Darbo į namus nesineša

„Vos pradėjusi dirbti degalinės vadove, supratau, kad viskas čia labai patogu. Be to, man patiko kolektyvas: tiek su savo degalinės komanda, tiek su vadovais buvome kaip viena šeima. Taip pat, nors sakoma, kad vadovo darbas niekada nesibaigia, nes atsakingas esi dieną ir naktį, jaučiausi komfortiškai – darbo į namus neštis beveik nereikia. O jeigu kas nutinka, turime aiškius procesus, ką daryti, kad problema išsispręstų“, – pasakoja moteris.

Užauginusi vaikus, po darbo V. Samackienė atranda laiko ne tik savo svarbiausiam hobiui – tapybai, savo darbų parodoms, tačiau mielai mokosi naujų dalykų. Štai šiuo metu moteris gilina žinias, kaip komunikuoti socialiniuose tinkluose.

„Nėra nieko neįveikiamo. Ar gyvenime, ar darbe pasitaiko sudėtingų užduočių, bet darai ir padarai“, – optimizmu dalijasi panevėžietė.

Išeidami pasitikrina, ar galės sugrįžti

Pašnekovė pasakoja, kad per trylika metų degalinės kolektyvas keitėsi nedaug – vadovų pastangos sukurti gerą atmosferą, mėnesio priemokos už pasiektus rezultatus, lankstus darbo grafikas kuria išties patogią darbo vietą.

„Nemažai darbuotojų, išėję pas kitus darbdavius, po kurio laiko grįžta. Kiti net išeidami pasitikrina, ar galės sugrįžti, – pasakoja V. Samackienė. – Ir tikrai dažniausiai priimame. Patyrę darbuotojai greičiau ir paprasčiau susipažįsta su naujais procesais, jau žino vidaus tvarkas.“

Kita vertus, darbas degalinėje gali tapti puikiu startu ir nepatyrusiam darbuotojui. Degalinės vadovė vardija ne vieną šios pozicijos privalumą: tai įgūdžiai dirbti su kasos aparatu, bendrauti su žmonėmis, išmokti maisto gamybos ir bendrai išsiugdyti įprotį palaikyti bendrą tvarką ir švarą. O štai įsidarbinę vyresni žmonės išmoksta dirbti kompiuteriu, susipažįsta su kitomis technologijomis ir dažniausiai puikiai jas valdo.

Šilti santykiai su klientais džiugina

Dirbant degalinėje, daugiausia tenka bendrauti su klientais. Pašnekovė tikina, kad dažniausiai jie malonūs, noriai bendrauja: „paprastai, jeigu degalinės koordinatorius draugiškas, kliento atgalinis ryšys bus toks pat“.

Kita vertus, akivaizdu, kad darbuotojui nepakaks tik mokėti dirbti su kasos aparatu. Labai svarbu komunikabilumas, geranoriškumas ir gebėjimas valdyti situacijas.

„Į degalinę užsuka daug lojalių klientų, su kuriais matomės kone kasdien. Štai vyresni klientai ateina nusipirkti loterijos bilietų, jaunesni – mėgstamo puodelio kavos. Kai pradėjome degalinėje kepti bandeles, šios taip pat tapo populiariausia preke. Tad klientams palinkime geros dienos ir laukiame jų sugrįžtant kitą kartą“, – šypsosi V. Samackienė.

Šaltinis
Projektas „Apsimoka grįžti“
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją