Ne vienus metu buvo įprasta, kad visais daugiabučių namų priežiūros klausimais rūpinosi namo vadybininkas. Jo kasdienių darbų sąrašui priklausė tiek administraciniai klausimai – gyventojų parašų surinkimas, susirinkimų ir balsavimų organizavimas, tiek techninė namo priežiūra – techninių sprendimų priėmimas, rangos darbų organizavimas bei rangovų kontrolė ir dar daugiau.
Įmonei ieškant šiuolaikiškų, efektyvesnių ir išties aukščiausios kokybės rezultatus atnešiančių sprendimų, buvo nuspręsta, kad tinkama namo priežiūra gali pasirūpinti tik kvalifikuotas techninis inžinierius. Atsakymo, kodėl techninis inžinierius namą prižiūri geriau nei vadybininkas, ieškoti toli nereikia.
„Bendrųjų kompetencijų darbuotojai neturi tiek žinių, kad galėtų vertinti pastatų techninę būklę ir akimirksniu reaguoti. Todėl sustiprinome mūsų padalinį – priežiūros inžinierių ir techninių inžinierių gretas. Esame įsitikinę, jog tai padės siekti mūsų tikslo – užtikrinti profesionalią ir savalaikę pastatų priežiūrą. Kvalifikuotas techninis inžinierius, pasitelkęs inžinerinę įrangą, savo žinias ir įvertinęs pastato būklę, gali pateikti klientui rekomendacijas, kokius darbus privaloma atlikti nedelsiant, kurie dar gali palaukti, kad klientas galėtų gyventi komfortiškai. Natūralu, kad techniniais klausimais turi rūpintis savo srities žinovai, nes tokiu būdu profesionalus ir motyvuotas atsakymas pasieks klientą čia ir dabar, be jokių aplinkinių kelių“, - sako už daugiabučių namų techninę priežiūrą atsakingas bendrovės „Mano BŪSTAS“ atstovas J. Žilinskas.
Įmonės direktorius Mindaugas Genys dar išsamiau paaiškino, kodėl kiekvienam įmonės prižiūrimam objektui yra priskirti konkretūs inžinieriai, o ne bendrųjų kompetencijų vadybininkai, ir kokią naudą dėl to turi gyventojai.
„Ar gyventojas tikrai turėtų jaustis saugiai, kuomet žino, kad už jų namą yra atsakingas vienas žmogus – vadybininkas arba tarpininkas tarp jų ir namą administruojančios bendrovės? Manau, kad ne, kadangi bet kuri papildoma grandis procese didina klaidų tikimybę ir ilgina klausimo sprendimo terminą. Aš pats gyvenu daugiabutyje ir man tikrai nėra ramiau, jei aš turiu tik gražiai kalbantį tarpininką. Man svarbiausia, kad už namą, kuriame gyvenu būtų atsakingas profesionalus techninis inžinierius, kuris jį žinotų kaip penkis pirštus, suprastų, ką reikia tvarkyti ir laiku inicijuotų darbus“, - sako įmonės vadovas.
„Mano BŪSTAS“ nuo praėjusių metų rudens pertvarkė savo veiklos modelį. Esminis pokyčio principas – klientų užklausas, priklausomai nuo jų pobūdžio, sprendžia tos srities ekspertas, kuris turi daugiausia kompetencijų spręsti konkretų klausimą. Be to, tam, kad kliento problema būtų pradėta spręsti nedelsiant, būtų kontroliuojama jos kokybė, terminai, atsakingi asmenys, ji pirmiausia pateikiama į skaitmeninę sistemą. Sistemoje užregistruoti klausimai nepasimeta ir yra perduodami spręsti konkrečiam specialistui: avarinės tarnybos darbuotojui, inžinieriui, apskaitininkui, užklausų valdytojui, e-pardavėjui, kokybės kontrolieriui ir t.t.
Užsakymo nr.: PT_86438895