Revoliucija langų ir durų rinkoje
Kai 2023 m. rudenį dienos šviesą išvydo internetinė platforma „MYNEST“, net jos kūrėjai negalėjo tikėtis, kad prabėgus vos vieneriems metams, sumani klientų patogumui skirta inovacija taps tikra revoliucija Lietuvos rinkoje.
„Tokio pobūdžio konceptas, kuomet pirkėjas savarankiškai susiprojektuoja norimą produktą nuo pradžios iki pabaigos, tuo metu Lietuvoje dar neegzistavo, tad toks ir buvo mūsų tikslas – sukurti šiuolaikišką ir patogią platformą, kuri leistų klientams langų ar durų projektavimo darbus nesudėtingai pasidaryti patiems. Savo idėja, be abejonės, tikėjome, tačiau jos populiarumas klientų tarpe pranoko mūsų lūkesčius“, – sako įmonės „Aradas“ Vilniaus filialo vadovas Ugnius Adomaitis.
Vien per pirmuosius metus „MYNEST“ platformoje klientai savarankiškai susikūrė ir pagaminimui užsisakė apie 1500 produktų, o bendra e. parduotuvės apyvarta pasiekė 430 tūkst. eurų. Dėka patogaus funkcionalumo, platforma sulaukė itin palankaus vartotojų vertinimo – bendras klientų apsipirkimo kokybės vidurkis šiuo metu siekia net 4,5 balo iš 5.
Šią „pasidaryk pats“ koncepcijos sėkmę U. Adomaitis paaiškina trimis naudomis: patogiu naudojimusi, informacijos gausa ir galimybe sutaupyti.
Platforma turi modernią ir patogią konfigūratoriaus funkciją, kuri leidžia pasirinkti produkto tipą, modelį, spalvas, stiklus, rankenas, matmenis ir kitas detales bei parametrus. Priklausomai nuo pasirinkimų, realiu laiku keičiasi ir gaminio kaina. Negana to, vartotojas gali pasinaudoti 3D funkcija, kurios dėka galima peržiūrėti suprojektuotą gaminį iš visų pusių ir pamatyti, kaip jis atrodys galutinėje versijoje.
„Mūsų tikslas – skatinti klientus pasitikėti savo jėgomis, todėl platformoje jie randa aiškiais ir paprastas instrukcijas, kaip savarankiškai susimontuoti produktus žingsnis po žingsnio, taip pat ir daugybę naudingos informacijos apie langų ir durų pasirinkimą, montavimo subtilybes. Be abejonės, turime ir specialistų komandą, kurie konsultuoja ir pataria, jei reikia pagalbos“, – sako įmonės „Aradas“ atstovas.
Nusprendusiems pasinaudoti „MYNEST“ platformos teikiamomis galimybėmis, svarbiu aspektu tampa ne tik finansų taupymas, bet ir gerokai sutrumpinamas užsakymo laikas. Įprastai, langų ar durų užsakymo procesas užtrunka: norint juos įsigyti, tenka rašyti užklausas gamintojams, laukti paruoštų pasiūlymų, o jeigu prireikia korekcijų, vėl tenka laukti atsakymų. Apsisprendus pirkti, tenka laukti matavimus atliekančių meistrų ir tik tuomet galima užsisakyti norimus gaminius bei sulaukti jų gamybos datos bei montavimo darbų.
„MYNEST“ suteikia galimybę beveik viską pasidaryti patiems, tad galutinė produkto kaina natūraliai yra mažesnė.
Tarptautinis pripažinimas ir besikeičiančios žaidimo taisyklės
Mynest.lt platforma buvo įvertinta ne tik Lietuvos vartotojų, bet ir tarptautinių vertintojų – šių metų gegužės mėnesį vykusiame inovatyviausių Baltijos šalių e. parduotuvių konkurse „E-commerce Baltic Star“, lietuvių kurta platforma už modernų požiūrį į klientų poreikius laimėjo bronzos apdovanojimą didelio verslo kategorijoje.
„Vertinimo komisija daugiausiai dėmesio skyrė platformos funkcionalumui, kuris leidžia realiu laiku apdoroti didelius informacijos kiekius, pateikiant klientui suprantamą ir tikslų gaminio modelį, kainą bei gamybos ir pristatymo terminus, priklausomai nuo pasirinktų parametrų. Tai – ne tik technologinė naujovė, bet ir reikšmingas žingsnis į priekį, siekiant patenkinti šiuolaikinio vartotojo lūkesčius“, – sako „Aradas“ marketingo skyriaus vadovė Simona Šerytė.
Pašnekovė atkreipia dėmesį, kad „MYNEST“ platforma ne tik atvėrė naujas galimybes klientams, bet ir padėjo įmonei išplėsti klientų ratą: galimybe internetu savarankiškai susikurti, už gerą kainą įsigyti langus ar duris naudojasi ne tik profesionalūs statybų sektoriaus atstovai, bet ir butų gyventojai, bei didesnių individualių namų savininkai, o užsakovų tarpe pastebimai daugėja moterų klienčių.
„60% mūsų klientų jau užsisako gaminius be papildomos konsultacijos – tai vienas iš svarbiausių platformos sėkmės rodiklių, kuris parodo pateikiamos informacijos aiškumą ir užsakymo proceso paprastumą. Tokiu būdu „MYNEST“ įgyvendina savo viziją – padaryti namų įrengimo ir langų bei durų užsakymo procesą paprastesnį ir prieinamą kiekvienam“, – teigia S. Šerytė.
Klientams – ypatingos „Black Month“ nuolaidos ir kitos naudos
Tiems, kurie dar tik sekančiam sezonui svarsto savo namams įsigyti naujus langus ar duris, „MYNEST“ paruošė ypatingus „Black Month“ pasiūlymus. Visą lapkričio mėnesį langams ir durims bus taikoma net 55 proc. nuolaida, o įsigiję produktus už patrauklią kainą, klientai galės rezervuoti jų pristatymą vėlesniam laikui – pavasario statybų sezonui. Platforma suteikia galimybę atidėti pristatymą net iki 6 mėnesių.
Šiuo pasiūlymu bus verta pasinaudoti ir tiems, kurie nori gaminio „čia ir dabar“, mat langus ir duris gamindamas savo automatizuotoje gamykloje, „Aradas“ užtikrina trumpus gamybos terminus – vos nuo 5 darbo dienų. Be to, produktams taikoma ilga, net 10 metų garantija, neleidžianti suabejoti gaminių kokybe.
Pasak U. Adomaičio, įmonė vertina kiekvieną klientą ir labai džiaugiasi tais, kurie grįžta patys bei rekomenduoja platformą savo pažįstamiems.
„Klientų pasitikėjimas ir teigiami atsiliepimai skatina mus nuolat tobulėti ir investuoti į platformos funkcionalumo gerinimą, tad būtent jų įsitraukimas, noras išmokti savarankiškai susiprojektuoti ar net susimontuoti langus ir duris, yra didelė dalis mūsų sėkmės“, – sako „Aradas“ Vilniaus filialo vadovas.
„MYNEST“ – daugiau nei langų ir durų užsakymo platforma. Tai naujas būdas lengvai, greitai ir patogiai kurti bei įgyvendinti savo svajonių namų įrengimo projektus.