„Nors Kinijoje kilusi Vienišių diena Europoje dar nepasiekė savo populiarumo viršūnės, Lietuvoje ją minėsime jau ketvirtus metus iš eilės. Matome, kad pirkėjai mielai naudojasi šią dieną skelbiamais pasiūlymais. Pernai pardavimai Baltijos šalyse visos grupės mastu augo 55 procentais, lyginant su įprastomis lapkričio dienomis“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.

„Pigu.lt“ pardavimai 2021-ųjų Vienišių dienos proga augo 52 procentais. Geriausias rezultatas užfiksuotas Latvijoje, kur „PHH Group“ priklausanti „220.lv“ pardavimus augino 72 procentais. Estijoje veikiantis e. prekybos centras „Kaup24.ee“ Vienišių dieną pardavė 40 proc. daugiau prekių nei įprastomis lapkričio dienomis.

„Įdomu tai, kad prieš metus Vienišių dienos pasiūlymais pirkėjai aktyviausiai naudojosi elektronikos prekėms įsigyti. Šią tendenciją fiksavome visose Baltijos šalyse, kur perkamiausių prekių trejetukuose rikiavosi kompiuteriai, išmanieji telefonai, dulkių siurbliai–robotai, žaidimų konsolės „PlayStation“ ir „Xbox“, – konstatuoja K. Liškauskaitė.

2020 metų lapkričio 11 dieną populiariausios prekės „Pigu.lt“ e. prekybos centre buvo apsauginės veido kaukės ir pasipriešinimo gumų rinkinys, skirtas sportui. 2019 metais Vienišių dieną daugiausia parduota vyno butelio kalėdinių papuošimų, garų lygintuvų ir išmaniųjų apyrankių.

Anot K. Liškauskaitės, Vienišių diena – toli gražu ne paskutinė proga prieš kalėdinį dovanų bumą apsipirkti tiems, kurie racionaliai planuoja savo pirkinius. Lapkričio pabaigoje „Pigu.lt“ kvies naudotis pagrindinės metų išpardavimų dienos „Black Friday“ nuolaidomis, kurias siūlys daugiau nei 4000 po šio e. prekybose centro stogu dirbančių pardavėjų.

„Kasmet fiksuojame vis ankstyvesnį kalėdinių pirkinių sezoną ir matome, kad žmonės jau dabar dairosi kuo pradžiuginti artimuosius per Kalėdas. Tikimės, kad mūsų paskelbtas šventinių nuolaidų maratonas leis iš anksto suruošti dovanas ir žiemos šventes pasitikti be rūpesčių“, – sako K. Liškauskaitė.

Vienuolikto mėnesio vienuoliktą dieną švęsti Vienišių dieną, palydint ją išpardavimais – nauja tradicija, kilusi Kinijoje. Vienišiams dedikuota diena – lyg atsvara vasario 14-ajai, kuomet minima poras sujungiančio šv. Valentino diena.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.