Į prekybos tinklus – per rekordinį laiką

Pernai gruodį startavęs su sveikatingumo produktais – grybų tinktūromis ir fermentuotu gėrimu „Gėris“, šiandien „Cannumo“ yra sparčiausiai augantis prekių ženklas Baltijos šalyse ir jau įvardijamas kaip pirmasis lietuviškas gyvenimo būdo prekių ženklas, kuris netrukus įsiverš į užsienio šalių rinkas.

„Visus metus tyliai ir kantriai dirbome, o dabar smagu švęsti pirmąjį „Cannumo“ gimtadienį ir turėti, kuo pasidžiaugti“, – pasakoja šio prekių ženklo įkūrėjas Mykolas.

 „Cannumo“ prekių ženklo įkūrėjas ir vadovas Mykolas Karpičius

Anot jo, pagrindinis startuolio sėkmės variklis – greitis: per metus „Cannumo“ įsitvirtino visuose didžiuosiuose prekybos tinkluose – fermentuoto gėrimo „Gėris“ galima rasti „Iki“, „Rimi“, nuo sausio mėnesio kituose didžiuosiuose tinkluose, taip pat „Vynoteka“, „Biržų duona“, „Bottlery“, „Senatorių pasažas“ ir kitose, o grybų tinktūros – „Livin“ parduotuvėse.

„Tai yra unikalus rezultatas – įprastai patekti į didžiulius tinklus užtrunka metus ar net pusantrų, o mes tai padarėme per pusmetį“, – savo komanda didžiuojasi verslininkas, primenantis, jog produktų galima įsigyti ir e-platformoje cannumo.lt.

Antra M. Karpičiaus įvardijama sėkmės sąlyga – stipri socialinė medija. Per metus suburta beveik 10 tūkst. žmonių bendruomenė, kuri nepaliaujamai auga, ir kiekvienas gali tapti jos dalimi.

„Socialiniuose tinkluose publikuojame kokybišką, aktualų turinį – tam skiriame tikrai daug pastangų: kviečiame pasisakyti ekspertus, nuomonės formuotojus, garsius žmones, kurie yra „Cannumo“ prekių ženklo ambasadoriai. Temos įvairiausios, tačiau svarbiausia – gera savijauta, kuri leistų aktyviai dirbti, turiningai ilsėtis ir jaustis laimingiems. Užtat ir sakome, jog „Cannumo“ vienija viską – kūną, protą ir Sielą“, – apie Lietuvoje išpopuliarėjusius sveikatingumo produktus pasakoja Mykolas.

Trečia „Cannumo“ sėkmės sudedamoji dalis, anot verslininko, – ištikimų klientų ratas. Pardavimo statistika rodo, jog žmonės, pabandę „Cannumo“ produktus, vėl grįžta ir perka, dalijasi atsiliepimais. Klientų pasitikėjimas Mykolui yra bene svarbiausias dalykas, kuris skatina kurti ir pasiūlyti dar daugiau įvairių gaminių.

„Sėkmės garantas visgi yra produktas. Net ir geriausia rinkodara toli nenuvažiuosi, jei produktas pirkėjui nepatiks“, – tikina nemažai verslų sukūręs M. Karpičius.

Cannumo

Gerųjų bakterijų – 9 kartus daugiau nei konkurentų gėrimuose

Regis, fermentuotų gėrimų yra apstu, tad kuo išskirtinis „Gėris“, jog per metus sugebėjo tapti dažno lietuvio kasdienės rutinos dalimi?

M. Karpičius sako, jog „Cannumo“ produktai nėra vaistai ar jų alternatyva. „Gėris“ padeda organizmui gauti gerųjų bakterijų, o grybų tinktūros (funkcinių grybų eliksyrai) gali padėti nusiraminti, pagerinti miego kokybę, suteikti daugiau energijos, paaštrinti dėmesį ir kt.

„Gėryje“ yra net 96 gerųjų bakterijų kultūros – tai 9 kartus daugiau nei bet kuriame konkurentų gaminyje. Mūsų žarnyno mikroflora yra antros smegenys – 90 proc. laimės hormonų sugeneruojama būtent žarnyne. Jei juo tinkamai nepasirūpinsime, kažin ar gerai jausimės net ir sportuodami bei medituodami.

Todėl mūsų komanda kuria produktus, paremtus naujausiais tyrimais, kad galėtų pasiūlyti efektyvius sprendimus šiuolaikiniam žmogui. „Cannumo“ prekių ženklas gali atnešti to gėrio“, – šypsosi Mykolas.

Kitas svarbus dalykas yra skonis. Anot pašnekovo, „Gėryje“ yra 15 proc. natūralių uogų – šaltalankių, aronijų arba juodųjų serbentų. „Gėrio“ šeimą papildo dar vienas – ruginio salyklo gėrimas, kurį, anot M. Karpičiaus, ypač mėgsta vyresnio amžiaus žmonės.

Tačiau bene labiausiai „Cannumo“ prekių ženklo įkūrėją bei jo komandą džiugina faktas, jog pirkėjams patinka ne tik produktas, bet ir šio prekių ženklo filosofija, skatinanti nurimti, mažinti chaoso, atsigręžti į save ir atrasti balansą aplinkoje.

„Mūsų siunčiama žinutė pirkėjams patinka – jie nori tapatintis su „Cannumo“, – tvirtina M. Karpičius.

Cannumo

Numatyta didelė kampanija Jungtinėje Karalystėje

Startuoliui gerai sekasi ne tik Lietuvoje. Dar šiais, 2024 metais, „Cannumo“ produkcija iškeliaus į Vokietiją – 800 prekybos taškų, o kitąmet numatytas šių prekių ženklo startas Jungtinėje Karalystėje.

„Visą pusmetį intensyviai dirbome, kad „Gėris“ iškeliautų už mūsų šalies ribų. Jungtinės Karalystės rinka 100 kartų didesnė nei Lietuvos, be to, ten nėra tokio ar panašaus produkto, todėl matome perspektyvą ir labai norime pakartoti sėkmės istoriją su gėrimu, kuris iš „Gėrio“ virs „Goodie“.

Pasak M. Karpičiaus, jau 2025 metų sausį numatyta klientus nudžiuginti dviem produktais, kurių analogų nėra pasaulyje. O dvi naujienas laukia šiuo, jau prasidėjusiu kalėdiniu laikotarpiu – prekyboje atsiras šventinis limituoto leidimo „Gėris“ ir dar vienas produktas, sukurtas bendradarbiaujant su gerai žinomu prekių ženklu ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje.

Cannumo

Norėjo sukurti kažką apčiuopiamo ir prasmingo

Prisimindamas „Cannumo“ pradžią, Mykolas tikina, jog į šiandienos pasiekimus – sparčiai augantį startuolį, užsimojusį užvaldyti Europą ir ne tik, – atvedė užsispyrimas ir įsitikinimas, kuriuo paremta visa „Cannumo“ filosofija: gyvenime nebūna nieko atsitiktinio, viskas yra susiję.

„Atsimenu, tuoj gruodis, suplanuotas startas su grybų tinktūromis, kurias gamina mūsų partneriai JAV, tačiau strigome dėl registracijos procedūros Lietuvoje. Įsivaizduokite – po kelių savaičių į rinką turime pateikti produktą, o jo vis dar nėra!

Tada atsigręžiu į butelį to fermentuoto gėrimo, kurį kolektyve nuolat vartojome daugiau nei metus, ir sakau: „Tada galim šitą dalyką paleisti.“ Vieni sakė, jog be šansų, kiti svarstė, ar kas nors pirktų tokį. Tačiau „Gėrį“ visgi paleidome, o pamatę jo sėkmę supratome – buvo verta eiti keliu, padiktuotu nuojautos“, – metų senumo įvykius prisimena verslininkas.

Politikos mokslus studijavęs, tačiau anksti į įvairių verslų (daugiausia technologijų) kūrimą įsitraukęs Mykolas sako, jog kelerius metus brandino idėją sukurti kažką, kas būtų apčiuopiama ir prasminga.

„O dabar, kai matau, ką su bendraįkūrėju Dominyku Ježeriu (reperiu OG Version) ir komanda pasiekėme per metus, tiesiog užlieja didžiulė GĖRIO banga. Jaučiu pasitenkinimą“, – tikina pašnekovas.

Per metus išaugo ir „Cannumo“ komanda: nuo verslą pradėjusių kelių žmonių iki 20-ties, kuriuos sieja panašios vertybės ir pasaulėžiūra.

„Mes supratame, jog tam, kad galėtume laimėti ilgalaikėje perspektyvoje, kartais reikia pralaimėti trumpalaikėje. Ir mes tą darome sistemingai“, – dar vieną „Cannumo“ sėkmės receptą pateikia pašnekovas.

Cannumo

Asmeninis augimas – tylos stovyklose, sąmoningo kvėpavimo sesijoje

Mykolui sveikatingumo tema ypač svarbi – vyras jau kurį laiką nevartoja alkoholio, kelerius metus išbando įvairias praktikas – tylos stovyklą, rebefingą (sąmoningą kvėpavimą), meditaciją.

Kaip pats tikina, bandymas tyrinėti save, emocijas, pojūčius, kūno signalus yra gana įtraukiantis procesas, kuris leidžia sugriauti rutiną, į kurią dažnai įsisukame: darbas nuo 8 iki 17 val., savaitgalis, atostogos dukart per metus ir kt. Pasak Mykolo, tai kontrolė, o „Cannumo“ kviečia prisiliesti prie tų dalykų, kurie padeda susikurti kitokią gyvenimo kokybę.

Mykolo patirtys dar kartą įrodo, kaip svarbu neperdegti ir laiku sustoti.

„Pernykštis gruodis buvo labai intensyvus, su daug veiksmo ir mažai miego, taigi sausį nusprendžiau iškart „atsijungti“. Startuoliui vos mėnuo, o aš – į tylos stovyklą, kur negalimi jokie telefonai, viskas laikas skirtas jogai.

Ir ką galvojate – pirmą dieną mano telefonas tiesiog kaito nuo skambučių. Tačiau po 10 minučių nusprendžiau nebereaguoti, manydamas, jog komanda susitvarkys ir be manęs. Ir susitvarkė“, – prisimena Mykolas.

Pašnekovas tikina, jog su „Cannumo“ veikla jis išgyvena tai, ko nepatyrė dirbdamas su kitais verslais – mato, kaip konkrečiai veikia dalykai, kuriuos sukūrė ir paleido drauge su komanda.

„Šie metai leido pajausti ir suprasti, kaip man gera būti su savimi. Su kiekvienu mėnesiu nerimas, blaškymasis mažėjo, rimo vidinis konfliktas. Tai nuostabi būsena, žmonės kartais jos siekia visą gyvenimą. Žinau, kad viskas aplink vyksta natūraliai, nebandau kažkaip suvaldyti. Nebeliko ego.

Ko palinkėčiau sau ir komandai? Nepasiduoti, kad ir kaip banaliai tai skambėtų. Tikiu, jog visi verslai gali būti sėkmingi, tačiau vadovai, tikintys savo idėja, neturėtų sustoti, net jei ir būtų kliūčių. Maži pralaimėjimai yra būtini – jie veda į didelę sėkmę.

Svarbiausia – nesistengti visko kontroliuoti. Kai dingsta kontrolė, sumanymas gali išaugti į tokius kosminius dalykus, apie kuriuos pirminiame etape net negalvojai. Vadovui dažniau reikėtų sėstis ne prie vairo, o mėgautis kelione nuo keleivio sėdynės“, – šypsosi M. Karpičius, pasidalinęs startuolio „Cannumo“ istorija ir asmeniniais atradimais.