Antrus metus iš eilės vykusio konkurso metu dalyviams reikėjo trumpai prisistatyti ir papasakoti, kodėl būtent jų klasė yra verta tapti ateities klase. Už labiausiai patikusias idėjas konkurso polapyje galėjo balsuoti „Delfi“ skaitytojai.
Iš 30-ies daugiausiai balsų surinkusių dalyvių projekto komisija išrinko 10 laimėtojų, kurių klasėse atsiras interaktyvūs projektoriai „EB-770Fi“, sauso valymo lentos „TK-TEAM“ ir spalvoti rašaliniai spausdintuvai „EcoTank L6490“. Negano to, laimėjusiose mokyklose bus suorganizuoti ir individualūs mokymai, padėsiantys išmokti dirbti su naujausiomis technologijomis ir atrasti geriausias jų panaudojimo sritis.
Skelbiame konkurso „Ateities klasė“ nugalėtojus:
- Alytaus Vidzgirio progimnazija
- Kauno Veršvų gimnazija
- Kelmės „Kražantės“ progimnazija
- Klaipėdos raj. Kretingalės pagrindinė mokykla
- Panevėžio „Vyturio“ progimnazija
- Rokiškio Juozo Tūbelio progimnazija
- Rokiškio raj. Pandėlio gimnazija
- Šilutės raj. Vainuto gimnazija
- Ukmergės Senamiesčio progimnazija
- Vilniaus raj. Juodšilių „Šilo“ gimnazija
Visus nugalėtojus galite matyti čia. Mokyklų atstovus dėl prizų prašome parašyti adresu konkursai@delfi.lt.
„Džiaugiamės galėdami padovanoti 10 „Epson“ ateities klasių komplektų Lietuvos mokykloms, kurios parodė didžiausią norą ir užsidegimą tapti modernesnėmis ir šiuolaikiškesnėmis mokymo įstaigomis.
Net neabejojame, kad naujoji įranga ne tik labai patiks mokiniams, bet ir suteiks daugiau galimybių mokytojams įdomiai ir netradiciškai pateikti mokomąjį turinį“, – sako „Epson Europe“ verslo plėtros Baltijos šalims vadovas Mantas Nemickas.
Pernai konkursą laimėjusios Panevėžio „Saulėtekio“ progimnazijos Informacinių technologijų klasės mokytojos Auksės Stasiškienės teigimu, modernizavus klasę, mokymosi procesas pasikeitė neatpažįstamai.
„Laimėjus prizą, pagerėjo demonstruojamo vaizdo ir garso kokybė, nuotoliniuose susirinkimuose ir pamokose nuo šiol galime džiaugtis aukštos kokybės projektoriumi. Labai pasiteisino ir išmaniojoje lentoje esančios vaizdo sustabdymo ir iškirpimo funkcijos, kurios labai praverčia aiškinant naują medžiagą. Taip pat patinka galimybė vaizdą ekrane suskirstyti į 3 dalis. Mokiniams labiausiai patinka piešti ant lentos, atlikti įvairias interaktyvias užduotis“, – atsivėrusiomis galimybėmis dalijasi mokytoja.
Jos teigimu, naujosios technologijos yra pozityvus dirgiklis, padedantis sužadinti šiuolaikinių mokinių smalsumą, pakelti motyvaciją ir įsitraukimą į ugdymą.
„Manau, kad ugdant šiuolaikinius mokinius, technologijos padeda juos įtraukti į visą procesą daug paprasčiau ir efektyviau. Negano to – technologijos motyvuoja ir skatina tobulėti“, – teigia A. Stasiškienė.