Produkcija užkariavusi didžiuosius pasaulio prekybos centrus

„IDW“ prekės ženklas pripažintas visame pasaulyje. Tai gerai rinkoje žinomas parduotuvių įrangos ir manekenų gamintojas, bendradarbiaujantis su tokiais pasaulinio lygio ženklais kaip Burberry, Michael Kors, Giorgio Armani, Tommy Hilfiger ir daugeliu kitų.

Lygiai prieš 15 metų duris netoli Vilniaus oro uosto atvėrė prekybinės įrangos gamintojai „Metalas ir mediena“. Steigiant UAB „Metalas ir mediena“ buvo panaudota abreviatūra „IDW“, todėl iki šiol bendrovė buvo žinoma kaip UAB „IDW Metalas ir mediena“. Dabar įmonė gali pasigirti pagamintais produktais, kuriuos galima pamatyti didžiausiuose pasaulio prekybos centruose Paryžiuje, Londone, Dubajuje ar net Tokijuje.

Užėmusi tvirtas pozicijas rinkoje, bendrovė Vilniuje sukūrė virš 750 darbo vietų, o mokamas vidutinis atlyginimas – kur kas didesnis nei Lietuvos vidurkis.

„Noriu palinkėti tolimesnio žydėjimo ir vystymosi. Už puikų darbo organizavimą, profesionalumą, kūrybingumą ir pasaulinio lygio aukštos kokybės paslaugų kūrimą reikia padėkoti generaliniam direktoriui Artūrui Keizikui ir visiems darbuotojams“, – su 15 sėkmingų darbo metų sveikina įmonę valdančio Kanados holdingo prezidentas Mikhailas Rositsanas.

Vienas geriausiai vertintų viešbučių Lietuvoje

Gimtadienį švenčia ir holdingui priklausantis elegantiškas viešbutis „Esperanza Resort“. Jau dešimtus metus skaičiuojantis poilsio kompleksas pelnė pripažinimą mūsų šalyje. Trakų rajone gamtos apsuptyje įkurtą viešbutį tarptautinis kelionių portalas „Trip Advisor“ du kartus pripažino geriausiu Lietuvoje.

14 hektarų plote įsikūręs kompleksas – vienas iš nedaugelio šalyje įvertintas penkiomis žvaigždutėmis su pliusu. Be to, šiemet „Esperanza Resort“ restoranai užėmė aukštą vietą tarp geriausių Lietuvos restoranų. Kol kas, tai pats aukščiausias bendrovės įvertinimas tokiame sąraše. „Kompleksas per devynerius metus įgijo tarptautinį populiarumą, išaugino kvalifikuotų specialistų restoranų ir viešbučių sferoje. Dėkoju Generaliniam direktoriui Raimondui Budginui, Vykdančiajai direktorei Ingai Grajauskienei ir visiems kitiems darbuotojams už įvairiapusę veiklą bei linkiu laimėjimų ir ateityje“, – su 9 veiklos metų sukaktimi sveikina M. Rositsanas.

Bendrovės prezidentas džiaugiasi, kad Lietuvos rinkoje viešbutis išlaiko savo unikalumą. „Didėjant turistų srautui Lietuvoje, statoma ir atidaroma daug žymių viešbučių. Tačiau „Esperanza Resort“ nuo įprastų viešbučių skiriasi tiek architektūra, tiek išskirtine geografija, ekologija, sporto ir laisvalaikio objektais“, – pabrėžia M. Rositsanas.

„IDW Esperanza Resort“

Be to, pasak holdingo prezidento, artimiausiu metu tikimasi dar labiau prisidėti prie turizmo vystymosi Lietuvoje. Priimtas sprendimas investuoti į naują rinkodaros strategiją siekiant pritraukti Šiaurės Amerikos, Pietryčių, Artimųjų Rytų, Skandinavijos ir Ramiojo vandenyno rinkas.

Nusprendė atskirti ir pervadinti įmones

Vis dėlto įmonių veiklos sukaktys – ne vienintelis svarbus įvykis šiais metais. Pranešama, kad Kanados holdingo valdomos trys įmonės atsiskiria ir veiklą tęsia su naujais prekės ženklais.

Iki šiol žinomos kaip UAB “IDW”, UAB „IDW Metalas ir mediena“ bei UAB „IDW Esperanza Resort“, nuo šiol įmonės vadinsis UAB „IDW“, UAB „Metalas ir mediena“ ir UAB „Esperanza Resort“. Visos bendrovės jau juridiškai, techniškai ir finansiškai atskirtos ir užregistruotos.

„Per 15 savo veiklos metų „Metalas ir mediena“ išaugo savo abreviatūrą “IDW” ir morališkai, ir fiziškai. Įmonė pati viena turi 3,5 karto daugiau pajėgumų nei manekenus gaminanti UAB „IDW“. Ji taip pat pasamdė 3,5 karto daugiau darbuotojų. Be to, į bendrovę kasmet numatyta investuoti bent po 1 milijoną eurų ar daugiau. Dėmesingai stebime situaciją rinkoje ir, be investicijų į technologiją, gamybos modernizavimą, naujų profesijų ir darbo vietų kūrimą, galvojame apie statybas arba kitų panašaus segmento bendrovių įsigijimą Lietuvoje, Baltijos šalyse arba Rytų Europoje“, – pasakoja Kanados holdingo prezidentas. Pasak jo, anksčiau kildavo klausimas, kokį santykį užima manekenų segmentas produkcijoje, nors įmonė jų visai negamino. Su nauju pavadinimu, tikimasi, bus išvengta neteisingos interpretacijos.

Pasaulinio pripažinimo sulaukę gamintojai ir toliau garantuos geriausią kokybę – su daugybe stambiausių tarptautinių tinklų jau pasirašytos sutartys dėl produkcijos tiekimo ateinančių 3–5 metų laikotarpiui.

Niekur iš kerinčios gamtos apsupties nesikels ir „Esperanza Resort“. Vienas geriausių šalies kompleksų lieka Trakų rajone ir išlaikys savo unikalumą, o naujas prekės ženklas, tikimasi, tikslingiau apibūdins įmonės veiklą. „Per 9 savo veiklos metus UAB „Esperanza Resort“ įgijo tarptautinį populiarumą, išaugino kvalifikuotų specialistų restoranų ir viešbučių sferoje. Ir darbuotojams, ir svečiams atrodė, kad (naujas – red. pastaba) pavadinimas ir prekių ženklas atitiko tiesioginę veiklą turizmo, poilsio paslaugų ir viešbučių sferoje“, – tvirtina M. Rositsanas.

Vienas sėkmingiausių verslų Lietuvoje pradeda naują etapą, tačiau nepalieka abejonės, kad paslaugų kokybei bus taikomi aukščiausi standartai. Tarptautinį pripažinimą pelniusios bendrovės žengdamos naują žingsnį lieka ištikimos sau ir darbuotojams linki svarbiausio – išlikti kūrybingais.

Užsakymo nr.: PT_79450611