Visada švytinti ir jaunatvišką energiją spinduliuojanti aktorė, dėstytoja Eglė Jackaitė įsitikinusi, kad moters grožiui svarbiausia meilė. Tiesa, svarbiausia, kad moterys ne tik jaustųsi mylimos, bet ir pačios mylėtų bei rūpintųsi savimi.

„Aš ir pati myliu gyvenimą, žmones, o taip pat – ir save pačią. Juk viskas yra svarbu: kūnas – mūsų sielos namai", – sakė E.Jackaitė.

Tapusi naujos, su mokslininkais kurtos kosmetikos linijos ambasadore, aktorė pripažino, kad ir pati rūpinasi tiek išoriniu, tiek vidiniu grožiu. „Turbūt, kaip ir kiekviena moteris rūpinuosi savimi, savo siela ir kūnu, savo oda taip pat".

Inga Kaknevičienė, Gabija Skučaitė ir Eglė Jackaitė (Eimanto Paulausko nuotr.)

Jaunatviška dviejų vaikų mama patikino, kad nors ir ypatingų grožio paslapčių neturi, visgi ji turi tam tikras jau dešimt metų nusistovėjusias taisykles ir ritualus, be kurių neįsivaizduoja savo rutinos.

„Daugiau nei 10 metų nevartoju alkoholio, rytais visuomet išgeriu porą stiklinių vandens, vakarais kruopščiai nusivalau makiažą ir naudoju kokybišką kosmetiką", – pasakojo Eglė Jackaitė.

„Tačiau svarbiausia – esu pozityvi ir pilna meilės!" – pridūrė ji, pabrėždama, kad kiekvienai moteriai svarbu mylėti ir būti mylimai.

Renginio metu apie naujos kosmetikos linijos idėją pasakojo ir SMK kanclerė, atžalinės įmonės, sukūrusios „CharmDrops" kosmetiką, bendraturtė Gabija Skučaitė.

Eimanto Paulausko nuotr.

„Šis kosmetikos linijos išleidimas yra nuoseklus, sistemingas projektas, kurį SMK vykdo grožio ir sveikatos industrijos srityje. Dar prieš penkerius metus kolegijoje startavo Estetinės kosmetologijos studijos, kurios yra susijusios su grožio industrija ir be abejo yra imlios išbandyti įvairias kosmetikos priemones.

Jautėme poreikį sukurti kosmetiką, kuri būtų unikali ir moksliškai pagrįsta, susieta su žmogaus kūno, ypač žmogaus mikrobiotos sąsaja su oda. Taip gimė produktas, kuris nėra tik išorinio grožio puoselėjimui skirtas. Gyvename pasaulyje, kai turime tiek daug „maskavimo" priemonių – lentynose apstu grožio priemonių, socialiniuose tinkluose – filtrų. Ši kosmetika kitokia, čia ir slypi jos unikalumas – ryšio tarp žmogaus išorės ir vidaus sukūrime per mikrobiotą. Tai ką tepame ant viršaus, yra susiję su mūsų vidumi, su mūsų mikrobiota, kuri yra mūsų žarnyno smegenys. Su šia kosmetika užtikriname vidaus ir išorės tarpusavio sąsają, pagristą moksliškai, o tuo pačiu ir natūraliu būdu", – kalbėjo G.Skučaitė.

Eimanto Paulausko nuotr.

Moteriško vakaro metu prekės ženklo „HeyCharm" vadovė, „CharmDrops" kosmetikos linijos idėjos bendramintė Inga Kaknevičienė taip pat plačiau papasakojo, kas paskatino sukurti naujus produktus, atsižvelgiant į liūdną statistiką. Pasirodo, kad net 63 proc. Lietuvos gyventojų, kurių didžioji dalis yra moterys, turi pažeistą apsauginį odos barjerą ir sutrikdytą odos savisaugos mechanizmą.

„Nepaisant to, kad lentynos lūžta nuo kosmetikos produktų ir pasiūla viršiją paklausą, mūsų odos būklė kinta, jos problemos gilėja. Todėl norėjome sukurti tokius produktus, kurie leistų pakeisti šią statistiką. Apsauginis odos barjeras yra itin jautrus ir gali būti pažeidžiamas paprasčiausiais būdais – karštas vanduo, klimato sąlygos, stresas, netinkamos sudėties kosmetika, kurią naudojame kasdien. Tuomet jau pastebime vizualius pokyčius – šerpetojimą, paraudimą, bėrimo elementus, sumažėjusį odos turgorą.

Eimanto Paulausko nuotr.

Apie odos sandarą ir jos funkcijas mes turime daug literatūros ir praktiškai nėra jokių aklųjų zonų, kurios būtų neišnagrinėtos. Tuo tarpu duomenų apie „nematomą ketvirtąjį" odos sluoksnį labai trūksta. O ten vyksta nuostabūs dalykai – jame gyvena trilijardai mikroorganizmų sąveikaujančių tarpusavyje, buriančių kolonijas ir kasdien kovojančių už išlikimą. Ir įdomiausia yra tai, jog šių mikroskopinio dydžio kolonistų mūsų kūne yra daugiau, nei žmogiškųjų ląstelių, tačiau rūpintis tuo, kas nematoma, tiesiog pamirštame.

Eimanto Paulausko nuotr.

Todėl kuriant kosmetiką mūsų pagrindinis prioritetas – atstatyti ir išsaugoti odos mikrobiotą, sukurti jai palankią terpę ne tik daugintis, bet ir tinkamai maitintis. Taip pat visi be išimties „CharmDrops" produktai yra be sintetinių kvapiklių ir dažiklių – nemaskuojame nei produktų kvapo, nei spalvos – juslines produktų savybes nulemia žaliavų ir naudojamų aktyvų savybės. Produktų spalvos unikalios tik dėl vertingųjų aliejų ir ekstraktų, kurie naudojami kiekvieno produkto sudėtyje.

Drąsiai sakau, kad šią kosmetiką galėčiau duoti bet kuriam chemikui ir jis neturėtų prie ko prikibti", – renginio metu patikino I.Kaknevičienė.

Kaune esančioje inovatyvioje laboratorijoje UAB „Estevita" sukurta kosmetika „CharmDrops" turi dvi linijas: profesionalam naudojimui – „Biota Pro" ir kosmetikos liniją, skirtą naudojimui namuose – „Biota Home". Šiuo metu pristatyta jautrios ir sujautrėjusios odos linija, tačiau netolimoje ateityje planuojama pristatyti riebiai odai ir brandžiai odai skirtas linijas.