„Pastebime ir biuro kėdžių pardavimų augimą, kuris buvo apie 30 procentų per paskutinius metus. Šią tendenciją siejame su besitęsiančiu žmonių darbu iš namų. Fiksuojame ir didesnį pirkėjų susidomėjimą prieškambario baldais, ypač drabužių kabyklomis ir batų lentynomis. Jau ne pirmus metus iš eilės populiarėja sėdmaišiai“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Sausio mėnesį tarp perkamiausių baldų e. prekybos centre rikiavosi biuro kėdės, lovos, spintos, kompiuterių stalai, komodos, sofos ir minkšti kampai.
2023 metais populiariausiais e. prekybos centro baldais tapo naktinė spintelė „Malwa“, sėdmaišis „Nore“ su pufu ir žaidimų kėdė „Malatec“. Pernai baldų kategorijos prekėms pirkėjai vidutiniškai išleido 74 eurus.
Anot K. Liškauskaitės, per metus baldų asortimentas e. prekybos centre padidėjo 13 procentų.
„Baldų pardavimų dinamika pirmąjį savo piką pasiekia rudens ir žiemos mėnesiais, kuomet žmonės daug laiko praleidžia namuose. Pardavimai pradeda augti prieš rugsėjo mėnesį, artėjant mokslo metams, ir kyla iki pat gruodžio pabaigos“, – teigia K. Liškauskaitė.
Jau netrukus startuos lauko baldų pardavimo banga. Jos pradžia įprastai fiksuojama kovą, balandžio mėnesį ši banga stiprėja, o aukščiausią savo tašką pasiekia gegužės–birželio mėnesiais.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.