Grįžo, nes jautėsi laukiama
Vienoje iš Vilniaus „Viada“ degalinių jau septynerius metus dirbanti moteris darbą keitė keletą kartų. Pradėjusi dirbti klientų aptarnavimo specialiste „Viada“ tinkle, po kurio laiko nusprendė išbandyti jėgas kitoje darbovietėje.
Tačiau, kaip sako pati, laimė visgi laukė už tos pačios degalinės prekystalio: „Iškeliavau savęs išbandyti kitur, tačiau kaip tik tuo metu prasidėjo pandemija. Apsisprendžiau, kad rizikuoti nenoriu, tikėjausi saugumo, tad pasiteiravau, ar galėčiau grįžti į buvusį kolektyvą“, – pasakoja Ieva.
Degalinės vadovas moterį priėmė iškart – žinojo, kad verta susigrąžinti žmogų, kuris jau žino procesus, geba bendrauti su klientais, yra jų mylimas. Be to, puikiai pažįsta komandą ir puikiai dirba kartu.
„Jaučiausi laukiama, o ir pačiai buvo malonu grįžti pas tuos pačius kolegas, į pažįstamą degalinę. Tol, kol nedirbau, degalinės komanda visiškai nepasikeitė, taigi buvau priimta lyg į šeimą. Dabar žinau, kad „Viada“ išties laukia sugrįžtančių kolegų ir stengiasi sudaryti geriausias darbo sąlygas“, – kalba vilnietė.
Dinamiškas darbas – privalumas
Ieva pasakoja, kad degalinėje tenka dirbti ir dieną, ir naktį. Vis dėlto, pasak vilnietės, toks grafikas nevargina. Atvirkščiai – lanksčiai vertindamas darbuotojo poreikius, darbdavys sukuria komfortą ir pasitikėjimą, kad sutvarkyti asmeninius reikalus ar išspręsti netikėtas situacijas tikrai pavyks.
„Dirbti degalinėje niekada nenuobodu. Nuolatinis bendravimas, maisto ruošimas, degalinės priežiūra reikalauja energijos ir gero nusiteikimo. Tačiau kai viską išmoksti, darbas einasi lyg ant sparnų. Ir nors kartais pritrūksta atokvėpio akimirkos, žinau, kad kolegos ir vadovai pagelbės, tad darbo diena virsta nebent maloniu iššūkiu“, – džiaugiasi „Viada“ klientų aptarnavimo specialistė.
Laisvalaikiu šunų priežiūra užsiimanti moteris sako, kad darbą, veiklą po jo ir laisvalaikį suderina nesunkiai. Tai lemia ir darbas pamainomis, ir tai, kad užvėrus degalinės duris, apie darbą galvoti nebereikia.
„Niekada iš darbo neišsinešu nei papildomų darbų, nei blogų emocijų. Degalinė, kurioje dirbu, netoli namų, tad sutaupau ir laiko kelionėms“, – sako Ieva.
Didžioji dalis klientų bendrauja maloniai
Į vieną populiariausių sostinės degalinių kasdien atkeliauja ne tik būrys vilniečių, tačiau ir miesto svečių. Ieva pastebi, kad lankytojų daugėja artėjant vasarai: vis dažniau skubėdami į gamtą, užsuka kavos ir skanaus maisto mėgėjai. Anot jos, klientų srautas būna didelis tiek dieną, tiek naktį, bet komanda dirba sistemingai ir visuomet vienas kitam padeda.
„Pirkėjų dėka kiekviena diena būna vis kitokia. Daugumą klientų jau pažįstu. Visuomet aptarnauju draugiškai, tad žmonės malonūs, šypsosi, o ir smagu matyti sugrįžtančius veidus. Užsukite kavos ir jūs“, – kviečia pašnekovė.