Efektingą minkštumo įspūdį kuria tekstilė ir aptakios formos
„Domus galerija“ centre įsikūrusio pasaulyje garsaus prekių ženklo „Eichholtz“ salono įkūrėja Gustė Pocevičienė atkreipia dėmesį, kad ilgiau laiką leidžiant namuose neretai norisi efektingesnio ir sykiu jaukesnio, aptakesnių formų interjero. Nebe taip malonu tampa minimalistiniu ar industrinio dizaino stiliumi kuriamuose namuose, kuriuose vyrauja aštrūs kampai ir pilki atspalviai. Šį naujai išryškėjusį poreikį galėtų patenkinti modernios klasikos ir eklektikos interjero salonas „Eichholtz“.
„Šio prekių ženklo istorija tokia pat unikali, kaip ir jo pristatomi produktai. „Eichholtz“ įkūrėjas Theo Eichholtzas buvo aistringas antikvarinių daiktų kolekcionierius, keliavęs po viso pasaulio antikvarinius turgus ir parduotuves. Dešimtojo dešimtmečio kelionės į Aziją metu jis susižavėjo kinų kolonijiniais baldais ir pradėjo juos importuoti.Tokia buvo vieno garsiausių ir žinomiausių pasaulyje prabangaus dizaino didmenininkų pradžia“, – pasakoja salono įkūrėja G. Pocevičienė.
Ji atkreipia dėmesį, jog kuriant naujus „Eichholtz“ produktus daug rankų darbo bei meistrystės reikalaujantys tradiciniai amatai derinami su unikaliais, šių dienų poreikius atitinkančiais dizaino sprendimais. Šio rudens „Eichholtz“ kolekcijos išskirtinumas yra tas, kad ji yra įkvėpta 80-ųjų interjero dizaino, kuriame dominuoja minkštos, aptakios, skulptūriškos formos sofų, fotelių ir kitų baldų formos, minkštiesiems baldams būdingas ratano (Afrikos, Azijos, Australijos regionuose augančių palmių pluošto) audinys, dirbtinis avikailis.
Ryškiai matoma šių metų tendencija – itin populiari buklė (pranc. boucle) tekstilė, kitaip dar vadinama pliušinių meškiukų audiniu, kurianti minkštumo, purumo jausmą.
Šio sezono baldų ir aksesuarų asortimente taip pat galima rasti ir šiandien ypač vertinamo natūralus akmens, medžio, rankų darbo stiklo.
Naujumo suteiks baldų gobelenas
Pastaruosius keletą mėnesių lydėjęs nestabilumo jausmas skatina taupyti, atsisakant didelių pirkinių. Vis aktualesni tampa ir tvaraus vartojimo sprendimai, padedantys pailginti daiktų gyvavimo ciklą. Su pastarosios bangos pakilimu duris „Domus galerijoje“ atvėrė salonas „Home in Style“ – oficialus prekių ženklo „Liu Jo“ atstovas Lietuvoje, pristatantis ilgametes italų baldų gamybos tradicijas. Vienas iš aktualių salono pasiūlymų – atšviežinti baldus nauju gobelenu, nes tai yra paprasta, kaip ir atnaujinti garderobą. Šis argumentas nėra atsitiktinis, nes „Liu Jo“ prekių ženklas žymi daugeliui žinomą drabužių gamintoją.
„Baldai paprastai perkami ilgesniam laikui, tačiau noras atsinaujinti išlieka gyvas. Ką daryti? Šį rudenį „Liu Jo“ siūlo galimybę lengvai atnaujinti pabodusį baldą pakeičiant jo gobeleną“, –aiškina salono vadovė Tatjana Steponavičienė. Jos teigimu, baldų tekstilės asortimentas salone tikrai įvairus, atnaujinamas keliskart per metus, tad gobeleno spalvos gali būti parenkamos pagal individualią interjero koncepciją ar kliento charakterį.
„Liu Jo“ prekių ženklas šį sezoną irgi skyrė dėmesio pasikeitusiems žmonių įpročiams bei naujiems poreikiams, vis daugiau dirbant namuose bei įrenginėjant darbo zonas gyvenamosiose patalpose. Tai – ne tik stacionarūs sprendimai, bet daugiafunkciais bei moduliniais baldais transformuojamos erdvės. Šie baldai yra ir „Liu Jo“ prekių ženklo sezono naujiena. „Naujos rudens kolekcijos modulinius baldus galima lengvai transformuoti ir keisti jų paskirtį. Tai padeda geriau panaudoti nestandartines erdves, sukurti papildomas darbo ar poilsio zonas namuose, sykiu atnaujinant kambario interjerą“, – pastebi salono vadovė.
Pasak salono vadovės, dar vienas išskirtinio interjero dizaino sprendimas šį sezoną – rankų darbo vazos ir Italijoje pagaminti kilimai, kurių raštas gali būti perkeltas ir ant medinio baldo, pavyzdžiui, staliuko, konsolės ar komodos paviršiaus.
Vientisumo, natūralumo, tvarumo, praktiškumo poreikis
Šį rudenį „Domus galerijoje“ duris atvėrusio „Termopalo“ salono vadovas Paulius Urbelis tarp šio sezono interjero tendencijų įvardija ir spalvų bei dekoro tęstinumo poreikį: tampa gražu, kas vientisa.
„Dekoro elementas, atsikartojantis darbastalyje, sienelėje, virtuvės saloje, fasaduose ar net karkase – tai, ką pastaruoju metu vis dažniau renkasi estetiką vertinantys klientai. Svarbus išlieka ir baldo individualumas, kuriamas panaudojant išskirtinę tekstūrą, integruojant šviesą baldo viduje“, – atkreipia dėmesį vieno didžiausių interjero apdailos tiekėjų šalyje vadovas.
Jis taip pat pastebi, kad pastaruosius keletą metų aiškiai pastebimos natūralumo paieškos aktualios išlieka ir šį sezoną – vis svarbesni tampa tvarūs sprendimai, kuriant baldus vaikams ar alergiškiems žmonėms. „Mūsų salonuose šiandien galima įsigyti visame pasaulyje puikiai žinomo gamintojo „Gruppo Mauro Saviola“ baldinių plokščių iš 100 proc. perdirbtos medienos. Šis tvarus ir kokybiškas produktas – vienas iš daugiau nei 20-ties mūsų atstovaujamų skirtingų gamintojų medžiagų“, – sako P. Urbelis.
Jis taip pat atkreipia dėmesį, jog karantino laikotarpis dar labiau išryškino ir praktiškų sprendimų poreikį: „Žmonėms vis daugiau laiko praleidžiant namuose, kur susiburia visa šeima, ypač svarbi išlieka virtuvės zona ir joje esantis darbastalis, ant kurio gaminami skaniausi patiekalai, barška puodai ir šaukštai, liejasi vanduo. Tad renkantis stalviršį tenka ypač atidžiai įvertinti jo atsparumą drėgmei, karščiui bei mechaniniams pažeidimams.“
Kaip vieną iš aktualiausių pasirinkimų P. Urbelis įvardija „Lapitec“ prekės ženklo dirbtinio akmens paviršių, pagamintą iš natūralių medžiagų, itin atsparų įbrėžimams ir karščiui, ypač kietą, antibakterinį, neįgeriantį spalvinančių medžiagų, tinkamą naudoti tiek interjerui, tiek eksterjerui.
Ilgametę patirtį rinkoje turintis „Termopalas“, vertinamas dėl išskirtinės produktų kokybės, ir šį sezoną pristato asortimentą, tinkantį tiek ekonominio varianto, tiek išskirtinių dizaino sprendimų ieškantiems klientams.
Nuotoliniai interjero dizaino sprendimai
Po vienu stogu 66 interjero dizaino salonus vienijanti „Domus galerija“ atsižvelgė ir į išryškėjusius naujus apsipirkimo įpročius – kviečia salonus aplankyti virtualiu būdu, specialiai tam sukurtoje platformoje, prieinamoje „Domus galerijos“ interneto puslapyje.
Tiems, kurie jiems patinkamų svetainės, miegamojo, virtuvės, vonios baldų ir įrangos, užuolaidų, židinių, grindų ir durų, apšvietimo, apdailos ar kitų sprendimų neras salonų ekspozicijose, sudaryta galimybė produktus užsisakyti iš skaitmeninių katalogų, tuo pačiu metu įvertinant juose pateikiamas kainas.
Apie „Domus galeriją“
„Domus galerija” – specializuotas apdailos, interjero bei baldų prekybos centras, siūlantis platų namų įrengimo prekių asortimentą. Čia šiuo metu įsikūrę daugiau nei šešios dešimtys salonų, kuriuose prekiaujama baldais, šviestuvais, vonios bei virtuvės įranga, namų tekstilės gaminiais, apdailos prekėmis.
Užsakymo nr.: PT_85684897