Nauja kryptis – siuntų vežimo paslaugos

Dešimtmetį teikusi sandėliavimo paslaugas, šiemet įmonė, kuri yra tarptautinės Suomijos logistikos bendrovės „Posti“ dalis, nusprendė atsisakyti didelių sandėliavimo plotų ir pradėjo naują verslo kryptį – siuntų vežimo/pristatymo paslaugas. Šios paslaugos yra skirtos didmeninės ir mažmeninės prekybos tinklams, tiksliau – elektronine komercija užsiimančioms įmonėms.

„Šių metų lapkričio mėnesį mūsų įmonei sukako penkiolika metų. Didžiausią patirtį esame sukaupę dalinių krovinių vežimo srityje. Be krovinių vežimo kelių transportu, taip pat teikiame krovinių gabenimo oru ir jūrų transportu paslaugas. Visgi šiemet grupės strategija padiktavo ir kitą verslo kryptį – siuntų vežimo paslaugas, tad atitinkamai ir sandėliavimo veikloje pradėjome orientuotis į elektroninę komerciją“, – pasakoja R. Saulė.

Siuntas įmonė veža į visas Europos šalis kelių transportu ir keltais, jungiančiais Baltijos jūros valstybes. Taip pat yra galimybė siuntas išsiųsti ir į JAV bei Kiniją.

Internetinės parduotuvės keičia prekybos centrus

R. Saulė pasakoja, jog prieš didžiąsias metų šventes siuntų kiekis padidėja beveik trigubai, nes jau kurį laiką pastebima tendencija – pirkėjai ieško paprastų, patogių ir greitų sprendimų. Žmonės iškeičia prekybos centrus ir perka dovanas internetu, taip siekdami sutaupyti laiko, energijos ir pinigų, taip pat – išvengti spūsčių ir milžiniškų eilių:

„Perkant internete lengviau išvengti spontaniškų pirkimų, kuriems dažnai žmogiškasis faktorius neleidžia atsispirti lankantis parduotuvėse. Anksčiau, paklausus žmogaus, ar jis jau pasirūpino kalėdinėmis dovanomis, įprastai būdavo galima išgirsti atsakymą, jog dar ne, trūksta dovanos tėčiui ar broliui... Dabar vis dažniau galima išgirsti pasakymą – taip, laukiu paskutinių dviejų siuntų.“

Pasak R. Saulės, elektroninė prekyba atvedė parduotuves į namus, nes dabar dovanas visai giminei bei draugams galima įsigyti šiltai įsitaisius lovoje po pledu.

Dovanas perka paskutinėmis dienomis

O lietuviai užsisakinėja įvairiausias dovanas, tarp populiariausių – drabužiai, knygos, elektronika, žaislai, grožio bei sporto prekės. Labiausiai prieš šventes išauga drabužių prekyba.

Itella

R. Saulė aiškina, jog taip yra dėl to, kad žmonės perka dovanas ne tik kitiems, bet ir sau, nes per šventes nori atsinaujinti.

Taip pat ji pastebi, kad žmonės sunkiai pakeičia savo įpročius ir kalėdinėmis dovanomis retai kada ruošiasi iš anksto, dar rudenį. Didžioji dalis pirkėjų dovanų paieškas atideda beveik iki pat švenčių ir tuomet tikisi savo siuntinius gauti laiku:

„Tą pristatymą laiku ir turime užtikrinti, prisitaikydami prie šventinių sąlygų. Kiekvienas skirtingai organizuojame savo darbą taip, kad siuntos gavėjus užsakymai pasiektų nurodytu laiku.“

Tapo ir Kalėdų senelio kurjeriais

Įmonė prisidėjo ir prie neseniai vykusios socialinės iniciatyvos „Misija Laplandija“, kurios metu vaikai iš visos Lietuvos piešė piešinius, o nugalėtojai galėjo išrinkti net 10 vaikų namų įstaigų, kuriose gyvenantys vaikai kartu su Prezidente vyko į Laplandiją aplankyti Kalėdų senelį.

Vaikai iš viso nupiešė beveik 3000 piešinių, kurie taip pat neliko pamiršti – Kalėdų senelio kurjeriais tapę „Itellos“ atstovai pristatė kiekvienam piešusiam Kalėdų senelio pasirašytą laišką.

Užsakymo nr.: PT_76699743