Populiariausių teminių prekių trejetuke Lietuvoje šiemet taip pat rikiuojasi ilgų juodų plaukų perukas ir perukas „Wednesday“, leidžiantis įsikūnyti į filmo „The Addams Family“ heroję.
„Kaip ir kasmet tarp perkamiausių artėjančios šventės atributų matome vampyro dantis, dirbtinį kraują ir voratinklius. Artėjant Helovinui, fiksavome ne tik kaukių ir kostiumų, tačiau ir įvairių teminių dekoracijų prekybos bumą“, – sako Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.
Populiariausiomis jau rytoj vyksiančio Helovino karnavalo dekoracijomis e. prekybos centre tapo įvairios teminės girliandos su LED lemputėmis.
„Pigu.lt“ duomenimis, šiemet pirkėjai Helovino kaukėms ir dekoracijoms vidutiniškai išleidžia 12 eurų. Tuo tarpu latviai šioms prekėms įsigyti vidutiniškai skiria 13 eurų, estai – 14 eurų, o suomiai – net 21 eurą.
„Pardavimai rodo, kad pirkėjų susidomėjimas šios šventės atributika mūsų e. prekybos centre kasmet auga. Atliepdami klientų poreikius, kiekvienais metais plečiame teminių Helovino prekių asortimentą“, – teigia N. Mikalajūnas.
Šiuo metu e. prekybos centro asortimente galima rinktis iš maždaug 20 tūkstančių skirtingų Helovino kaukių, kostiumų, aksesuarų ir dekoracijų.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 4 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.