Bendradarbiavimas siekiant maksimumo
Prieš dešimtmetį pradėjusio veikti ir nuo to laiko su „Bosch Car Service“ dirbančio MB „Autorėjas“ autoserviso Alytuje direktorius doc. dr. Rytis Zautra sako, kad partnerystę tarp jo ir „Bosch“ paskatino bendros vertybės.
„Dar iki darbo su „Bosch“ lankydamasis Vokietijoje atkreipiau dėmesį į jų autorizuotų autoservisų tinklą. Daugiau pasidomėjęs jų veikla bei darbo principais supratau, kad vertybės, kurias jie puoselėja, man yra labai artimos. Šis autoservisų tinklas garsėja aukščiausios kokybės paslaugomis, orientuotomis į saugumą ir klientų lūkesčių patenkinimą, o taip pat – technologinį progresą, tvarumą ir ekonomišką“, – sako doc. dr. R. Zautra.
Dviejų „Bosch Car Service“ tinklo autoservisų Šiauliuose UAB „Prie Viaduko“ savininkas Rimantas Vaitkus pasakoja, kad bendradarbiavimas su „Bosch“ prasidėjo iš noro auginti kompetencijų lygį.
„Tobulėjant technologijoms, natūraliai pritrūkome žinių apie naujų automobilių remontą, todėl leidomės ieškoti pagalbos. Daugelio žinios atrodė iškreiptos ir netikslios, tačiau susisiekus su „Bosch“, sulaukėme pasiūlymo prisijungti prie specialių jų organizuojamų kursų, kurių metu mechanikai yra supažindinami su naujausiomis sistemomis, įranga bei mokomi inžinerinių automobilių remonto subtilybių. Susidomėjome, pabandėme, mūsų vyrams labai patiko, neabejotinai išaugo mūsų kompetencijų lygis, tad būtent dėl šių priežasčių ir pasirinkome bendradarbiauti su „Bosch“, – pasakoja R. Vaitkus.
Jam antrina ir UAB „Akstė–serviso“ Kaune direktorius Algimantas Akstinas, kuris tikina: būtent išsamūs ir sistemingi mokymai buvo viena svarbiausių priežasčių, paskatinusių užmegzti partnerystę su „Bosch“.
„Bosch Car Service“ tinklo dalimi tapome prieš keletą metų. Pastaruoju metu automobiliai labai keičiasi, tobulėja. Atsiranda įvairios saugos sistemos, vis sudėtingesnės žaliosios technologijos. O kur dar hibridai ir elektromobiliai? Visos šios temos yra paliečiamos sistemingų seminarų „Bosch“ mokymų centre metu. Mūsų darbuotojai turi galimybę susipažinti su naujomis technologijomis, o mes galime įsigyti šiuolaikinę remonto ir diagnostikos įrangą“, – teigia A. Akstinas.
Požiūris į saugumą kelyje kinta
Nors bėgant metams vairuotojų sąmoningumas auga, pasak R. Vaitkaus, taupymas saugumo sąskaita vis dar išlieka opia problema.
„Žinoma, saugumas vairuotojams rūpi, tačiau iki tam tikro pinigų kiekio. Jei oro pagalvė, saugos diržai yra tos priemonės, kuriomis tikrai daugelis Lietuvos vairuotojų yra linkę rūpintis, tai sudėtingesnių ir brangesnių sistemų – radarų ar juosto sekimų kamerų – gedimai vis dar nėra pirmo būtinumo klausimas. Deja, egzistuoja ir tokia dalis vairuotojų, kurie ignoruoja net ir saugumui ypatingai svarbius dalių ar sistemų gedimus“, – sako pašnekovas.
Šiuo klausimus kur kas optimistiškiau nusiteikęs A. Akstinas. Anot pašnekovo, lietuviams svarbi ne vien jų automobilių būklė, bet ir pačio remonto darbų kokybė bei kliento aptarnavimo lygis.
„Požiūris į visą remonto procesą vienareikšmiškai keičiasi. Klientams pasidarė svarbi ne tik darbų atlikimo, bet ir bendravimo kokybė. Jie pradėjo vertinti mandagų užsakymų priėmėjo elgesį, gebėjimą išaiškinti problemą. Pasidarė svarbu ir tai, kaip atrodo priėmimo patalpa, ypač kreipiamas dėmesys į atliktų darbų ir sumontuotų dalių garantijas. Jeigu anksčiau klientas pirkdavo atsižvelgdamas tik į kainą, tai dabar jis jau nori žinoti, kuo skiriasi pigi kinietiška, kito europinio gamintojo ir „Bosch“ prekė. Išklausę paaiškinimus, dažniausiai klientai renkasi brangesnę, tačiau kokybiškesnę dalį“, – sako autoserviso vadovas. – Visada sakau, kad varžtus sukti jau išmoko dauguma, o susikalbėti su klientu – tik retas. Verta paminėti ir tai, kad anksčiau taip klientų akcentuojama paslaugų kaina tikrai nebėra svarbiausias kriterijus, renkantis patikimą autoservisą“, – teigia A. Akstinas.
Panašios nuomonės laikosi ir doc. dr. R. Zautra. Pašnekovas pastebi, kad vairuotojų sąmoningumas auga, tačiau nemaža dalis vairuotojų į autoservisus kreipiasi tik tuomet, kai automobilis sugenda.
„Neužtenka kas 2 metus atlikti privalomą techninę apžiūrą. Automobilį reikėtų tikrinti bent jau 2 kartus per metus, t.y. prieš šaltąjį sezoną ir po jo. Mums ir „Bosch“ rūpi klientų saugumas, todėl kelis kartus per metus organizuojame akciją, kurios metu siūlome nemokamai pasitikrinti savo automobilį. Kaip rodo praktika, žmonės tikrai aktyviai naudojasi tokia galimybe, todėl džiaugiamės galėdami prisidėti prie visuomenės edukacijos šiuo svarbiu klausimu“, – tikina autoserviso savininkas.
Nauda renkantis patikimą servisą
Autoservisų pasirinkimas išties platus: vieni renkasi įsikūrusius strategiškai patogiose vietose, kiti kliaujasi draugų patarimais bei rekomendacijomis. Tačiau į ką iš tiesų reikėtų atkreipti dėmesį ir kodėl verta rinktis tuos, kurie užtikrina aukščiausią kokybę?
„Pasirinkęs autoservisą, kuriame paslaugas teikia aukščiausio lygio specialistai, klientas gauna kokybišką paslaugą ir garantijas. Specialistai ne tik pašalina problemą, bet ir paaiškina gedimų kilmę, argumentuoja, kur ir kodėl buvo atlikti konkretūs darbai. Puiku ir tai, kad „Bosch Car Service“ tinkle įmonės gali patikėti pilną savo automobilių ūkio administravimą, gauti aiškias ir išsamias sąskaitas, o fiziniai asmenys turi galimybę iš Valstybės susigrąžinti dalį sumokėto GPM“, – pasakoja A. Akstinas.
Dėmesį vertėtų atkreipti ir į patogumą, juk kiekvienas norėtų savo automobilį tvarkyti kuo arčiau namų, darbovietės ar kitos jam patogios vietos. Šiuo aspektu „Bosch Car Service“ tinklas daugumai vairuotojų tampa itin patraukliu pasirinkimu.
„Naudodamiesi „Bosch Car Service“ tinklo paslaugomis, vairuotojai žino, kad bet kuriame mieste jie gaus aukščiausio lygio aptarnavimą, nes visuose tinklo autoservisuose yra naudojama panaši technika, čia dirba tik aukštą kvalifikaciją turintys ir mokymus praėję mechanikai“, – tikina R. Vaitkus.
Nereikėtų pamiršti ir kompleksiškumo aspekto, mat „Bosch Car Service“ yra ne tik autoserviso paslaugas teikiantis tinklas, bet ir automobilių dalių gamintojai.
„Bosch“ jau daugelį metų pasaulyje yra žinoma kaip lyderis automobilių komponentų kūrime ir tiekime rinkai. Tai reiškia, kad tinklo servisuose dirbantys specialistai yra puikiai apmokyti bei supranta su kuo dirba, o ne tik bando suprasti, su kokia problema į servisą atvyko klientas. Tad tik pasirinkus patikimus specialistus, galima tikėtis, jog automobilis yra išties saugiose rankose“, – įsitikinę doc. dr. R. Zautra.
Užsakymo nr.: PT_87757091