavo scena, kurioje buvo nemokamai rodoma opera „Tarnaitė ponia“. Tai, kad tokie projektai svarbūs ir reikalingi patvirtina ne tik tūkstančiai apsilankiusių žmonių, bet ir nominacija prestižiniuose teatro apdovanojimuose „Auksiniai scenos kryžiai“.
Visuomenei naudingos iniciatyvos, kurios svarbios patiems darbuotojams
Jau trečius metus iš eilės „Girtekoje“ įgyvendinama iniciatyva „Good Vibes Challenge“ (liet. „Geros nuotaikos iššūkis“), kuri skatina įmonės darbuotojus prisidėti prie socialinę prasmę turinčių projektų. „Darydami gerus darbus, ne tik padedame bendruomenėms ir paprastiems žmonėms, bet ir tampame stipresne, vieninga komanda, kurioje kiekvienas narys tuo pačiu auga ir tobulėja kaip asmenybė“, – sako Simonas Bartkus, „Girtekos“ Marketingo ir komunikacijos vadovas. Prieš kelis metus darbuotojų iniciatyva sukurtas projektas ilgainiui kompanijoje tapo savotišku garbės iššūkiu. Susibūrę į komandas, patys darbuotojai sprendžia kam ir kokiu būdu padės šiais metais. Tam, kad kiekviena komanda turėtų daugiau galimybių, kiekvienai iš jų padeda kompanija. 2021 metais pavyko įgyvendinti net 56 kilnias iniciatyvas, kurių dėka Lietuvoje veikiančios bendruomenės sulaukė reikiamos pagalbos.
Mes patys esame atsakingi už aplinką, kuri mus supa
Šiais metais „Girteka“ savo darbuotojams ir bendruomenėms, kuriomis rūpinasi, dovanojo eglutes. Pavasarį, medelių sodinimo šventės metu, kiekvienas norintis eglutę galės pasodinti į žemę. Tai tradicija, kuri „Girtekoje“ gyvuoja jau ne vienerius metus. Prisidėdama prie šios nacionalinės iniciatyvos, kompanija ir jos darbuotojai siekia padėti atsodinti Lietuvos miškus ir taip sumažinti įmonės daromą poveikį gamtai.