Moteriškų striukių bei avalynės, žiemiškos aprangos ir avalynės vaikams, termo aprangos, šalikų ir pirštinių pardavimai ūgtelėjo 50–60 procentų.
„Šiemet, kaip ir kasmet, žiemos laisvalaikio prekių pardavimai šovė į viršų vos pasirodžius pirmajam sniegui. Sniegas toliau laikosi, todėl ir šio inventoriaus paklausa išlieka aukštumoje“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Iškritus sniegui, sniego kastuvų ir stumtuvų pardavimai išaugo net 6,5 karto, lyginant su savaite be sniego. „Kastuvai yra populiariausias pasirinkimas, tačiau sniego stumtuvai taip pat randa savo pirkėją. Stumtuvai sudaro apie 30 procentų prekių, įsigyjamų sniego kastuvų ir stumtuvų kategorijoje“, – teigia K. Liškauskaitė.
Į viršų šoko ir automobilio langų ledo grandiklių pardavimai. Populiariausias pasirinkimas tarp internetu apsiperkančių vairuotojų – grandikliai su ilga rankena ir šepečiu, jų kaina sudaro 5–7 eurus.
Šiuo metu perkamiausių su sniegu susijusių prekių trejetuką e. prekybos centre sudaro sniego kastuvai, rogutės ir slidinėjimo, žiemos bei termo apranga.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.