Veikla, kurioje nėra rutinos
„Norint sėkmingai veikti ir gerai jaustis, svarbu nebijoti bendrauti. Mes, finansų konsultantai, kasdien sutinkame daug įvairių žmonių, išgirstame jų istorijas, matome juos ir džiugiose, ir sudėtingose gyvenimo situacijose: kai kurie suserga itin sunkiomis ligomis, kiti patiria traumų, netenka darbingumo. Tenka sugerti visas jų emocijas. Neslėpsiu – jos mus veikia. Juk esame žmonės, ne robotai, turime savo gyvenimus. Tačiau visada išaušta nauja diena. Įkvėpi, nusišypsai ir gyveni“, – apie kasdieninę realybę kalba ji.
I. Butkė mano, kad nuolatos kintanti, dinamiška profesinė veikla – ne trūkumas, o greičiau privalumas, nes skatina ir pačius konsultantus tobulėti, mokytis išgirsti ir išklausyti kitus, valdyti savo emocijas. Pašnekovė džiaugiasi, kad ir pati išmoko būti ne tik empatiška, bet kai reikia – atsiriboti nuo neigiamų emocijų ir įsikrauti naujos energijos. O tai naudinga visose gyvenimiškose situacijose.
„Finansų konsultanto dienoje nuolat nutinka kas nors nauja, nėra rutinos, kiekviena valanda vis kitokia. Jei daug dirbi, visuomet gali pasidaryti pertrauką, išeiti pasivaikščioti, išgerti kavos, atsikvėpti. Ir jei reikia, vėl tęsti darbus“, – apie veiklą, leidžiančią optimaliai išnaudoti savo laiką, pasakoja „Allianz Lietuva“ vyr. finansų konsultantė.
Finansinis saugumas kaip laimės indeksas
Pašnekovė sako, jog su klientu, norinčiu sudaryti gyvybės draudimo sutartį, visuomet kalbasi apie laimę ir bando tą laimės indeksą apskaičiuoti:
„Kartais žmogus artimoje aplinkoje būna patyręs netekčių, todėl ima jaustis nesaugiai ir nori apsidrausti gyvybę, kad nelaimės atveju jo šeima gautų bent jau finansinę pagalvę. Tuomet ir sakau, kad gyvybės draudimo sutartis galėtų būti pirmu žingsniu į didesnį laimės indeksą, nes tai žmogui suteikia užtikrintumo ir ramybės.“
Anot pašnekovės, draudimas nuo traumų ar kritinių ligų – dar vienas laiptelis link laimės indekso auginimo.
„Kartais klientų paklausiu – kaip savo laimės indeksą žmonės įkainotų pinigais kasdienybėje, t. y. kokią sumą skiria pramogoms, laisvalaikiui, tam, kas išties padeda jaustis laimingu. Neretas to nežino, nes tiesiog neskaičiuoja, neplanuoja asmeninio biudžeto. Tačiau mokymasis disciplinuotai tvarkyti pinigus, taupyti ateičiai taip pat prisideda prie žmogaus laimės indekso kilimo“, – aiškina I. Butkė.
Ji pabrėžia, kad joks draudimas nepasaugo nuo nelaimių, tačiau būtent jis sudėtingose gyvenimo situacijose suteikia finansinį saugumą. Jei žmogus susirgs ar nutiks kita nelaimė, jis žinos, kad finansinė paspirtis gali ateiti iš draudimo įmonės – kad turės iš ko gyventi, gydytis. Tas žinojimas teikia tam tikrą ramybę, pasitikėjimą.
Pašnekovė prisipažįsta, kad būtų sunku su klientais kalbėti apie laimės indeksą, jeigu pati nežinotų, kaip jį pakelti, kaip jį veikia tvirtas finansinis užnugaris.
„Klientams paklausus, atvirai pasakau, jog taip pat turiu gyvybės draudimo sutartį. Turiu šeimą ir esu rami, kad nelaimės atveju bent jau neturėsime finansinių problemų. Todėl gyvybės draudimo turėjimas man dovanoja vidinę ramybę. Noriu būti ir kitiems tuo žmogumi, kuris padeda jaustis saugiai ir padėti auginti jų laimės indeksą“, – apie savo veiklos prasmę kalba I. Butkė.
Gyvas bendravimas – nepakeičiamas
Kalbėdama apie savo kasdienybę, pašnekovė juokauja, kad žmogus tokia jau būtybė, kuriai visuomet trūksta dviejų dalykų – laiko ir pinigų.
„Man 24 valandų per parą yra per mažai, nes norisi viską suspėti: paskambinti klientams, su jais susitikti, sutvarkyti dokumentus“, – prisipažįsta pašnekovė.
Tačiau net ir šiais interneto laikais I. Butkė neperkelia visų darbų į virtualią erdvę, bet renkasi gyvą bendravimą su klientais. Pasak jos, tai ir suteikia „Allianz Lietuva“ paslaugoms išskirtinę kokybę.
„Mes gyvai bendraujame su žmonėmis. Mums labai svarbu, kad žmogus labai aiškiai suprastų, kokias draudimo apsaugas ir kokiomis sąlygomis turi“, – pasakoja ji.
Finansų konsultantė sako, jog siūlydama paslaugas, visuomet pasidomi, ar žmogus turi šeimą, finansinių įsipareigojimų: „Prieš sudarydama su klientu sutartį, noriu sužinoti, ką jis veikia, kokie jo poreikiai, ko tikisi iš draudimo, ir tik tuomet teikiu jam tinkamiausią pasiūlymą.
Žmonės vertina jiems skiriamą dėmesį, galimybę išsamiai išsinagrinėti visas siūlomas paslaugas, galimybę klausti daugybės klausimų, kad būtų maksimaliai informuoti tiek apie įmonės teikiamas paslaugas, tiek tai, kaip tos paslaugos atlieps kiekvieno asmeninius lūkesčius“, – įsitikinusi I. Butkė.
Pasak moters, nesant gyvo bendravimo su finansų konsultantu bei galimybės gyvai užduoti svarbių klausimu, kartais internetu žmonės įsigyja jų lūkesčių neatitinkančias draudimo paslaugas. Juk ne visi išsamiai paskaito, kas laikoma, pavyzdžiui, nedraudžiamaisiais įvykiais, arba galvoja, jog turi draudimą ir nuo sunkių, kritinių ligų, o pasirodo, jog tik nuo traumų. Dėl to kartais gali būti kaltas ir virtualus bendravimas.
„Būtent siekdami išvengti tokių situacijų, mes, „Allianz Lietuva“ finansų konsultantai, teikiame pirmenybę gyvoms konsultacijoms, gyvam bendravimui. Mes savo klientams esame pirmas kontaktas ir tais atvejais, kai jie tiesiog stokoja asmeninių finansų valdymo žinių, kai pasigenda saugiklių gyvenime. Mes išties stengiamės prisidėti prie to, kad jų laimės indeksas būtų kuo aukštesnis, o gyvenimas labiau užtikrintas finansiškai, ir mūsų klientai tą itin vertina“, – sako I. Butkė.