Pranoko lūkesčius
Pernai, rugsėjo 29-ąją prekybos ir laisvalaikio centre „Vilnius Outlet“ atsidarė naujausias ir moderniausias kino teatras Lietuvoje „Apollo Kinas“. Kino mėgėjus pasitiko išskirtinis interjeras, daugybė unikalių, niekur kitur Lietuvoje iki tol neįgyvendintų sprendimų bei inovatyviausios filmų rodymo technologijos.
Šis „Apollo Kinas“ – vienintelis šalyje, žiūrovams pasiūlęs naujos kartos lazerinius projektorius, 7.1 erdvinio garso sistemas kiekvienoje salėje ir net šildomus krėslus. Per pirmuosius metus šio „Apollo Kino“ lankytojų skaičius gerokai perkopė 400 tūkst. Nuo atidarymo čia buvo parduota daugiau nei 550 tūkst. litrų kukurūzų spragėsių bei 100 tūkst. litrų „Coca-Cola“ gėrimo. Paprasčiau tariant – daugiau nei 300 tūkst. skardinių kolos ir beveik ketvirtadalis olimpinio baseino arba 10 krovininių vilkikų spragėsių!
Tapo vyšnia ant torto
„Iki kol „Apollo Kinas“ atvėrė duris, galiu sakyti, perėjome ugnį ir vandenį“, – šiandien jau su šypsena prisimena „Vilnius Outlet“ vadovas Andrius Razmus. Startas buvo kupinas iššūkių, buvo nerimo, ar per pandemiją įpratę filmus žiūrėti namuose, žiūrovai rinksis į sales. „Įdėjome nepaprastai daug laiko, darbo ir investicijų tam, kad žiūrovams pasiūlytume kai ką įspūdingo. Šiandien galime džiaugtis, nes įdirbis – atsipirko. Kino teatras viršijo optimistiškiausias prognozes, nors dvejojome, kaip pavyks konkuruoti su pandemijos metu žiūrovų įpročius pakeitusiomis namų kino platformomis“, – pasakoja A. Razmus.
„Žiūrovai grįžo, – tęsia jis, – ir grįžo su trenksmu. Mūsų lūkesčiai prognozuojant šio kino teatro sėkmę – daugiau nei viršyti. Naujasis kino teatras išpildė visą „Vilnius Outlet“ paslaugų spektrą – turime baigtinį prekybos, maitinimo, edukacijos bei pramogų paketą. Ir „Apollo Kinas“ tapo ta vyšnia ant torto“.
Įvertino ir žiūrovai, ir ekspertai
„Jokių eilių savitarnoje, visuomet švieži spragėsiai, platus repertuaras, nepriekaištingai švarios kino salės: šalia viso to, ką žiūrovai visuomet tikisi kino teatre, davėme jiems pažadą kurti tik geriausias kino patirtis. Todėl nuo architektūrinių sprendimų iki pačių moderniausių technologijų salėse bei nepriekaištingo komforto – viską pritaikėme lankytojų patogumui bei įspūdžiams užtikrinti. Šiandien galime drąsiai pasakyti – mums pavyko“, – pasakoja „Apollo Kinas“ generalinė direktorė Baltijos šalims Kadri Arm.
Anot jos, į „Vilniaus Outlet“ įsikūrusį „Apollo Kiną“ įžengęs žiūrovas gali pasijusti lyg būtų ne prekybos centre. Tam buvo pasitelkti inovatyvūs technologiniai ir dizaino sprendimai, traukiantys į sales ne tik vilniečius bei kitų miestų gyventojus, bet ir svečius iš užsienio.
„Didžiausioje Europos kino industrijos parodoje „CineEurope“ buvome pripažinti geriausiu 2024-ųjų tarptautiniu kino teatrų tinklu. „International Exhibitor of the Year“ apdovanojimas skiriamas tiems, kurių pasiekimai, pokyčiai, inovacijos, augimas ir lyderystė rinkoje leidžia tapti šios industrijos etalonu. „Vilnius Outlet“ įsikūręs „Apollo Kinas“ itin stipriai prisidėjo prie šio įvertinimo“, – teigia K. Arm.
Rado savo žiūrovą
Skaičiai rodo, kad labiausiai „Vilnius Outlet“ kino teatrą pamėgo šeimos. „Apollo Kino“ repertuaro populiariausiųjų topuose karaliavo animaciniai filmai visai šeimai. Daugiausiai žiūrovų sulaukė šių metų pasaulio pelningiausias filmas „Išvirkščias pasaulis 2“.
„Mūsų lankytojai itin pamėgo inovatyvias kino teatro kėdes. Ypač populiarios yra „Žvaigždžių kėdės“, kuriose jausite maksimalų komfortą, taip pat galėsite užsisakyti užkandžius bei gėrimus“, – pasakoja K. Arm. „Neabejojame, jog tai prisidėjo prie to, jog „Apollo Kino“ topuose turime ne tik animaciją, bet ir rimtus pilno metro filmus: „Kopa. Antra dalis“ bei lietuviškuosius „Irklais per Atlantą“ ir „Milijonieriaus palikimas“. Pastarieji repertuare išbuvo ilgiau nei po 2 mėnesius“, – dalijasi K. Arm.
Tai, kad „Vilnius Outlet“ įsikūrusį „Apollo Kiną“ pamėgo šeimos, anot A. Razmaus, nekelia nuostabos.
„Esame mylimi ir gausiai lankomi šeimų – pagrindinio mūsų klientų segmento. Jų poreikius atliepia didžioji dalis „Vilnius Outlet“ paslaugų. Čia įsikūrusios ne tik garsiausių pasaulio prekės ženklų asortimentą siūlančios aprangos išparduotuvės, bet ir skirtingi restoranai, vaikų žaidimų ir edukacinių renginių erdvės, mažųjų talentus puoselėjantys būreliai. Šalia to turime ir kiną, kuris per pirmuosius veiklos metus pelnytai tapo vienu pagrindinių mūsų traukos centrų. Į „Apollo Kinas“ atvažiuoja ir pavienės šeimos, ir gausios moksleivių grupės iš skirtingų mokyklų. Džiaugiamės sukūrę unikalią kino erdvę, išskiriančią rinkoje ir sostinėje, ir šalies mastu“, – įsitikinęs A. Razmus.