Smegenų insultas ištiko darbe
„Allianz Lietuva“ finansų konsultanto asistentė Daiva Duobienė tikina, jog labiausiai klientus sukrečia ligos, kurios ištinka netikėtai. Ypatingai, jeigu žmogus stengiasi vesti sveiką gyvenimo būdą, sėdimą darbą kompensuoti sportu ar kita aktyvia veikla laisvu laiku. Tačiau, kartais ligos neaplenkia, kiek besistengtume jų išvengti.
Finansų konsultanto asistentė sutiko pasidalyti kliento istorija, puikiai iliustruojančia, jog sunkios ligos gali smogti netikėtai.
„Jau daugiau nei dešimtmetį rūpinamės klientu, kuris su „Allianz Lietuva“ yra sudaręs gyvybės draudimo ir kritinių ligų apsaugos sutartį. Tai ilgųjų reisų vairuotojas, vos 50 metų amžiaus, visuomet pilnas jėgų, geros nuotaikos. Kiek esame kalbėję, klientas visuomet žinojo, jog toks darbas, kai prasėdėti prie vairo tenka kartais ir dešimtis valandų – kenkia sveikatai. Tad laisvu laiku visuomet stengėsi gyventi aktyviau, leistis į ilgus pasivaikščiojimus, pasportuoti, pažaisti seniau itin mėgtą tenisą. Deja, visai netikėtai smegenų insultas klientą ištiko darbo metu ir gerokai apvertė gyvenimą“, - pasakoja D.Duobienė.
Laimė, pasak finansų asistentės, kliento kolegos, pamatę, jog žmogui pasidarė negera, silpna, sureagavo žaibiškai ir iškvietė greitąją medicinos pagalbą. Gyvybę pavyko išgelbėti ir, sveikatai pradėjus gerėti, klientui paskirtas tolimesni gydymas, jis buvo išleistas į reabilitaciją. Deja, tokios ūmios ligos pasekmė – suprastėjusi klausa, žmogui tapo sunku kalbėti, reikšti mintis, judėti.
Individuali reabilitacija – iš savo kišenės
Pasak D.Duobienės, klientui teko daugiau nei mėnesį laiko praleisti valstybės finansuojamoje reabilitacijos klinikoje. Tačiau jam vis tiek teko iš naujo mokytis kalbėti, judėti. Motorika po patirto insulto dar neatsistatė, tad ir toliau klientui teko skirti laiko ir jėgų reabilitacijai, kad susigrąžintų tokią gyvenimo kokybę, kokią turėjo iki patiriant insultą.
„Kuomet kalbėjausi su klientu, jis minėjo, jog nežinia, ar pilnai atsistatys klausa. O ir valstybės finansuojamo reabilitacijos laiko bei paslaugų neužteko. Tad norėdamas sustiprėti ir atstatyti tiek klausą, tiek kalbos padargus, žmogus nusprendė reabilitaciją tęsti privačiai. Žinoma, šias išlaidas, teko dengti iš savo kišenės. Dėl to klientas tikino, jog šiuo atveju itin pasitarnavo Allianz Lietuva draudimo už kritines ligas išmoka, kurios suma patyrus smegenų insultą jam siekė daugiau nei 9 tūkstančius eurų“,- pasakoja D. Duobienė ir priduria, jog ilgametė darbo patirtis rodo, kad ištikus kritinėms ligoms bene didžiausią pinigų sumą klientai skiria būtent reabilitacijos išlaidoms padengti.
„Nesvarbu, kokia tai liga, atsistoti ant kojų prireikia ir asmeninių pastangų, fizinių jėgų, ir finansinės pagalvės. Be jos kur kas sunkiau sugrįžti ir į darbus, ir susigrąžinti gyvenimo kokybę“, - įsitikinusi finansų konsultanto asistentė.
Lietuvos banko duomenimis „Allianz Lietuva“ per dešimtmetį savo gyvybės draudimo klientams nelaimės atveju išmokėjo daugiausiai rinkoje, 38,8mln. eurų (Lietuvos bankas, 2013-01-01 – 2022-12-31). Vien 2022 metais gyvybės draudimo klientams nelaimės atveju išmokėjo 5,4 mln. eurų.
Išmokos „Allianz Lietuva“ gyvybės draudimo klientams nelaimės atveju nuo veiklos pradžios iš viso sudaro 52 mln. eurų („Allianz Lietuva“ 2022-12-31).