Vienos iš žemės ūkio sektoriaus lyderių, įmonės „Agrokoncernas“ komandos išsikeltas tikslas – šviesti moksleivius ir jaunimą apie tai, koks inovatyvus, pažangus bei nuolat atsinaujinantis yra žemės ūkis.

Todėl įmonės atstovai keliauja į mokyklas, universitetuose susitinka su studentais, pasirašo bendradarbiavimo sutartis, dalyvauja renginiuose ir tai daro išties aktyviai.

Vienas iš įmonės vykdomų projektų yra tuo pačiu pavadinimu „Agroambasadoriai“, kai pažangiausius šalies ūkininkus kviečia vykti kartu į mokyklas ir papasakoti moksleiviams apie savo darbą.

---

Pieną, duoną, kiaušinius gamina parduotuvės – karjeros specialistai tokius teiginius ne kartą yra girdėję ne tik iš pradinukų, bet ir gerokai vyresnių moksleivių.

Miesto žmogui žemės ūkio sektorius atrodo labai tolimas ir nepažįstamas. Tačiau iš tiesų jis yra kur kas arčiau, nei daugelis įsivaizduoja. Žemės ūkio sektorius yra viena iš sparčiausiai modernėjančių ir naujausias technologijas taikančių sričių.

Jai reikalingų specialistų poreikis viršija paklausą, todėl viena iš žemės ūkio sektoriaus lyderių, įmonės „Agrokoncernas“ komanda išsikėlė tikslą šviesti moksleivius ir jaunimą apie karjeros perspektyvas šiame gyvybiškai svarbiame sektoriuje.

Todėl įmonės atstovai keliauja į mokyklas, universitetuose susitinka su studentais, pasirašo bendradarbiavimo sutartis, dalyvauja įvairiuose karjeros pasirinkimui skirtuose renginiuose.

Į mokyklas kartu su jais vyksta ir „Agroambasadoriai“ – pažangiausi šalies ūkininkai, kurie pasakoja jaunimui apie savo darbo darbą.

Kas labiausiai domina jaunimą? Kokius stereotipus jie turi? Kokius klausimus užduoda ir ką ūkininkai pastebi pabendravę su moksleiviais? Kviečiame į susitikimą su jaunąja karta ir žemės ūkio sektoriaus atstovais, kurie atskleis, su kokiais iššūkiais jie susiduria.