Vilniaus miesto savivaldybės kasmet vykdomas Klientų nuomonės tyrimas parodė, jog gyventojai pirmenybę teikia profesionalams ir vis dažniau renkasi „Mano būsto“ grupės įmones. Pastatų priežiūros įmonės Vilniaus regiono vadovė Aurelija Dapkūnienė sako, jog žmonės dabar labiausiai vertina sukauptą patirtį ir greitą reagavimą į problemos sprendimą. Galimybė paskambinus vienu numeriu būti nukreiptam į atsakingą asmenį ar tarnybą, kuri iškart viskuo pasirūpina, – atsiduria svarbiausių savybių sąraše renkantis daugiabučio administratorių.

Vienas skambutis, išsprendžiantis visas problemas

Mano būstas“ teikia daugiabučių namų administravimo ir nuolatinės techninės priežiūros paslaugas. Įmonių grupei priklausantys partneriai tvarko teritorijas, administruoja renovacijos projektus, teikia patalpų valymo, apsaugos ir vaizdo stebėjimo paslaugas. Taip pat – padeda spręsti būstuose kylančias buitines avarijas.

A. Dapkūnienės teigimu, paskambinę į Klientų aptarnavimo centrą įmonės klientai gali užsisakyti meistrą į namus bei visą parą išsikviesti avarinę tarnybą, kurios operatyvumą ir profesionalumą gyventojai vertina labiausiai:

„Klientų aptarnavimo centrui gyventojai gali paskambinti bet kuriuo paros metu ir gauti konsultaciją bet kokiu klausimu, o jeigu nepavyktų klausimo išspręsti iš karto, kliento skambutis yra registruojamas atsakingam asmeniui ar tarnybai, kuri nedelsiant gauna pranešimą apie užklausą. Taip taupome žmonių laiką, jiems nereikia patiems ieškoti atsakingų asmenų – vienu skambučiu gali registruoti keletą klausimų ar problemų, o jų nukreipimu ir vykdymu pasirūpins Klientų aptarnavimo centras ir asmeninis namo vadybininkas“, – aiškina A. Dapkūnienė.

Pirmenybę teikia patirčiai

Klientų nuomonės tyrimas parodė, kad žmonės labiausiai vertina patirtį, operatyvumą, bendravimo kokybę. Jiems svarbu, kaip jie yra aptarnaujami, kokias pastangas įmonės deda, kad tobulėtų:

„Klientai labiausiai vertina asmeninį vadybininką – jo profesionalumą, bendravimo kultūrą, operatyvumą. Daug padėkų ir aukštą įvertinimą turi avarinė tarnyba. Klientų aptarnavimo centras registruoja ne tik problemas, bet vis daugiau skambučių sulaukiame ir dėl to, kad žmonės nori padėkoti už operatyvų problemos sprendimą, kultūringą aptarnavimą. Per mėnesį įmonė gauna apie pusantro šimto padėkų. Smagu, kad auga bendravimo kultūros lygis visoje visuomenėje“, – džiaugiasi A. Dapkūnienė.

Taip pat ji sako, jog žmonėms vis labiau reikalinga garantija ir patikimumas, už kuriuos jie pasiryžę sumokėti daugiau:

„Žmonės jau yra nusivylę pigių meistrų paslaugomis, kai įmonė, pakeitusi namo stogą, neužilgo bankrutuoja ir nebelieka iš ko reikalauti garantijų. Dėl šios priežasties klientai dabar mieliau renkasi patikimą kompaniją, nors jos paslaugos nėra pigiausios, tačiau patikimumas jau tampa norma ir būtinybe.“

Pasak A. Dapkūnienės, nuo 2013 metų kasmet vien tik Vilniuje „Mano būsto“ naujais klientais tampa nuo 30 iki 50 naujų daugiabučių namų, dar tiek pat – kituose Lietuvos miestuose.

Klientų poreikiai vis didėja

A. Dapkūnienės teigimu, pastaruoju metu galima pastebėti tendenciją, jog žmonės tampa vis reiklesni, pageidauja daugiau ir įvairesnių paslaugų. Todėl įmonė tiesiog privalo pati sparčiai keistis ir tobulėti, kad gebėtų patenkinti visus klientų prašymus ir lūkesčius:

„Pastaraisiasi metais jaučiamas akivaizdus pasikeitimas klientų poreikiuose – žmonės nori gyventi švariau, gražiau, investuoja į savo aplinką ir nekilnojamąjį turtą, jo būklę, todėl mums yra didelis iššūkis tinkamai ir laiku organizuoti bei atlikti visus darbus, kurių pageidauja gyventojai, kadangi darbų poreikis sparčiai auga.“

Taip pat ji sako, kad keičiasi ir pačių žmonių požiūris į būsto priežiūrą:

„Palyginus su šių paslaugų spektru prieš 10 ar 15 metų, kai daugiabučių namų gyventojai vis dar tikėjosi, jog „kažkas“ suremontuos daugiabučių stogus ar laiptines, kol patys rūpinsis tik savo asmeniniu būstu, dabar jau niekam nebekyla klausimų, kodėl savo aplinka ir bendro naudojimo turtu turime rūpintis mes patys.“

Užsakymo nr.: PT_76653819