Maistas yra vienas populiariausių fotografijos objektų. Dažniausiai maisto nuotraukas matome socialiniuose tinkluose ar tinklaraščiuose. Nors profesionali maisto fotografija yra sunkus ir komplikuotas žanras, mėgėjai taip pat gali padaryti stulbinančias nuotraukas, vadovaudamiesi keliais universaliais principais. O lavinti šio fotografijos žanro įgūdžiams nėra geresnio laiko nei Kalėdos.
Šviesa
Tinkamas apšvietimas yra maisto fotografijos pagrindas. Šviesa negali būti per ryški ar per daug tiesiogiai krentanti ant objekto, todėl rekomenduojama fotografuoti be blykstės. Geriausias šviesos šaltinis yra saulės šviesa, išsklaidyta debesų sluoksniu ar permatomos užuolaidos. Dėl trumpų žiemos dienų ne visada įmanoma fotografuoti dienos metu prie lango. Tokiu atveju galima naudoti dirbtinę šviesą, o jei ji nėra pakankamai ryški – stalinę lempą.
Norint paskirstyti šviesą, rekomenduojama naudoti virtuvinį vyniojimo popierių, tik jis turi būti baltas ir pakankamai storas. Nepriklausomai nuo šviesos šaltinio, svarbu nustatyti baltą balansą. „Huawei P9 Blue“ leidžia pasirinkti vieną iš esamų parametrų arba nustatyti spalvos temperatūrą rankiniu būdu. Balta staltiesė gali būti tinkamas paviršius įvertinimui. Jei nuotraukoje ji neturi mėlyno ar geltono atspalvio, galite būti tikri, kad maisto spalva fotografijoje atitiks spalvą realybėje. Balta staltiesė taip pat gali turėti įtakos šviesos nustatymui. Jei jos fotografavimo lauke bus per daug, nuotrauka gali būti per šviesi. Laimei, norint pakoreguoti ekspoziciją „Huawei P9 Blue“ telefone nereikia ieškoti nustatymų meniu punkte, tereikia paspausti saulės piktogramą ir vesti pirštu į dešinę nuo sufokusuoto taško.
Aplinka ir kompozicija
Esame įpratę maistą matyti iš sėdinčiojo prie stalo pozicijos, kuomet viskas patiekiama ant baltos staltiesės. Tačiau fotografijoje tai gali atrodyti nuobodžiai. Geriausia nustebinti auditoriją neįprastu fotografavimo kampu. Galbūt fotografuoti lėkštę iš viršaus arba pabrėžti maisto linijas fotografuojant jį stalo aukštyje? Taip pat per šventes patartina išnaudoti ir kalėdines dekoracijas.
Maisto fotografija, priešingai nei dauguma kitų žanrų, leidžia fotografuojančiajam pilnai kontroliuoti visus elementus kompoziciškai. Todėl čia netoleruojamas chaotiškas daiktų išdėstymas kadre. Geriausiai kadre išlaikyti kompoziciją padeda stovas – idealiai nuotraukai tereikia mažo, universalaus stovo su lanksčiomis kojomis, kurį būtų galima pastatyti ant stalo ar bet kur arti fotografuojamo objekto. Naudojant stovą fotografas po preliminaraus kadro ir perspektyvos parinkimo gali pilnai susitelkti į geriausios kompozicijos sukomponavimą ir objektų išdėstymą kadre.
Stovas taip pat gali padėti išspręsti nepakankamo apšvietimo problemą. Nejudant nei maistui kadre, nei telefonui rankoje, galima padidinti išlaikymą. To padaryti neįmanoma be stovo, nes nuotrauka būną išsiliejusi, nesufokusuota.
Kelios papildomos gudrybės
Fotografuojant maistą praverčia kelios papildomos gudrybės:
• „Huawei P9 Blue“ „Pro“ režimas leidžia kontroliuoti fokusavimą rankiniu būdu. Fotografuojant iš arti, kai gylis nėra didelis, šis režimas, naudojamas kartu su stovu, gali būti patogiausias ir tiksliausias.
• Šviežiai patiektas maistas fotografijose atrodo geriausiai. Maistas, lėkštėje prabuvęs pusvalandį, neatrodys taip gerai, kaip ką tik patiektas. Švieži produktai – salotos ar vaisiai – gali būti apšlakstyti trupučiu vandens.
• Maži netobulumai traukia akį. Padažas išsiliejo ten, kur jo neturėtų būti? Pyragas pjaunant sutrupėjo? Toks netobulumas puikiai atrodys pirmame plane.
• Mažiau yra geriau – toks principas galioja ne tik valgant, bet ir fotografuojant maistą. Mažesnė porcija atrodo patraukliau ir ją lengviau nufotografuoti.
Visgi šiemet „Huawei“ primena, kad per šventes, kuomet susitinkame su artimaisiais, derėtų padėti elektroninius įrenginius į šalį. Tai pavers Kalėdas jaukesnėmis ir labiau įsimintinomis, o tai kur kas svarbiau nei naujos nuotraukos albumui. Įsitikinkite, kad technologijos neužgoš Kalėdų dvasios.
Apie „Huawei“ vartotojų verslo grupę
„Huawei“ savo gaminius ir paslaugas siūlo daugiau kaip 170 šalių, o jos pirkėjai sudaro trečdalį viso pasaulio gyventojų. 2015 m. kompanija užėmė trečią vietą pasaulyje pagal parduodamų išmaniųjų telefonų skaičių. „Huawei“ turi 16 mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros centrų, veikiančių JAV, Vokietijoje, Švedijoje, Rusijoje, Indijoje ir Kinijoje.
Kompanijos vartotojų verslo grupė – vienas iš trijų „Huawei“ verslo padalinių, veikiančių išmaniųjų telefonų, mobiliųjų plačiajuosčio ryšio įrenginių, namų įrenginių srityse ir teikiančių debesijos paslaugas. Turėdama daugiau kaip 20 metų patirtį telekomunikacijų srityje, kurią leido įgyti globalus kompanijos tinklas, visame pasaulyje vykdoma veikla ir turimi verslo partneriai, „Huawei“ vartotojų verslo grupė pasiryžusi siūlyti naujausias technologijas savo klientams ir teikti technologinės pažangos džiaugsmą žmonėms visame pasaulyje.
Daugiau informacijos rasite interneto svetainėje.
Naujausią informaciją apie „Huawei“ vartotojų verslo grupę sekite socialinių tinklų paskyrose:
Facebook: facebook.com/HuaweiDevice
Twitter: twitter.com/HuaweiDevice
YouTube: youtube.com/HuaweiDevice
Instagram: https://instagram.com/huaweiconsumer
Užsakymo nr.: PT_73169334