„Didžiausio klientų aktyvumo tikimės penktadienį, tačiau augantis lankytojų srautas rodo, kad pirkėjai įvertino mūsų pasiūlytą galimybę pigiau apsipirkti visos savaitės eigoje. Šiemet Juodojo penktadienio pardavimų kampaniją išplėtėme iki septynių dienų – pasiūlėme be streso ir geromis kainomis iš anksto pasirūpinti kalėdinėmis dovanomis“, – sako Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.
Pirmadienį tarp populiariausių prekių kategorijų įsitvirtino skirtingi žaislai. Pirmosiose pirkėjus labiausiai sudominusių kategorijų gretose rikiavosi konstruktoriai, žaislai berniukams bei mergaitėms ir lavinamieji žaislai. E. prekybos lankytojų dėmesys taip pat krypo į kvepalus moterims.
Perkamiausia preke pirmąją Juodojo penktadienio savaitės dieną tapo LEGO® advento kalendorius „City“. Antrojoje vietoje įsitvirtino advento kalendorius žvejui, trečiojoje – „Philips“ garų lygintuvas. Tarp populiariausių pirmadienio prekių taip pat užfiksuota kavamalė „Bosch“ ir šviesos efektų projektorius „Astronautas“.
Šiemet e. prekybos centras savo lankytojams siūlo dvigubai daugiau akcinių prekių nei 2023 metais vykusios kampanijos metu, kuri tapo rekordine.
Juodojo penktadienio savaitės metu didžiausiomis nuolaidomis pasižymi tos prekių kategorijos, kurių produktai ypač aktualūs artėjant Kalėdoms. Tai – žaislai, kvepalai, kosmetika, drabužiai, sporto ir interjero prekės. Nuolaidos e. prekybos centre taikomos tiek prekėms, tiek jų pristatymui, tiek pagal pirkinių krepšelių dydžius.
N. Mikalajūnas primena, kad apsipirkti racionaliai ir išvengti impulsyvių įsigijimų galima atlikus nesudėtingus namų darbus. Apgalvojus, kokių prekių tikrai reikia ir pasiruošus iš anksto, Juodojo penktadienio nuolaidų savaitės metu belieka keliskart bakstelėti savo išmanųjį įrenginį ir pasirinkti iš plataus asortimento, kuris siekia jau beveik 6 mln. prekių.
Paprasčiausias būdas pasiruošti išpardavimams – savo „Pigu.lt“ paskyroje išsaugoti norimas įsigyti prekes ir gauti pranešimą, kai šie produktai atpigs.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro beveik 6 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.