Guzelis krūtyje apvertė gyvenimą aukštyn kojomis
„Vieną dieną sulaukiau klientės skambučio ir prisėdau – moteris, kuri dar labai jauna, neseniai atšventusi trisdešimtmetį išgirdo krūties vėžio diagnozę. Ji krūtyje užsičiuopė darinį ir nieko nelaukusi kreipėsi į medikus. Atlikus tyrimus nustatytas krūties vėžys. Klientei paskirtas chemoterapinis gydymas", – viena iš daugelio klientų istorijų dalijasi I. Štikonienė.
Pasak I. Štikonienės, ši klientė iš tiesų jautėsi taip, tarsi žemė slystų iš po kojų, tačiau netrukus ją pasiekė žinia, jog jai paskirta „Allianz Lietuva" išmoka siekianti daugiau nei 16 tūkstančių eurų.
„Patikėkit, kaip gera buvo pranešti šią žinią klientei. Tai – svari finansinė atrama. Moteris išsyk nutarė sumažinti darbo krūvį, mat išmokos pakako padengti tiek gydymosi, tiek pragyvenimo išlaidoms", – pasakoja I. Štikonienė.
Pastebi gyvybės draudimo paklausos augimą
„Allianz Lietuva" gyvybės draudimo ir pensijų kaupimo bendrovės pardavimų grupės vadovė sako pastebinti, jog jauni žmonės, neretai vos baigę studijas ir įsilieję į darbo rinką, dar nesulaukę nė trisdešimties metų, vis labiau suinteresuoti pasirūpinti gyvybės draudimu su papildomomis draudimo apsaugomis nuo traumų, kritinių ligų, ar stacionarinio gydymo draudimą.
I.Štikonienės manymu, tai sveikintinas dalykas, rodantis, jog mūsų visuomenė sąmoningėja. Kam sukti galvą iš ko teks gyventi, jei susirgsi ar patirsi traumą, kai tavo išlaidomis, nutikus nelaimei, gali pasirūpinti draudimo įmonė. Tačiau Inga priduria, jog tam, kad išmokos dydis atitiktų lūkesčius, reikia nepamiršti savo gyvybės draudimo sutarties ir palaikyti ryšį su asmeniniu finansų konsultantu.
„Minėta klientė buvo labai jauna, tačiau norėjo turėti gyvybės draudimo sutartį su visomis reikiamomis apsaugomis. Pradžioje ji prasirinko tikrai ne pačias didžiausias draudimo sumas, tačiau sąžiningai kasmet draudimo sutartį indeksavo ir dėl to jos išmokos suma ištikus kritinei ligai, tapo tvirta finansine atrama. Tiesą sakant, Allianz Lietuva suėjus metams nuo gyvybės draudimo sutarties sudarymo, siūlo klientams sutartį indeksuoti. Tai reiškia, infliacijos dydžiu padidinti draudimo sumas, tuo pat didėja ir įmokos dalis. Tačiau tai galimybė išlaikyti sutartį aktualią, užsitikrinti, jog, kaip ir šios klientės atveju, išmoka, ištikus nelaimei bus tvirta finansinė atrama. Nereikės plėšytis tarp darbo ir noro kuo greičiau pasveikti, lai sveikata būna jūsų prioritetas", – sako I.Štikonienė.
Klientų nelaimes išjaučia tarsi artimųjų
Gyvybės draudimo ir pensijų kaupimo bendrovės pardavimų grupės vadovė tikina, jog profesionaliam finansų konsultantui klientas nėra tik skaičiukas. „Toli gražu. Kiekvienas mūsų klientas yra mūsų nauja bendra istorija. Mes susipažįstame su žmogumi, išklausome didžiausias jo baimes, aptariame ateities lūkesčius ir sukuriame tvirtą ryšį. Rūpinamės žmogumi, kad jo gyvybės draudimo sutartis būtų jam aktuali, teikianti finansinę atramą kritiniu atveju. Klientai mums rūpi taip, tarsi būtų artimi žmonės. Jeigu paskambina klientas, susirgęs sunkia liga, mes kaip mat mintyse perkratome jo sutartį: ar turi kritinių ligų, stacionarinio gydymo draudimą. Jeigu turi – iš karto ramiau atsikvepiame ir mes, ir klientas.
Vėliau labai gera sulaukti kliento skambučio su padėka, kad išmoka leidžia jaustis ramiai ir visą savo laiką bei jėgas skirti gydymuisi, nesiplėšant tarp darbo ir sąskaitų už būstą, komunalines ar kitas paslaugas. Tikrai gera žinoti, kad klientas Allianz Lietuva išmokos dėka turi pinigų gydytis, skirti laiko reabilitacijai, nelaukti eilėse", – tikina I.Štikonienė.
„Allianz Lietuva" – viena iš Lietuvos gyvybės draudimo rinkos lyderių pagal išmokas gyvybės draudimo klientams nelaimės, ligų, traumų ar netekčių atveju.
Nuo šių metų pradžios „Allianz Lietuva" išmokėjo 2,4 mln. eurų gyvybės draudimo klientams nelaimės, ligų, traumų ar netekčių atveju.