Jau šeštus metus iš eilės, ,,Allianz“ prekės ženklas išlaiko lyderio poziciją Nr. 1 – vertingiausias draudimo prekės ženklas pasaulyje.
Taip pat ,,Allianz“ pasiekė dar vieną naują viršukalnę – užėmė 3-ąją vietą tarp finansinių paslaugų sektoriaus įmonių. Dabar galime drąsiai sakyti, jog esame tarp TOP 3 geriausių pasaulyje finansų sektoriaus perkės ženklų.
Bendrame „Interbrand“ reitinge ,,Allianz“ prekės ženklas pakilo dvejomis vietomis į viršų užimdamas 29 vietą ir pasiekdamas dviženklį prekės ženklo vertės augimą – net 13 proc. Pirmą kartą ,,Allianz“ prekės ženklo vertė viršija 23 milijardų JAV dolerių.
Patekti į šį reitingą, kiekvienos įmonės siekis, o aukšta vieta – prestižo ir pasaulinis pripažinimo ženklas. Ženklai, patenkantys į šį „Interbrand“ vertingiausių, pirmaujančių tarptautinių prekės ženklų šimtuką, yra globalūs, apima ne tik kiekybinius parametrus, bet ir prekės ženklo patrauklumą vartotojui bei įdirbį, kad jis toks taptų. ,,Allianz“ šią poziciją išlaiko jau šeštus metus iš eilės.
,,Allianz“ – vienas geriausių darbdavių pasaulyje
Geriausių pasaulyje darbdavių reitingą skelbiantis „Fortune 100“ Allianz šiemet pripažino vienu geriausių darbdavių Europoje – bendrame reitinge Allianz užėmė itin aukštą 7 vietą.
Lankstus darbo modelis, išskirtinės naudos, augimo galimybės bei tvirtas įsipareigojimas įvairovei ir įtraukimui daro ,,Allianz“ patrauklia vieta dirbti visiems – nuo esamų darbuotojų iki būsimų talentų visame pasaulyje.
Šie rezultatai yra ,,Allianz“ globalios 157 tūkst. darbuotojų visame pasaulyje komandos, veikiančios daugiau nei 70 šalių bendrų pastangų rezultatas bei atspindi net 125 mln. klientų pasitikėjimą. Lietuvoje ,,Allianz“ rūpinasi daugiau nei 300 tūkst. gyvybės draudimo ir pensijų kaupimo klientų sutarčių.