„Šis sertifikatas – mūsų nuoseklaus darbo įvertinimas. Prieš keletą metų esame gavę šio standarto A lygio įvertinimą, o dabar sulaukėme aukščiausio – AA lygio įvertinimo. Tai reiškia, kad esame nuoseklūs saugios, tvarios ir kokybiškos produkcijos kūrime. Esame skaidrūs tiek prieš partnerius, tiek prieš galutinį klientą – pirkėją“, – pažymi „Bagfactory“ vadovas Gvidas Krolis.

8-oji BRCGS (angl. Brand Reputation Compliance Global Standards) versija galioja nuo 2019 metų vasario. Standartas sukurtas, siekiant užtikrinti tiekėjų atitiktį ir prekybininkų įgalinimą garantuoti parduodamų produktų saugą ir kokybę. BRCGS paskirtis – padėti mažmenininkams ir prekių ženklų savininkams gaminti vienodo saugumo bei kokybės maisto produktus bei suteikti sąžiningos veiklos įrodymų, tam, jei ateityje kiltų abejonių dėl veiklos teisėtumo. Tai yra svarbu, turint omenyje, kad pagal Europos Sąjungos maisto teisę, mažmenininkai ir prekių ženklų savininkai teisiškai atsako už savo prekių ženklus.

Atveria naujus kelius

BRCSG įvertinimas tampa vis svarbesniu rodikliu plėtojant tarptautines partnerystes. Skaičiuojama, kad pasaulyje bent 28 tūkst. tiekėjų dalyvauja BRCSG programoje, todėl natūralu, kad ieškant partnerių, verslo atstovų akys krypsta į atsakingus tiekėjus.

„Pakuočių ir daugkartinio naudojimo maišelių rinka yra labai konkurencinga, todėl tarptautinis įvertinimas ne tik pažymi nuveiktą darbą, bet ir atveria papildomus kelius. BRCGS sertifikatai yra vertinami visame pasaulyje, šioje sertifikavimo programoje dalyvauja bent 130 pasaulio valstybių. Šiai dienai daugelis mažmenininkų ir žymiausi prekių ženklai savo partneriais dažniausiai renkasi tuos tiekėjus, kurie yra įgiję BRCGS sertifikatą savo veiklos kategorijoje. Šis sertifikatas įrodo, kad galime ne tik suteikti aukščiausios klasės produktą, bet ir konsultuoti klientus pakuotės tvarumo bei funkcionalumo klausimais, taip padėdami rasti geriausią sprendimą“, – įgyto sertifikato svarbą pažymi G. Krolis.

Jis pažymi, kad sertifikatas ne tik parodo bendrovės siekį kurti saugius ir kokybiškus produktus. Bendrovei suteiktas sertifikatas taip pat įrodo, kad laikomasi pasauliniam standartui keliamų nuostatų, o prieš sertifikato suteikimą, bendrovė buvo kruopščiai audituojama. BRCGS standarte didelis dėmesys skiriamas nuoseklaus audito proceso užtikrinimui, falsifikavimo tikimybės mažinimui, skaidrumo atsekamumo produkcijos tiekimo grandinėje didinimui.

Audito ir finansų ekspertų „Deloitte“ duomenimis, pasaulyje 7 iš 10 sėkmingiausių tiekėjų yra įgiję BRCGS sertifikatus. Tokius įvertinimus taip pat turi kas antras iš 25 didžiausių pasaulio gamintojų.

Lietuvių įkurta „Bagfactory“ nuo 2015-ųjų Vilniuje valdo pakuočių gamyklą, bendradarbiauja su tokiais prekės ženklais kaip „Lidl“, „Aldi“, „Netto“ ir kitais globaliais prekybos tinklais.