„Pricer.lt“ skelbiamą kainų reitingą galima rasti čia.

„Nuosekliai dirbame tam, kad nuolat palaikytume mažų kainų lygį ir užtikrintume savo pirkėjams galimybę sutaupyti – tai įrodo objektyvi kainų analizė“, – sako „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Anot „Maximos“ atstovės, ilgiau nei metus išlaikyti pigiausių maisto prekių vidutinio krepšelio mažiausią kainą itin konkurencingoje aplinkoje prekybos tinklui padeda nuoseklių veiksmų visuma.

„Nuolat stebime situaciją rinkoje ir lyginame kainas kituose prekybos tinkluose – taip galime greitai prisitaikyti prie situacijos, prireikus reaguoti į kainas ir konkuruoti dėl pirkėjų dėmesio. Be to, reguliariai peržiūrime esamus ir nuolatos inicijuojame naujus veiksmus, kad pirkėjai sutaupytų dar daugiau, o patys galėtume dar labiau pasitempti ir paskatinti kitus rinkos dalyvius pasekti šiuo pavyzdžiu“, – sako I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Maxima

Palaikyti mažų kainų lygį prekybos tinklui pavyksta ne tik laimingomis savaitės kainomis ir pasiūlymais, specialiais kainų projektais kaip „Anekdotas, o ne kaina“, bet ir kasdien derantis su tiekėjais dėl prekių pirkimo kainų.

„Vien per praėjusius metus sumažinome apie pusės tūkstančio prekių įprastas kainas, o pirkėjai, įsigydami tokias prekes, pernai sutaupė apie 4,4 mln. eurų“, – skaičiuoja I. Trakimaitė-Šeškuvienė ir priduria, kad kasdien apsipirkti mažomis kainomis prekybos tinkle pirkėjams padeda ir privačių prekės ženklų „Farm Milk“, „Extra Line“, „Pormet“, ir kt. maisto prekės už mažiausią kainą savo kategorijoje „Maximos“ parduotuvėse.

Tai, kad pirkėjams svarbu sutaupyti ir šia galimybe jie aktyviai naudojasi, įrodo skaičiai – net 89 proc. „Maxima“ parduotuvėse apsilankančių pirkėjų kasdien į savo krepšelius deda prekes su nuolaida.

Išskirtinių naudų bei dar daugiau galimybių sutaupyti ištikimiems pirkėjams prekybos tinkle suteikia ir „Ačiū“ lojalumo kortelės naudų sistema – tai akcija „Su ačiū beveik už ačiū“, „Mažylių“ klubo pasiūlymai, „Maximos“ pinigų kaupimas ir galimybė jais padengti iki 99 proc. apsipirkimo sumos.