2 tūkstančiais naujų pardavimo vietų visoje Lietuvoje
Pavasarį „LTG Link“ išplėtė traukinių bilietų pardavimų galimybes: pardavimo tinklas pasipildė daugiau kaip 2 tūkstančiais naujų pardavimo vietų visoje Lietuvoje – traukinių bilietais prekiauja visi „Perlo“ terminalai, kuriuose teikiamos finansinės ir draudimo paslaugos. Čia bilietus galima pirkti mokant grynais pinigais be jokio papildomo mokesčio. „Perlo“ terminalai yra arčiau keleivių namų, todėl planuojant kelionę nereikia eiti į stotį specialiai pirkti bilieto. Be to, net du „Perlo“ terminai yra Vilniaus geležinkelio stotyje.
Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose taip pat veiks informacijos centrai, kuriuose keleiviai gaus visą reikiamą pagalbą apie bilietų įsigijimą, maršrutus bei kitas paslaugas.
Metų pradžioje pasirašyta partnerystės sutartis su vežėjus visame pasaulyje jungiančia kompanija „Distribusion Technologies GmbH“, kuri išplėtė galimybes įsigyti traukinio bilietus visiems besinaudojantiems kelionių planavimo platforma „Google Maps“.
Vasaros pradžioje 33 bilietomatai įrengti 23 traukinių stotyse, tarp jų ir 9 papildomose stotyse, kuriose iki šiol galimybės įsigyti bilietų nebuvo, keleiviai pirko bilietus internetu arba iš palydovo traukinyje. Prie visų bilietomatų nuolat konsultuoja ir bilietus įsigyti padeda „LTG Link“ komanda. Planuojama, kad konsultantai prie bilietomatų dirbs tiek, kiek keleiviams reikės priprasti prie naujovės.
„Keleivių poreikiai keičiasi, todėl siūlome kuo daugiau sprendimų ir galimybių, leisiančių keleiviams planuoti kelionę ir pirkti bilietus jiems patogiu būdu. Mūsų siūlomų bilietų pardavimų kanalų pasiūla turėtų atliepti kiekvieno keleivio poreikius, o visame pasaulyje populiarūs bilietomatai yra patogus ir greitas būdas įsigyti bilietus nestovint eilėse, o įsigyjant jį vos dviem-trim paspaudimais. Tad labai tikimės, kad ir mūsų šalyje bilietomatai taps populiariu pardavimo kanalu norintiems greitai įsigyti bilietą”, – sako „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.
Bilietus pirkti tiek grynais, tiek kortele yra galimybė ir pačiame traukinyje. Papildomas mokestis nėra taikomas perkant bilietą, jeigu stotyje nėra kasos. Mokestis nėra taikomas pensinio amžiaus žmonėms ir jautrioms visuomenės grupėms ir tose stotyse, kur yra kasa.
Perkant bilietus traukinyje, senjorams nebus taikomi papildomi mokesčiai
Skaitmeniniam bilietų įsigijimo kanalui tampant vis dažnesniu keleivių pasirinkimu – bilietus internetu perka daugiau nei 60 proc. visų keleivių – kasų skaičius per trejus metus sumažėjo daugiau nei perpus. Skaitmeninis kanalas patrauklesnis, nes keleiviai gali planuoti kelionę, kaupti taškus, gauti pranešimus ir aktualią kelionių ar pakeitimų informaciją, pasirinkti vietas traukinyje.
Po planuojamo likusių kasų uždarymo 2 mėnesius numatytas pereinamasis laikotarpis, kai traukinyje iš palydovo perkant bilietus, niekam nebus taikomas mokestis. Po pereinamojo laikotarpio, mokestis nebus taikomas jautrioms visuomenės grupėms, tarp jų senatvės pensijos gavėjams, moksleiviams, turintiems neįgalumą, onkologinėmis ligomis sergantiems asmenims ir pan. Rezervacijų sistemoje bus numatyta daugiau vietų keleiviams, perkantiems bilietus iš palydovų.
Traukinių stotyse prie bilietomatų dirba darbuotojai, kurie konsultuoja ir padeda keleiviams stotyje įsigyti bilietus jiems patogiausiu būdu. Jie dirbs tiek, kiek reikės traukinių keleiviams priprasti prie pokyčių.
Senjorai: nesinori būti progreso stabdžiais
„LTG Link“ vadovė Kristina Meidė susitikime su senjorus atstovaujančiomis organizacijomis, atstovams pristatė pokyčius, susijusius su planuojamu traukinių bilietų kasų uždarymu, kuris numatytas vasaros pabaigoje. Susitikime dalyvavo Nacionalinės Bočių bendrijų asociacijos, organizacijos „Senjorų pasaulis“ ir Lietuvos pagyvenusių žmonių asociacijos nariai.
„Esu dėkinga senjorus vienijančioms organizacijoms, su kuriomis susitikome ir pasidalijome mintimis, kaip šį perėjimą padaryti kuo sklandesnį. Norime užtikrinti – jeigu matysime, kad yra keleivių, kuriems vis dar kils sunkumų įsigyti bilietus, ieškosime papildomų sprendimų, kad bilietus patogiai galėtų nusipirkti visi”, – sako „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.
Artimiausius du mėnesius bendrovė planuoja informacinę kampaniją, kuri padės visiems keleiviams pasirinkti iš visų alternatyvų patogiausią sau vietą pirkti traukinio bilietus.
Susitikime dalyvavusių organizacijų atstovai pripažino, kad alternatyvų senjorams pirkti bilietus pakanka, o „LTG Link“ darys viską, kad padėtų senjorams susipažinti su naujovėmis ir visais alternatyviais būdais įsigyti bilietus.
„Nesinori būti progreso stabdžiais, bet mūsų šalyje yra nemažai senjorų, kuriuos tokios naujovės baugina. Susitikimo metu pristatytos bilietų pirkimo alternatyvos yra apgalvotos, tad tikiuosi, kad senjorams jos bus patogios”, – Lietuvos pagyvenusių žmonių asociacijos prezidentas Kęstutis Makaravičius.
„LTG Link“ vadovė Kristina Meidė buvo susitikusi su Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos atstovais, kurių vertinimu bendrovė, planuodama uždaryti bilietų kasas, atsižvelgė į visų grupių specifinius poreikius ir numatė tinkamas priemones pokyčiams įgyvendinti.