„Mobilusis ryšys ir internetas jau tapo būtinybe. Vartotojai vertina, kai šias paslaugas gali įsigyti ne tik už gerą kainą, bet ir patogiai bei tada, kada reikia. Išskirtinis dėmesys klientams padeda mums išlaikyti lyderystę bei tokį didelį jų pasitikėjimą“, – teigia Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.

RRT ataskaitos duomenimis, antrąjį 2023 m. ketvirtį „Tele2“ išlaikė lyderio poziciją – lyginant su kitais operatoriais, turėjo daugiausiai aktyvių kalbinio ryšio SIM kortelių, kurios sudarė 45,7 proc. visos mobiliojo ryšio rinkos. Iš viso operatoriaus paslaugomis naudojasi daugiau nei 2 mln. klientų Lietuvoje.

Nuosekliai auga „Tele2“ verslo klientų skaičius – jis rinkoje augo sparčiausiai ir, lyginant su 2022 m. antruoju ketvirčiu, padidėjo 8,2 proc. Užtikrintas bendrovės verslo klientų augimas stebimas kiekvieną ketvirtį, o nuo 2021 m. antrojo ketvirčio jau padidėjo net 21,2 proc.

„Tele2“ tinkle veikianti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ toliau išlaiko lyderystę išankstinio mokėjimo paslaugų rinkoje – antrąjį šių metų ketvirtį pasiekė 55,4 proc. rinkos. Tai yra 2,4 proc. daugiau nei pirmąjį šių metų ketvirtį.

Antrojo šių metų ketvirčio RRT pateiktos ataskaitos duomenimis, bendras išsiųstų ir priimtų duomenų kiekis „Tele2" tinkle antrąjį ketvirtį pasiekė 108,2 tūkst. TB. Tai yra 14,13 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai ir net 40,1 proc. daugiau nei 2021 m. antrąjį ketvirtį.

„Tele2“ toliau tobulina ryšio kokybę – gerinamas 4G+++ tinklas, didinamos investicijos į ryšio kokybės gerinimą. Pirmojo ketvirčio duomenimis, Lietuvoje veikė 1478 bazinės 4G, 4G+ ir 4G++ stotys. „Tele2“ intensyviai plečia ir 5G ryšio tinklą. Liepos mėnesį 5G paslauga pradėjo naudotis ir išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ klientai.

Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos elektroninių ryšių 2023 m. antrojo ketvirčio ataskaitą rasite čia.