Lojali klientė tapo sėkminga konsultante
Dar prieš tapdama finansų konsultante, Ina Marija Adomaitytė buvo ištikima gyvybės draudimo ir pensijų kaupimo bendrovės „Allianz Lietuva“ klientė.
„Į „Allianz Lietuva“ atėjau neplanuotai. Taip sutapo, kad vos tik išėjusi iš vieno darbo, sulaukiau pasiūlymo prisijunti prie finansų konsultantų komandos. Tiek apie pačią bendrovę, tiek apie jos teikiamas paslaugas jau žinojau ir jomis pasitikėjau. Taigi dvejonių nebuvo“, – prisimena ji.
I. M. Adomaitytė prisipažįsta, jog iš pradžių labiausiai nerimavo, ar sugebės pasiūlyti klientui optimalų draudimo variantą:
„Labai atsakingai žiūriu į finansus. Žmonės mums patiki savo pinigus, todėl man labai svarbu, kad viskas būtų teisingai sudėliota ir atitiktų kliento poreikius.“
Pašnekovė prisimena, kad sudėtingiausias buvo pirmasis pusmetis, kai reikėjo apšilti ir įsivažiuoti. Tačiau daugybė mokymų, profesionalūs kolegos, jų geranoriškumas ir, žinoma, pačios užsispyrimas bei atkaklumas jau po metų leido pasiekti ir vyriausiosios finansų konsultantės poziciją.
„Pamačiau, kad kai kurie žmonės čia jau 20 metų kuo puikiausiai tvarkosi, save realizuoja, daug pasiekia. Kodėl gi negalėčiau ir aš“, – šypsosi ji.
Padeda klientams susigaudyti informacijos gausoje
Kalbėdama apie laikmečio realijas, „Allianz Lietuva“ vyriausioji finansų konsultantė pastebi, kad šiuo metu nemažai žmonių yra kiek pasimetę, nežino, kaip investuoti pinigus, baiminasi infliacijos.
„Todėl labai džiaugiuosi, kai klientai skambina, klausia, ateina į susitikimus aptarti vienokias ar kitokias sutartis bei jų sąlygas“, – kalba ji.
I.M. Adomaitytė pasakoja, jog šioje bendrovėje yra labai svarbus gyvas bendravimas ir ryšys su klientu.
„Konsultantai susipažįsta su savo klientais, rengdami jiems aktualiausias sutartis, aiškinasi jų poreikius, gyvenimo aplinkybes. Tačiau bendravimas neapsiriboja tik sutarčių pasirašymais ir išmokų mokėjimu.
Būna, kad su klientais atrandame bendrų pomėgių, susiskambiname arba susitinkame prie puodelio kavos, kai tik jiems kyla kokių nors klausimų. Tuo visai nesistebiu – pažįstu kiekvieną savo klientą, todėl natūralu, jog užsimezga draugiškas ryšys, – sako I. M. Adomaitytė ir priduria, jog bene didžiausią motyvaciją ir teikia būtent toks gyvas bendravimas:
– Džiugu, kai po konsultacijos klientas išeina nurimęs, kai padėkoja. Įkvepia jų pasitikėjimas mumis – kai dabar sklando daugybė ir įvairios informacijos, finansų konsultantai padeda nepasiklysti jos gausoje, patys nuolatos ją stebi, renka, analizuoja. Siekiame, kad klientas būtų teisingai informuotas.“
Populiaru drausti net augintinius, o save?
I.M. Adomaitytė sako, kol kas jos asmeniniams klientams neteko išmokėti didesnių išmokų, teko matyti, kai kolegos klientams išmokėdavo penkiaženkles sumas kritinių ligų atvejais.
Pasak Inos Marijos, labai gera būna matyti, kai žmonės gauna išmokas ir lengviau atsikvepia supratę, jog išties liga ar trauma lengviau pakeliama, kai yra finansinė draudimo pagalvė.
„Vienai mano klientei, lipant iš autobuso, įvyko kelio sąnario trauma. Ji galvojo, kad kadangi jokia intervencinė procedūra neatlikta, tad ir išmoka nepriklausys.
Vis dėlto susitikimo metu paskatinau klientę atsinešti medicininius išrašus. Juos įvertinus mūsų medicinos ekspertams, jai buvo išmokėta solidi suma. Klientė buvo maloniai nustebusi, o už gautus pinigus planavo nudžiuginti savo artimuosius per Kalėdas dovanomis“, – prisimena pašnekovė.
I.M. Adomaitytė sako pastebėjusi, kad gyvybės draudimą labiausiai vertina ir jo naudą supranta užsienyje pagyvenę ir į Lietuvą sugrįžę žmonės. Pasak jos, tokias sutartis reikėtų turėti kiekvienam. „Juk draudžiame automobilius, būstus, dabar labai populiaru drausti augintinius, o savimi ir savo artimaisiais nesirūpiname ir nesusimąstome, kaip ir iš ko gyvensime, jei į namus pasibels liga, – sako ji.
– Tarp klientų turiu ir labai jaunų, ir pagyvenusių žmonių. Dabar daug finansiškai išprususio jaunimo, kurie supranta taupymo ir draudimo vertę. Tačiau yra ir tokių, kurie mano, jog visada bus jauni, nesirgs. Kartais tiesiog bijo temų apie ligas, mirtį. Tačiau realybė nuo to nesikeičia“.
Finansų konsultantė sako, kad kiekvienam klientui arba jo artimiesiems vieną dieną gyvybės draudimo ar pensijų kaupimo sutartis vis tiek atneša finansinės naudos.
„Draudimo išmokomis jau teko pasinaudoti ir man pačiai, ir mano artimiesiems“, – dalinasi finansų konsultantė.
Naujai atrasta Lietuva
Kalbėdama apie savo profesinę veiklą „Allianz Lietuva“, I.M. Adomaitytė džiaugiasi, kad čia yra laisvė rinktis ir planuoti:
„Pati rengiu darbų ir susitikimų sąrašą, todėl žinau, ką veiksiu tą savaitę ar mėnesį, kartais net ir toliau. Į darbą „nuo iki“ grįžti visai nenorėčiau, – šypsosi ji. – Kažkada buvau įrėminta darbo valandų. Tai buvo labai sudėtingas metas, juolab kad ir vaikai dar buvo mažesni. Net pietų pertraukas dažnai aukodavau, kad galėčiau vaikus nuvežti į būrelius“.
Dabar keturių vaikų mama džiaugiasi, kad gali spėti nuveikti tai, kas jai svarbu ir malonu.
„Jauniausias sūnus mane įtraukė į karatė treniruotes. Jas lankau du ar tris kartus per savaitę. Dažnai išeinu pasivaikščioti ar važiuoju dviračiu. Vasarą visa šeima mėgstame plaukti baidarėmis. O kur dar įvairūs kultūriniai renginiai...“, – apie aktyvų laisvalaikį pasakoja I.M. Adomaitytė.
Moteris džiaugiasi, kad darbas „Allianz Lietuva“ suteikia galimybę keliauti po visą Lietuvą ir aplankyti tokias vietas, į kurias tiesiog nesugalvotų užsukti.
„Klientų turiu gal dar ne visuose Lietuvos miestuose, bet labai daug kur. Pasirašant vienokias ar kitokias draudimo sutartis, klientams įsipareigojame jų sutartis aptarnauti iki sutarčių galiojimo pabaigos.
Todėl dažnos kelionės po Lietuvą yra neišvengiama maloni ir galimybių pilna kasdienybė: dažnai aplankau tos vietos muziejus, senamiesčius, regioninių parkų centrus, gražiausias Lietuvos vietas, karštą vasaros dieną į pakelės ežerą sumerki kojas, turi galimybę pasidžiaugti visais keturiais metų laikais...Tai plečia akiratį“, – apie profesinę veiklą lydinčius džiaugsmus pasakoja ji ir sako, kad tai dar viena priežastis, kodėl ji nuoširdžiai rekomenduoja ir kitiems prisijungti prie „Allianz Lietuva“ finansų konsultantų komandos.
Čia galima nuolatos mokytis ir tobulėti
Nors finansų konsultantai turi galimybę savo laiką planuoti patys, tačiau, pasak I.M. Adomaitytės, nereikia manyti, jog kelias dienas ar savaitę galima nieko neveikti ir džiaugtis gerais rezultatais.
„Tikrai ne. Čia reikia ir užsispyrimo, ir kantrybės, ir nuoseklaus darbo, ir savidisciplinos, mėgti bendrauti su žmonėmis“, – vardija ji.
Pasak vyriausios finansų konsultantės, nors „Allianz Lietuva“ nėra apibrėžtų darbo valandų, ji turi savo pačios susidėliotą rutiną: jau iš vakaro susiplanuoja kitą dieną, anksti keliasi, žino, ar pati kur nors vyks, ar lauks klientų biure.
„Neplanuoju laiko minučių tikslumu, tačiau kurią valandą ką veiksiu, apsibrėžiu. Visų klientų numerius turiu išsisaugojusi savo telefone. Ir jei gyvybės draudimo klientas skambina, žinau, kad skambina ne be reikalo ir visuomet atsiliepiu ar vakare, ar savaitgalį“, – apie veiklos specifiką pasakoja I. M. Adomaitytė.
Ji įsitikinusi, kad net disciplinos neišsiugdžiusiam asmeniui finansų konsultanto veikla galėtų būti įdomi ir naudinga:
„Viena vertus, iš pradžių tai gali būti sudėtinga, kita vertus, tai puiki vieta mokytis disciplinos, ugdyti valią. Šios savybės vėliau gali praversti ne tik profesinėje veikloje, bet ir bendrai gyvenime. „Allianz Lietuva“ vykdo daugybę mokymų, čia yra daugybė motyvacinių programų.“
Anot jos, ir pati veikla, kai kasdien sutinkami patys įvairiausi žmonės, ir įgytos žinios vėliau labai praplečia akiratį, palengvina gyvenimą ir kitose srityse.