„Jau trečius metus iš eilės stebime panašią tendenciją: prieš Valentino dieną auga prekyba tiek klasikinėmis Valentino dienos dovanomis, tiek išmaniaisiais įrenginiais ir elektronikos prietaisais“, – konstatuoja Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Pirmąją vasario savaitę išmaniųjų apyrankių pardavimai e. prekybos centre augo daugiau nei 40 procentų, nešiojamų kompiuterių – trečdaliu, belaidžių ausinių – daugiau nei 20 procentų, lyginant su to paties laikotarpio duomenimis 2023 metais.
„Matome, kad Valentino dieną netrūks ne tik technologijų, bet ir romantikos“, – sako K. Liškauskaitė. Seksualių apatinių paklausa e. prekybos centre pirmosiomis vasario dienomis išaugo daugiau nei 30 procentų.
Anot K. Liškauskaitės didžiausių Valentino dienai skirtų dovanų pardavimų dar laukiama. Ankstesnių metų praktika rodo, kad aktyviausiai dovanų paieškos ir prekyba internete vyksta savaitę iki vasario 14 dienos.
„Įprasta, kad vyriškų ir moteriškų kvepalų bei kosmetikos pardavimai prieš pat šventę šokteli iki 50 procentų. Į viršų šauna ir prekyba prekėmis, skirtomis suaugusiems. To tikimės ir šiemet“, – teigia K. Liškauskaitė.
Didžiausia Baltijos šalyse ir Suomijoje e. prekybos bendrovė „PHH Group“ buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomose e. prekybos platformose „Pigu.lt“, „220.lv“ ir „Kaup24.ee“ prekiauja beveik 4 tūkst. pardavėjų, asortimentą sudaro apie 3 mln. prekių. Lankytojų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.