Kaip įmonėje pasiteisins įdiegta kaupimo ateičiai programa, pirmiausia priklauso nuo tvirtos darbdavio ir paslaugą teikiančios bendrovės partnerystės. Ji neturi pasibaigti vos sudarius kaupimo sutartį. Anaiptol – paslaugą teikianti bendrovė turėtų užtikrinti visapusišką pagalbą visos programos gyvavimo laikotarpiu.

Partnerystė tapo ypač svarbi netipinių situacijų metu, pavyzdžiui, prasidėjus koronaviruso pandemijai, įvykus 2022 metų nuosmukiui finansų rinkose. Nors tokių įvykių neįmanoma prognozuoti, neįprastų situacijų pasitaiko, todėl svarbu, kad jų metu partneris suteiktų daugiau informacijos darbuotojams, paaiškintų situacijos priežastis, atsakytų į klausimus.

Pasirinkta kaupimo sprendimų programa darbuotojams turėtų būti lengvai prieinama ir suprantama. Galima pasiteirauti paslaugą teikiančių partnerių, kaip darbuotojai gali ne tik gauti metines ataskaitas, bet realiuoju laiku stebėti ir valdyti sukauptą turtą, ar bendrovė tam turi lengvai prieinamų įrankių, taip pat išbandyti šias priemones prieš sudarydami sutartį.

Informacijos prieinamumas yra vienas svarbiausių veiksnių, lemiančių darbuotojų įsitraukimą. Todėl svarbu, kad darbuotojui, norinčiam pasidomėti savo asmeniniais kaupimo rezultatais, tokia informacija būtų pasiekiama vos keliais spustelėjimais, pavyzdžiui, specialioje interneto banko pensijos platformoje.

Tinkamos kaupimo priemonės pasirinkimas gali būti sudėtingas, jei labai skiriasi darbuotojų poreikiai. Kaupimo paslaugas teikiantis partneris turėtų įsigilinti į įmonės padėtį, įvertinti darbuotojų demografiją, jų jau naudojamus kaupimo pensijai būdus ir visapusiškai pristatyti kiekvienos priemonės pranašumus bei trūkumus.

Priemonių įvairovė – didžiausias papildomo kaupimo ateičiai kartu su darbdaviu privalumas. Priemonių lankstumas, kaupimo trukmė, galiojantys mokesčiai ir kitos sąlygos skiriasi.Renkantis ilgalaikio kaupimo priemonę, su bendrove bendradarbiauti taip pat teks ilgą laiką. Todėl svarbu pasirinkti patikimą partnerį, turintį didelę kaupimo priemonių diegimo įmonėse patirtį.

Verta pasiteirauti bendrovės partnerių, kokios kitos įmonės yra jų klientės, paprašyti kitų sektoriaus įmonių, jau įsidiegusių ir kurį laiką naudojančių kaupimo programas, pasidalyti savo atsiliepimais. Taip pat verta pasidomėti ir nešališkais šaltiniais, pavyzdžiui, ką apie bendrovę rodo Lietuvos banko finansinių apžvalgų duomenys.

Diegdamos darbuotojams skirtas pensijų kaupimo programas, įmonės ne tik rūpinasi savo darbuotojų finansine gerove, bet prisideda prie finansinio raštingumo didinimo ir pensijų dydžio atotrūkio mažinimo. Ilguoju laikotarpiu – tai visai visuomenei naudą suteikiantis sprendimas, todėl tikėtina, kad ateityje vis daugiau socialiai atsakingų darbdavių diegs darbuotojams skirtas kaupimo programas.