Sportas – svarbi „Lidl“ ilgalaikio įsipareigojimo rūpintis žmonių sveikata ir sveika mityba dalis. Kaip maisto produktų mažmenininkas, „Lidl“ supranta, kokia svarbi kiekvieno žmogaus sveikatai yra mityba – tačiau būtina nepamiršti, kad sveikas gyvenimo būdas apima ir fizinį aktyvumą.

„Lidl“ siekia skatinti klientus būti fiziškai aktyviais, todėl ši nauja partnerystė – labai svarbi. Būdamas oficialiu UEFA varžybų šviežumo partneriu, „Lidl“ su šūkiu „Mes esame tavo komandoje“ ir toliau įkvėps esamus bei būsimus sirgalius bei bus greta jų – nuo reklamos televizijoje iki stendų stadione. „Lidl“ tikslas – užtikrinti, kad šviežias ir nebrangus maistas būtų lengvai prieinamas, ir kad kiekvienas futbolo gerbėjas galėtų būti dar arčiau didžiausių Europos futbolo mačų.

„Lidl“ vaikų komanda“ – visoje Europoje

Naujoji „Lidl“ partnerystė leis 30-yje Europos šalių, kuriose veikia „Lidl“, suburti unikalią „Lidl“ vaikų komandą“. Ji, bendradarbiaujant su UEFA Europos ir UEFA Konferencijų lyga, suteiks galimybę 6–10 metų amžiaus vaikams pasirodyti vienose iš lygos rungtynių. Be to, „Lidl“ pirkėjams ir savo darbuotojams suteiks galimybę laimėti nemokamus bilietus į rungtynes, taip skatindamas juos išlikti fiziškai aktyviais.

Kurdamas tokias unikalias patirtis kaip „Lidl“ vaikų komanda“, prekybos tinklas siekia įkvėpti daugiau vaikų visoje Europoje būti fiziškai aktyviais. Sveikos gyvensenos ir sąmoningos mitybos skatinimas nuo ankstyvo amžiaus gali sumažinti su mityba susijusių ligų riziką vėlesniame amžiuje. „Lidl“ ir toliau daug dėmesio skirs vaikų sveikatos gerinimui, vadovaudamasis specialiomis reklamos vaikams gairėmis.

„Lidl“ vaikų komanda.

„Lidl“ – labiausiai matomas prekės ženklas „UEFA EURO 2024“ čempionate

Sėkmingai bendradarbiaudamas su „UEFA EURO 2024“ čempionatu, „Lidl“ tapo matomiausiu turnyro partneriu. Prekybos tinklas turnyro metu per „Lidl Plus“ programėlę pasiekė daugiau nei 16 milijonų vartotojų ir futbolo sirgaliams stadionuose išdalino 91 toną vaisių.

Remiantis interneto rinkos tyrimų įmonės „YouGov“ atlikto tyrimo duomenimis, „Lidl“ buvo labiausiai pastebimas prekės ženklo partneris: daugiau nei pusė (58 proc.) „UEFA EURO 2024“ čempionato žiūrovų po turnyro atpažino „Lidl“ kaip turnyro partnerį anksčiau nei bet kurį kitą partnerį, t. y. 32 proc. daugiau nei prieš turnyrą (tai – didžiausias prieaugis tarp visų partnerių).

„Džiaugiamės šią vasarą prasidėjusia „UEFA EURO 2024“ čempionato ir „Lidl“ partneryste, kurią ir toliau galėsime sėkmingai tęsti, bei sveikiname „Lidl“ kaip oficialius UEFA Europos lygos ir UEFA Konferencijų lygos rėmėjus. „Lidl“ yra vienas iš pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais tinklų Europoje, turintis didelę tarptautinę įtaką, ir mes džiaugiamės galėdami dirbti kartu tam, kad Europos futbolo dinamika bei gyvybė pasiektų dar daugiau sirgalių. Tikimės, kad pasitelkę futbolo galią kartu sukursime teigiamą socialinį poveikį“, – pridūrė UEFA rinkodaros direktorius Guy-Laurentas Epsteinas.

„Lidl“ visose savo veiklos srityse propaguoja sveiką gyvenimo būdą. Suprantame, kaip svarbu yra sveika mityba, švieži bei kokybiški produktai bei prieinama jų kaina. Taip pat visų šalių mastu esame peržiūrėję bei sugriežtinę savo rinkodaros, skirtos vaikams, gaires, kad jie nuo mažens suprastų ir vertintų sveiką gyvenimo būdą. Pasitelkdami sportą – šiuo atveju futbolą – galėsime padėti įkvėpti visus būti aktyviais“ , – sakė „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.