Pirmąsyk vyko daugiabučių administratorių rinkimai
Kaip teigia M. Genys, Lietuva yra šalis, kurioje rinkimai – nuolatinė gyvenimo dalis, nes vyksta jei ne prezidento, tai tada seimo, jei ne seimo, tuomet savivaldybių tarybos rinkimai. Tačiau 2017 metais vyko dar vieni, iki tol nematyti – daugiabučių namų administratorių rinkimai.
Pasak M. Genio, beveik visos savivaldybės turėjo juos atlikti. Jos iš tiesų vykdė rinkimus, kvietė gyventojus išreikšti savo valią ir iš naujo pasirinkti administratorių. Visos savivaldybės tą procesą sugebėjo įgyvendinti, išskyrus vieną – Vilniaus miesto savivaldybę, kuri per nustatytą terminą taip ir nesugebėjo jų užbaigti.
„Žvelgiant į Vilniaus vėlavimo priežastis tampa aišku, jog tai puikus pavyzdys, kai puikią idėją sugadina politinių dividendų beieškantys politikai. Atranka tapo chaosu, iš kurio pati savivaldybė nebesugeba išeiti“, – aiškina M. Genys.
Ir nors Vilniaus savivaldybė rinkimų taip ir neužbaigė, įmonė džiaugiasi, jog per rinkimus praktiškai visi esami klientai ir toliau prasitęsė paslaugas 5 metams į priekį. Be to, pastatų administratoriai sulaukė ir dar virš 100 daugiabučių namų gyventojų prašymų, kad jų turto priežiūrą vykdytų „Mano būstas“.
Apskritai administratoriai sako pastebėję tendenciją, jog beveik visose savivaldybėse gyventojai rinkosi esamus administratorius nepriklausomai nuo to, ar tai savivaldybės įmonės, ar privačios, jos didelės, ar mažos. „Tai rodo, kad gyventojai ieško geriausias paslaugas teikiančių administratorių“, – rinkimų privalumus vardija M. Genys.
Klientų skaičius auga: jie tampa įnoringesni ir labiau išprusę
M. Genys sako, kad klientų skaičius jau 9 metus iš eilės tik auga, o ir šiais metais administratoriai viršijo 180 tūkst. klientų ribą: „Klientų atsiliepimus vertiname ne jausmais, o skaičiais, taigi ir šiais metais mūsų užsakymu tyrimų kompanija „Kantar“ atliko sociologinį tyrimą, kurio duomenys parodė rekordinį klientų pasitenkinimo augimą.“
„Mano būstas“ daugiabučių namų administravimo departamento direktoriaus teigimu, šiuo metu įmonė beveik pasiekė vakarų Europos bendrovių veiklos vertinimo vidurkį.
Klientų skaičius ne tik auga, jie tampa ir įnoringesni ir labiau išprusę būsto priežiūros klausimais. Administratoriai sako, jog tai yra privalumas, nes kartu spręsti namo atnaujinimo klausimus bei priimti atitinkamus sprendimus yra daug paprasčiau. „Džiugu, jog gyventojai supranta, kad daugiabutis yra jų turtas, kuriuo privalu rūpintis. Stengiamės pateisinti žmonių lūkesčius“, – tikina M. Genys.
Pernai įmonė išplėtė ir veiklos geografiją: pradėjo dirbti Tauragėje, Šilalėje, Šakiuose, Pasvalyje, Biržuose.
Pagrindinė kryptis – skaitmenizacija ir naujovės
Vertindami praėjusius metus, administratoriai labiausiai džiaugiasi paspartinę skaitmenizacijos procesus ir taip pranokę savo konkurentus. Pernai jie pristatė dar nematytą inovaciją – pirmąją programėlę būstų priežiūros rinkoje „eBŪSTAS“. Programėle galima ne tik atsiskaityti už suteiktas paslaugas, bet ir fiksuoti įvairius gedimus namuose bei siųsti tarnyboms, kurios iškart gavusios pranešimą siunčia atitinkamus asmenis išspręsti problemą.
Klientų pageidavimu įmonė taip pat papildė paslaugų paketą butų valymo, meistro į namus, draudimo bei kitomis paslaugomis.
M. Genio teigimu, kalbant apie 2018-uosius, pagrindinės įmonės kryptys – skaitmenizacija, paslaugų ir bendravimo su klientais, kokybės kontrolės mechanizmo didinimas, galimybės klientams patiems susimodeliuoti savo paslaugų lygį tiek kokybės, tiek kainos prasme:
„2018 metais tęsime jau patikrintus pokyčius, kurie yra ne proginiai, o ilgalaikės strategijos dalis. Toliau gerinsime paslaugų kokybę, siūlysime naujus produktus, o svarbiausia – klausysimės ir girdėsime, ko nori mūsų klientai.“
Užsakymo nr.: PT_77178713