Įmonių grupei priklausančios „Tauro Grooming Academy“ mokymų vadovė bei šunų kirpėja Kamilė Ausmanė kartu su KIKA eksporto šalių vadove Urte Černiauskaite neseniai lankėsi Singapūre, Honkonge ir Malaizijoje.
„Skirtingose šalyse surengėme tris seminarus, kurių metu pristatėme Lietuvoje gamintus „Tauro Pro Line“ produktus ir pademonstravome, kokį rezultatą galima pasiekti vos po vieno karto juos naudojant teisingai. Azijiečiai neretai mano, jog kirpimą išmano geriausiai, todėl naujovių, kurias pristatėme, jie nesitikėjo. Nustebinome juos profesionalumu, o Lietuvos vardas ir vėl garsiai nuskambėjo“, – įspūdžiais dalinasi Kamilė Ausmanė.
Rezultatai matomi iškart
K. Ausmanės teigimu, vizito Azijoje tikslas buvo supažindinti vietos šunų kirpėjus su „Tauro Pro Line“ kosmetika ir pademonstruoti, kaip Europoje prižiūrimi garbanotieji bišonai.
„Priežiūra Azijoje ir Europoje skiriasi. Pavyzdžiui, standartinis europietiškas „show“ kirpimas yra išlaikantis natūralumą, parenkamas pagal veislę, jos standartą o Azijoje daugiau dėmesio skiriama pompastikai, dažnai gyvūnams suteikiamos nenatūralios formos. Senasis žemynas labiau išlaiko senąsias tradicijas“, – lygina „Tauro Grooming Academy“ mokymų vadovė ir priduria, jog europietišku kirpimu azijiečiai visgi liko sužavėti.
Kiekvienoje šalyje darbas vyko su „vietiniais modeliais“, o vienas jų netgi turi lietuviškų šaknų: „Kvala Lumpūre gyvena „Tauro Kennel“ veislyno garbanotasis bišonas – jis ir buvo mūsų modelis Malaizijoje. Visi parinkti šunys – parodų dalyviai, kurie padėjo praktiškai pademonstruoti, kaip po teisingo kosmetikos naudojimo ir tinkamai išfenavus, gali pašviesėti kailio spalva, pasikeisti jo apimtis, išnykti ašarų dėmės.“
Seminaruose dalyvavo po kelias dešimtis žymių vietos šunų kirpėjų, vedlių, konkursų teisėjų, taip pat buvo ir gyvūnų prekių parduotuvių savininkų, o susitikimus organizavo „Tauro Pro Line“ platintojai tose šalyse.
Sužavėjo produktų savybės
U. Černiauskaitė dalinasi, jog Singapūre ir Honkonge „Tauro Pro Line“ kosmetika dar tik žengia pirmuosius žingsnius, o Malaizijoje yra sėkmingai platinama jau kelerius metus. Anot jos, didžiausias iššūkis, su kuriuo teko susidurti einant į Azijos rinką – didžiulė konkurencija.
„Ten yra daug prekės ženklų, atėjusių iš Amerikos ar kaimyninių Azijos šalių, todėl norėdamas patekti tarp lyderių, turi pasiūlyti kažką unikalaus ir išskirtinio“, – aiškina KIKA eksporto šalių vadovė.
„Mums padėjo tai, jog „Tauro Pro Line“ kosmetikos išskirtinumas – pagalba sprendžiant problemas. Tai nėra tiesiog kosmetika – su ja mes galime spręsti odos, kailio bėdas, tokias kaip dermatitas, alopecija ir kt. Šios problemos Azijos šalyse yra itin aktualios, nes ten vyrauja karštas, drėgnas klimatas, kuris paskatina kailio slinkimą bei odos infekcijas“, – pasakoja ekspertė.
Ji priduria, jog „Tauro Pro Line“ produktai neabejotinai yra kuriantys pridėtinę vertę augintiniui ir jo šeimininkui. Visgi, U. Černiauskaitė atkreipia dėmesį ir į tai, jog ne mažiau svarbu, kad pasisekimo sulaukė ir lietuvių kirpėjų profesionalumas: „Šunų kirpimas Azijos šalyse yra itin aukšto lygio, o tai, jog lietuviai gali išmokyti geriausius meistrus kažką naujo ir parodyti kirpimo subtilybes, yra neįtikėtinas pasiekimas.“
Sujungė viską, kas geriausia
„Tauro Pro Line“ prekės ženklui priklauso natūralios kosmetikos gyvūnams priemonių linija, profesionalūs įrankiai augintinių kirpimui bei įvairūs el. prietaisai ir aksesuarai.
Mokymų vadovė vardina, jog didžiausio populiarumo Azijoje susilaukė apimtį didinantys šampūnai, rudas ašarų dėmes nuo kailio padedantis pašalinti kremas paakiams „Stainless Look“ bei natūralus šarminis purškalas „Pure Mist“, suteikiantis antistatinį efektą, skirtas akių, ausų ir kailio higienai, bei „Tauro Pro Line“ šepečiai ir šukos.
Visi šie lietuvių produktai sulaukė ne tik itin didelio susidomėjimo, bet ir gerų atsiliepimų: „Viena kirpėja ir teisėja iš Singapūro pasidalino, kad jau spėjo išbandyti mėginukus savo šuniui ir vos po vieno maudymo sumažėjo raudonis ant šuniuko kaklo“, – rezultatus pristato K. Ausmanė.
Ji tęsia, jog tokių puikių rezultatų pavyksta pasiekti tik dėl KIKA GROUP, UAB įkūrėjos bei ilgametės veisėjos Janitos Januškauskaitės-Plungės turimos patirties: „Kadangi kūrėja šunis augina bene visą gyvenimą, ji žino, ko jiems reikia. Išbandžiusi daug skirtingos kosmetikos, visas geriausias produktų savybes sudėjo į vieną liniją ir padarė geriausia, ką galėjo. Be to, svarbu, jog priemonės yra natūralios, nes sintetiniai priedai gali suteikti tik trumpalaikį efektą.“
Skinasi kelią Indijoje
U. Černiauskaitė tvirtina, kad nepaisant nuostabių KIKA GROUP, UAB pasiekimų Azijoje, kelionė po pasaulį garsinant Lietuvoje sukurtus produktus tęsiasi ir toliau.
„Viena didžiausių mūsų naujienų ta, jog visai neseniai pradėjome plėtrą į Indiją ir šalies parduotuvėse jau galima rasti „Tauro Pro Line“ produkcijos, o netrukus – ir „Nature‘s Protection“ pašarų“, – džiaugiasi U. Černiauskaitė.
Šiuo metu KIKA GROUP, UAB produkciją eksportuoja į daugiau nei 60 pasaulio šalių.
Apie KIKA GROUP, UAB
KIKA GROUP, UAB yra viena didžiausių gyvūnų maisto ir priežiūros prekių įmonių Baltijos šalyse. Įmonių grupei priklauso sauso gyvūnų maisto gamykla „Akvatera LT“ bei veislynas „Tauro Kennel“.
KIKA GROUP, UAB valdo 128 KIKA prekės ženklo parduotuvių tinklą Lietuvoje ir Estijoje, kuriame pernai buvo parduota 47 % grupės produkcijos. Grupės eksportas sudaro 43,5 % visų pardavimų ir pernai siekė 31,2 mln. EUR. 2023 m. grupės konsoliduoti pardavimai augo 10 % ir pasiekė 71,7 mln. EUR.
Grupė eksportuoja į 65 pasaulio šalis, tarp kurių dominuoja Europos rinkos: Čekija, Suomija, Lenkija, Ukraina ir Italija, o sparčiausiai eksportas auga Azijos šalyse – Malaizijoje, Pietų Korėjoje, Indonezijoje ir Taivane.