Galimybė ne tik laimėti, bet ir dėvėti
Pernai K. Panina kaip savo baigiamąjį bakalauro darbą pristatė drabužių kolekciją ,,Kai pasiseks – pasakysiu“. Ši kolekcija, kurios vienas iš esminių motyvų „Teleloto“ bilietas, laimėjo pagrindinį „Mados injekcijos“ prizą. O vėliau – apkeliavo daugybę fotosesijų bei renginių.
„Kai lankiausi „Teleloto“ studijoje ir savo sukurtais drabužiais rengiau vedėjus, galvoje sukosi vien praktiniai dalykai – ką palenkt, kur patiesint ir panašiai. Bet dabar, galvodama retrospektyviai – suvokiu, kokia tai buvo unikali patirtis. Jei man mažai, kartu su šeima prie ekrano braukančiai „Teleloto“ bilietą, kas būtų pasakęs, jog ateityje to bilieto įkvėptais drabužiais puošiu žaidimo vedėjus – tikrai nebūčiau patikėjusi“, – juokiasi mergina.
Stabilumas – ne jos batai
Sėkmingai įgijusi bakalauro laipsnį Karina įstojo į Skulptūros magistro studijų programą ir leidosi į tolesnį kūrybinių paieškų kelią. Tiesa, jame neišvengta abejonių.
„Po bakalauro baigimo man visi kažkodėl linkėjo stabilumo. Aš net pradėjau mąstyti – gal tikrai reikia susirasti kokį valandomis apibrėžtą, struktūruotą darbą ir liautis blaškytis ieškant įkvėpimo. Bet galiausia supratau, jog tada būčiau ne savo batuose. Kad jausčiausi stabiliai, man nereikia kažkokio tvirto pagrindo – laikausi požiūrio, jog viskas susideda iš daugybės skirtingų, kažkam gal chaotiškai atrodančių detalių. Galiausia iš įvairių savo patirties ir aplinkos dalelių ir sukonstravau naują kolekciją – „Ne savo batuose“, – kūrinio mintį aiškina dizainerė.
Į pristatymą – su „Teleloto“ bilietu
Nemenką naujos kolekcijos dalį taip pat sudarys „Teleloto“. Loterijai dedikuoti net du drabužių modeliai, o specialus pristatymas vyks studijoje, kurioje jau daugiau nei dešimtmetį filmuojama „Teleloto“ laida.
„Visi apsilankę turės galimybę pabūti laimėtojų batuose, nes įprastai į žaidimo studiją patenka tik turintys laimingus bilietus. Pastaruosius šįkart atstos specialūs kvietimai“, – detalizuoja K. Panina.
Jaunajai kūrėjai įgyvendinti idėjas stengiasi padėti ir loterijos organizatorių komanda. Kaip sako „Teleloto“ prekės ženklo vadovė Jurgita Petraitienė, šis bendradarbiavimas padeda atrasti naujus požiūrio į loteriją kampus.
„Su Karina dirbame jau antrus metus ir per tą laiką sulaukėme kur kas daugiau dėmesio iš jaunimo auditorijos. „Teleloto“ prekės ženklas jau ne vien kelia vaikystės sentimentus, bet ir įgyja naujas formas, tampa šių laikų mados dalimi. Labai tuo džiaugiamės“, – teigia J. Petraitienė.
Karinos Paninos kolekciją „Ne savo batuose“ gegužės 3 d. bus galima išvysti ir renginyje „Young Fashion“, kuris vyks Nacionalinėje dailės galerijoje. Gegužės 18 d. kolekcija bus demonstruojama festivalyje „Mados infekcija“.