„Prekyba sodo ir lauko baldais suaktyvėjo dar kovo mėnesį, o atšilę balandžio orai šių baldų pardavimus iškėlė į naujas aukštumas. Sodo ir lauko baldai tapo perkamiausiais visoje baldų kategorijoje“, – sako „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas Nerijus Mikalajūnas.
Aktyviai buvo perkami ne tik lauko, bet ir vidaus baldai. Tarp populiariausių baldų balandžio mėnesį taip pat rikiavosi svetainės, miegamojo, virtuvės ir biuro baldų kategorijų gaminiai. Balandį kėdžių pardavimai augo daugiau nei 60 procentų, spintų – 50 procentų, lovų – beveik 40 procentų, lyginant su 2023-iųjų balandžio duomenimis.
Vidutinė parduoto baldo kaina praėjusį mėnesį sudarė 92 eurus. Brangiausiu balandį parduotu baldu tapo šešiavietė odinė kampinė sofa „Agawa“, kurios kaina – 4700 eurų. Lauko baldų komplektas „Barcelona“ parduota už 2199 eurus, kirpyklos plautuvė „Claudius“ – už 1910 eurų.
„Įdomu tai, kad naujai atidaryta grožio salono baldų kategorija iš karto sulaukė didžiulio pirkėjų susidomėjimo – tiek Lietuvoje, tiek ir tai pačiai grupei priklausančiame broliškame Marketplace Latvijoje“, – teigia N. Mikalajūnas.
Šiuo metu e. prekybos centro pirkėjai gali rinktis iš 196 tūkstančių skirtingų baldų pasiūlymų.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.