Apie tai, kokie iššūkiai ir naujovės laukia šį sezoną, kalbamės su trimis verslo renginių srities profesionalėmis.

Išskirtinė vieta

„Jeigu gali apie tai svajoti, vadinasi, gali ir padaryti“, – filmų režisierių Voltą Disnėjų cituoja Trakuose veikiančio verslo bei poilsio komplekso „Apvalaus stalo klubas“ pardavimų vadovė Aistė Norkutė.

Įkvepiančią žinomo kūrėjo frazę pašnekovė mini neatsitiktinai – nuo šiol tai tarsi naujas jos vadovaujamos įstaigos šūkis.

„Viena iš mūsų veiklos sričių yra verslo renginiai. Tam turime tinkamas erdves, įrangą, komandą, galinčią padėti įgyvendinti bet kokią idėją ar pasiūlyti mūsų paruoštus pramogų paketus. Esame linkę bendrauti ir bendradarbiauti, todėl rengiame ir verslo pusryčius, kur, gėrintis Trakų pilies vaizdais, pristatome tai, kuo didžiuojamės bei ką esame sukūrę“, – pasakoja svetingumo verslo atstovė.

„Apvalaus stalo klubas“ – tai viešbutis su SPA, gurmaniškas restoranas, įvairaus stiliaus bei dydžio renginių erdvės bei Bona Pizzeria. Priešais Trakų pilį įsikūręs kompleksas kviečia pabėgimui iš miesto, kurio metu lepinsitės šiluma marokietiško stiliaus SPA erdvėje, pasinersite į naujus potyrius žadančią skonių kelionę gurmaniškų patiekalų restorane bei pailsėsite provanso stiliaus viešbučio kambariuose. „Apvalaus stalo klubą“ taip pat garsina gastronominė meistrystė, nekasdieniai skoniai, nes maistas čia kuriamas, o ne gaminamas. Restoranas kartą per mėnesį kviečia į gastronominių kelionių renginius po vis kitą Italijos regioną. Jų metu mėgaujamasi temine degustacine vakariene, ją papildančiais priderintais gėrimais bei pažintine programa.

Komplekso stiprybė – aukščiausi svetingumo standartai, aptarnavimas ir dėmesys klientui. Kartu tai vieta renginiui, kur vaizdas už lango sustiprina emocijas.

„Esame ten, kur istorija įkvepia dabartį, o gamta pakeri savo didybe. Įsikūrėme ant Galvės ežero pakrantės, atveriančios įspūdingą Trakų pilies panoramą. Tačiau savo svečius žavime ne tik išskirtine aplinka: mus – ir labai lengva pasiekti. Trakai – šalia tokių miestų kaip Vilnius, nuo jo nutolę tik 29 km, o iki Kauno – 82 km. Esame netoli didžiųjų šalies oro uostų, todėl tapome traukos centru Lietuvos ir užsienio svečiams. Jų sulaukiame visus metus, kadangi skirtingi sezonai unikaliai nutapo supantį magiško kraštovaizdžio paveikslą. Tokia ypatinga vieta taip pat tampa gražiausių gyvenimo švenčių bei verslo renginių erdve, kurią siūlome rinktis savo nepamirštamoms akimirkoms. Todėl patirkite visą Lietuvos, jos gamtos, istorijos bei unikalumo žavesį“, – išskirtinį kompleksą pristato A. Norkutė.

Anot jos, „Apvalaus stalo klubo“ erdvės puikiai pritaikytos įvairiems verslo renginiams: mokymams, strateginėms sesijoms, projektų pristatymui, planavimo susitikimams, komandos įkvėpimui, vadovų renginiams, valdybos posėdžiams, užsienio svečių priėmimui ar įmonių šventėms. Komplekse yra šešios salės, kurios skiriasi savo dydžiu, interjero stiliumi, nuotaiką. Vienu metu „Apvalaus stalo klubas“ gali priimti iki 70 žmonių.

„Atsižvelgdami į tai, kad nemažai klientų savus renginius organizuoja patys, sukūrėme pasiūlymus, kuriuos sudaro ne tik salių nuoma ir maitinimas, bet ir įvairios pramogos, edukacijos bei degustacijos. Daug dėmesio naujiems mūsų svečių potyriams, kurie ne tik praturtintų, bet ir kurtu įsimintinus prisiminimus“, – sako A. Norkutė.

Jos nuomone, verslo klientams kasmet vis svarbiau yra ir paslaugų teikėjų kūrybiškumas, gebėjimas operatyviai spręsti iššūkius, lankstumas.

„Stengiamės įsiklausyti ir patenkinti lūkesčius. Būtent todėl ir ėmėmės kurti pramogų paketus, kurie mūsų svečiams galėtų būti aktualūs“, – sako „Apvalaus stalo klubo“ atstovė.

Emocija tapo prioritetu

Apie tai kalba ir vienintelės Baltijos šalyse erdvių ir pramogų platformos PLACER.LT įkūrėja Lina Nosevič.

„Labai svarbią reikšmę įmonių renginiuose vaidina emocija, kurios nori darbuotojai: ar valgant pačių pagamintą patiekalą, ar klausantis gido muziejuje, ar tiesiog pasikvietus įdomią asmenybę. Užduotis, kaip jaunai darbuotojų kartai atrasti bendras veiklas su kitomis kartomis, taip pat yra didelis iššūkis įmonėms“, – sako pašnekovė.

Anot jos, renginiai yra skirtingi, tačiau net ir konferencijose ar mokymuose atsiranda sveikatingumo pauzės, kakavos degustacijos vietoje vyno taurės, klientams pasiūlomi ergo kamuoliai, galintys pakeisti kėdes, sveikuoliški „brain food" užkandžiai, įvairios veiklos pertraukų metu. Ji taip pat pastebi, jog trumpėja pranešimų laikas, bet ilgėja atokvėpio akimirkos, skirtos bendrauti, dalintis kontaktais.

Pasak L. Nosevič, šiuolaikiniuose verslo renginiuose jau naudojamos įvairios aplikacijos, kuriose galima ne tik pakalbinti kitus dalyvius, bet ir matyti pranešimų santraukas, patarimus, susikurti savo profilį, įsitraukti į veiklas gyvai ir online.

„Renginiuose dominuoja įvairovė, tvarumas, darbuotojų įtraukimas į veiklas – jų norima kuo daugiau. Vasarą mėgstama gamta, žiemą daugiau kurortai, kurie gali pasiūlyti patrauklesnius paslaugų paketus įtraukiant ir sveikatingumą, žygius, edukacijas“, – sako L. Nosevič.

Maistui ir konsultantams nebetaupo

Dar vienas komplekso „Apvalaus stalo klubas“ pardavimų vadovės Aistės Norkutės nuomone verslo klientų prioritetas yra maistas.

„Išskirtinė komplekso vieta su geriausiu vaizdu į istorinę Trakų pilį įpareigoja kurti ir išskirtinę virtuvę. Tai, kas lietuviška kartu su pasauliu – toks yra šio restorano valgiaraštis, kurio išpildymas įtikino daugybė garbingų svečių“, – patikina A. Norkutė.

Kaip įprasta aukščiausio lygio restoranams, viskas – nuo padažų ir keturių rūšių duonos – „Apvalaus stalo klube“ yra gaminama vietoje. Čia pat vaismedžių drožlėse yra rūkoma mėsa, žuvis ir daržovės, o atrinkti ingredientai virtuvės meistrų yra džiovinami, marinuojami ir raugiami. Prieskoninės žolelės sezono metu atkeliauja iš restorano daržo, o grybus ir uogas sezono renka virtuvės darbuotojų močiutės ir giminaičiai.

„Nedidelius renginius, vakarienes, seminarus įmonės daro ir pačios, tačiau, suskaičiavus laiko sąnaudas, darbuotojo laiko ir atlygio kaštus bei visas kitas sudedamiasias dalis, paaiškėja, kad profesionalų pagalba reikalinga ir ekonomiškai naudinga. PLACER.LT platforma gimė iš noro padėti klientams patiems viską užsakyti vienoje vietoje: erdvę, pramogas, gauti konsultaciją. Klientai ir dabar klausia, ar jie turėtų susimokėti už pateiktas įžvalgas. Tačiau šiai dienai esame startuolis ir mūsų tikslas kartu su tokiais objektais kaip „Apvalaus stalo klubas“ edukuoti ir pristatyti renginių galimybes, atsakyti klientui čia ir dabar, supažindinti su pasaulinėmis renginių tendencijomis“, – pasakoja L. Nosevič.

Anot jos, dabar klientai labai domisi vietos erdvės istorija ir tuo, ar objektas dirba tvariai.

„Svarbu operatyviai atsakyti ir išgirsti, ko nori klientas. Dažnas poreikis dabar yra ne tik pasinaudoti erdve, bet ir sulaukti įvairesnių pasiūlymų kavos pertaukoms, pietums, veikloms renginio metu. Atsiranda tylos kambariai, svarbu turėti meniu vegetarams, veganams“, – pastebi L. Nosevič.

Per pastaruosius kelerius metus, pasak „Academia Dominorum“ direktorės, organizacijų mokymų organizatorės Vilmos Butrimaitės – Mikšionės, jos atstovaujamoje srityje įvyko nemažai pokyčių.

„Vienas iš pagrindinių – tai mokymų formato kaita. Jeigu anksčiau įmonės dažniau rinkdavosi tik kontaktinius, tai dabar renkasi hibridinius arba nuotolinius mokymus, – sako pašnekovė, – Kitas svarbus pokytis – tai mokymų turinio aktualumas. Organizacijos vis labiau domisi praktiškais mokymais, kurie padeda darbuotojams įgyti konkrečių įgūdžių ir žinių, reikalingų jų darbe, čia pat juos bandyti ir taikyti. Taip pat svarbu, kad mokymai būtų aktualūs konkrečiai įmonės veiklai ir darbuotojų poreikiams“.

Mokymų vieta, jos teigimu, taip pat yra svarbus veiksnys, į kurį atsižvelgia organizacijos. Dažnai renkasi konferencijų centrus, kur yra erdvios patalpos, reikalinga technika ir kitos reikalingos paslaugos. Tačiau vis aktyviau prioritetas teikiamas nestandartinėms vietoms – gamtai, pramogų parkams, viešbučiams su SPA, restoranams, kurie turi puikų vaizdą pro langus.

„Dažnu atveju pačioms įmonėms rengti išvažiuojamuosius mokymus tampa iššūkiu dėl specifinių organizacinių gebėjimų trūkumo. Mūsų klientai, kurie bandė patys organizuoti tokio tipo mokymus, žino, kad šį darbą geriau patikėti tiems, kurie išmano, kaip padaryti, kad mokymai būtų naudingi ne tik žiniomis, bet ir emocijomis“, – sako Vilma Butrimaitė – Mikšionė.