Loterija vyks visose Baltijos šalyse
„Šimtas metų – ypatinga sukaktis, kurią norėjosi paminėti netradiciškai. – sako „Žemaitijos pieno“ rinkodaros vadovė. – Komandos viduje nusprendėme, jog šimtmetį švęsime visus metus – šitaip gimė mintis sukurti šimtmečio dainą, kurią sudainavo Monika Linkytė, šimto metų jubiliejui skirtą vaizdo įrašą, atšvęsti gimtadienį Vilniaus šaltibarščių festivalyje, o rudeniui atėjus – paminėti svarbią sukaktį nacionaline loterija.“
Organizuodama loteriją ir kitus šimtmečiui skirtus renginius, bendrovė akcentuoja pienininkystės tradicijas, skonį ir vertybes, jau šimtą metų perduodamas iš kartos į kartą.
„Tradiciją, kurią kadaise Žemaitijoje sukūrė mūsų proseneliai, šiandien tęsia jų vaikaičiai. Kartos keičiasi, tačiau laiko patikrinti produktai nesitraukia nuo šeimos stalo, lydi mūsų pusryčius, pietus ir vakarienes. Jau šimtą metų esame nesuskaičiuojamų šeimos akimirkų dalis. Mūsų nuomone, tai yra didžiausias pasiekimas, kurį norisi švęsti kartu su mūsų produkciją pamėgusia bendruomene“, – sako bendrovės rinkodaros vadovė.
Paprasta registracija ir 100 prizų
Rugsėjo 15-ąją Baltijos šalyse startuosianti loterija tęsis visą mėnesį, iki spalio 15-osios. Pagrindinis prizas Lietuvoje – automobilis „Toyota Yaris Cross“, o Latvijoje ir Estijoje loterijos laimėtojai mėgausis kelione į Romą.
Neskaitant pagrindinių prizų, taip pat bus galima laimėti ir 99 kitas, vertingas dovanas: vartotojų pamėgtų produktų rinkinius, šventinę atributiką, sūrio „Džiugas“ namų kuponus, sūrio fondiu ar kokteilių plaktuvus.
Pagrindinį prizą – automobilį „Toyota Yaris Cross“, visu akcijos laikotarpiu galite „pasimatuoti“ Vilniaus Akropolyje. Čia automobilis trauks praeivių dėmesį ir kvies dalyvauti loterijoje.
Išbandyti laimę galės kiekvienas, parduotuvėje įsigijęs tris „Žemaitijos pieno“ produktus ir užregistravęs pirkimo kvitą polapyje www.zpienas100.lt.
„Tikimės, kad šia atrakcija susidomės ir loterijoje sudalyvaus daugybė mūsų produkciją pamėgusių žmonių. Nacionalinė loterija – tai būdas atsidėkoti bendruomenei už pasitikėjimą ir švęsti kartu kuriant naujus prisiminimus“, – teigia bendrovės rinkodaros vadovė.