Nauja erdvė – nauja darbo kultūra

Anot BTA Mokymų ir ugdymo specialistės Ugnės Žiogelytės-Stankevičienės, kaip ir dauguma įmonių, taip ir jų draudimo bendrovė taiko hibridinį darbo modelį, tačiau persikėlus į naują biurą, išaugo darbuotojų aktyvumas lankantis fizinėse darbo vietose, o tai paskatino formuotis naujiems kolektyvo įpročiams.

„Naujo biuro koncepcija kardinaliai skiriasi nuo senojo – dabar visi dirbame viename aukšte, nebėra kabinetų, atsirado laisvalaikio ir poilsio erdvės. Šie pakeitimai natūraliai paskatino lengvesnį bendradarbiavimą.

Pavyzdžiui, klausimai, kuriems reikėdavo planuoti atskirus susitikimus, dabar yra sprendžiami daug paprasčiau – tiesiog prie puodelio kavos. Atsiradusios laisvalaikio erdvės taip pat leidžia palaikyti darbo ir poilsio pusiausvyrą, užmegzti geresnį ryšį su kolegomis ir greičiau įsilieti į mūsų įmonės kultūrą“, – tvirtina U. Žiogelytė-Stankevičienė.

Vienas iš pirmųjų darbų, persikėlus į naują biurą, kaip teigia BTA atstovė, buvo vidinių taisyklių sukūrimas, kuris užtikrino darnų ir produktyvų darbą.

„Esame prieš nepagarbą kolegoms, darbuotojų išsišokimus, konfliktus ar bet kokią kitą veiklą, kuri trikdytų mūsų kolektyvą ir blogintų darbo kokybę. Persikėlus į naują darbo vietą, matėme, kad kiekvienas darbuotojas turi skirtingus įpročius, kurie gali erzinti kitus ir pakenkti mūsų įmonės kultūrai bei lengvam bendradarbiavimui, todėl ėmėmės taisyklių kūrimo, į kurį įtraukėme visus darbuotojus. Taip užsitikrinome, kad taisyklės būtų aktualios ir jų būtų laikomasi, nes patys jas ir sukūrėme“, – pasakoja U. Žiogelytė-Stankevičienė.

Naujokas – visavertis komanda narys

Kartu su nauja darbo kultūra sugrįžo ir gyvi naujokų mokymai, kuriems šiais metais BTA draudimo bendrovė žada skirti dar didesnį dėmesį – tobulinti ir atnaujinti procesus, diegti naujus, inovatyvius įrankius. BTA Mokymų ir ugdymo specialistės teigimu, šie pokyčiai naujokams leis dar greičiau įsilieti į kolektyvą bei pasijausti visaverčiais komandos nariais.

„Matome, kad rinkoje vis didesnę svarbą įgauna inovatyvių mokymų metodų diegimas, tad stengiamės žengti koja kojon su naujausiomis rinkos tendencijomis.

Šiuo metu esame visiškai atnaujinę pardavėjų naujokų mokymus, kurie yra interaktyvūs, apie 70% laiko naujokai praleidžia mokydamiesi savarankiškai, ne tik skaito „sausą“ teoriją, bet ir atlieka užduotis, sprendžia testus ir tikrinasi savo žinias, simuliuoja savo darbą, mokosi dirbti su sistemomis ir t. t.

BTA Mokymų ir ugdymo specialistė Ugnė Žiogelytė-Stankevičienė

Drąsiai galiu pasakyti, jog dabartinis mokymų procesas yra žymiai dinamiškesnis bei apima dar įvairesnes sritis. Taip pat dalį laiko esame numatę mentorystei, vadovo grįžtamajam ryšiui, kas leidžia dar greičiau įsilieti į BTA veiklą“, – tikina pašnekovė.

Įvesdami naujoką į kolektyvą, supažindindami jį su įmonės vertybėmis, bendravimo pagrindais ir nuostatomis, BTA organizuoja ir atskirą „Vertybių dieną“, kuri vyksta ne rečiau kaip kas ketvirtį.

„Į mūsų centrinį biurą sukviečiame naujokus iš visos Lietuvos, o aukščiausio lygio vadovai, rinkodaros, personalo ir kiti specialistai supažindina juos su mūsų įmonės vertybėmis, vidine įmonės kultūra, tradicijomis“, – pasakoja U. Žiogelytė-Stankevičienė.

Atsakingo verslo pavyzdys

BTA Mokymų ir ugdymo specialistės teigimu, draudimo bendrovės darbuotojai yra skatinami ne tik už pasiekimus profesinėje veikloje, bet ir už indėlį į kolektyvo gerovę.

„Mūsų iniciatyva „BTA Burės“ yra skirta pripažinti darbuotojus už papildomą indėlį į įmonės rezultatus bei demonstruojamą elgesį, kuris atitinka BTA vertybes – prieinamumą, žmogiškumą ir patikimumą. Kiekvieną metų ketvirtį kolegos turi galimybę įvertinti savo komandų narius, jų laimėjimus ir vertybinį požiūrį“, – sako U. Žiogelytė-Stankevičienė.

Darbuotojų mokymai yra dalis BTA 2023–2025 m. Tvarumo strategijos, kuri apima 5 darnaus vystymosi tikslus: gerą sveikatą ir gerovę, lyčių lygybę, darnius miestus ir bendruomenes, kovos su klimato kaita veiksnius bei deramą darbą ir ekonomikos augimą.