Lojalumo programoje nuo rugsėjo 20-sios galės dalyvauti bet kuris mobiliosios aplikacijos „Balcia“ vartotojas. Programoje dalyvauti – paprasta. Dalyviams už draudimo polisų įsigijimą mobiliojoje programėlėje ar aktyvų dalyvavimą įvairiuose iššūkiuose bei apklausų pildymą bus skiriami taškai. Taškai taip pat bus skiriami už kiekvieną mėnesį, praleistą kartu su „Balcia“.

Įdomu dar ir tai, kad programėlėje sukauptus taškus galima paversti auka įvairiems edukaciniams ar labdaros projektams, iškeisti į nuolaidą „Balcia“ produktams arba panaudoti įsigyjant paslaugas pas kitus „Balcia“ partnerius.

„Vartojimo įpročiai nuolat keičiasi, todėl verslas turi galvoti apie naujus ir kūrybiškus klientų lojalumą skatinančius būdus. Ilgą laiką tyrinėjome, kokie yra 20–35 metų amžiaus gyventojų norai ir poreikiai, todėl kūrėme tokią lojalumo programą, kuri atitiktų šios kartos draudimo paslaugų idėją.

Artur Senčenko, „Balcia“ generalinis direktorius Lietuvoje

Integruodami klientų lojalumą visuose verslo produktų rengimo etapuose: nuo kūrimo iki pardavimo, tikimės užtikrinti, kad tai suteiks dar asmeniškesnę klientų įsitraukimo patirtį. Be to, įgytas žinias diegiant naują lojalumo programą, panaudosime kurdami ir kitus ateities produktus bei sprendimus, kurie būtų pritaikyti šiuolaikinių vartotojų gyvenimo ritmui“, – sako „Balcia“ generalinis direktorius Lietuvoje Artur Senčenko.

Klientų lojalumo programa išsiskiria tuo, kad ji yra paremta žaidimo elementais. Kaupdami taškus ir pasiekdami naujus lygius, klientai gaus vis daugiau privilegijų – kuo daugiau polisų jie įsigys ir kuo ilgiau bendradarbiaus su „Balcia“ – tuo didesnės naudos jų laukia. Programa buvo sukurta ypatingą dėmesį skiriant Gen Z kartos norams ir interesams bei siekiant sukurti maksimalų klientų įtraukimą – taškus rinkti ir programoje dalyvauti galės net tie, kurie šiuo metu nebuvo „Balcia“ klientai.

„Balcia“ programėlę galima atsiųsti „App Store“ ir „Google Play“ platformose.