Solidžią 15 metų patirtį dirbant šioje srityje sukaupusi moteris pasakoja, kad į draudimo sritį nėrė visai atsitiktinai – norėjosi pokyčių, naujų vėjų savo gyvenime, todėl nusprendė išeiti iš tuometinės darbovietės ir dairytis darbo, kuriame būtų vertinama ir galėtų save realizuoti. Sužinojusi, kad „Allianz Lietuva“ ieško finansų konsultantų, nusprendė pabandyti ir dabar atvirai sako: nors nežinia kiek baugino, jau po pirmųjų susitikimų suprato, kad čia apstu galimybių savirealizacijai ir tobulėjimui.

„Vos pradėjusi karjerą šioje bendrovėje, iškart įsivertinau, kokia stipri komanda suburta – daug palaikymo, pagarbos vienas kitam, o tai man labai svarbu. Kartais net nejaučiu, kad dirbu – mane labai įkvepia ir motyvuoja nauja patirtis ir žinios, kurias gaunu įmonėje“, – sako vyr. finansų konsultantė.

Šiame darbe, anot T. Radvilienės, būtina mokėti išklausyti, išgirsti žmogaus poreikius, rasti būtent jam tinkamiausius sprendimus. „Būna, po pokalbių matau, kaip keičiasi žmogaus požiūris į draudimo paslaugas, ateina supratimas, kokie svarbūs draudimo sprendimai gali būti kiekvieno gyvenime. Mano užduotis šiuo atveju – šviesti klientus, papasakoti apie visas galimybes, – sako pašnekovė. – Neretai būtent finansų konsultantui jie atsiveria labiau nei savo artimiesiems, tad tenka pabuvoti ir psichologės vaidmenyje. Gebėjimas užmegzti ryšį ir perprasti kliento poreikius yra svarbiausi sėkmingo konsultanto bruožai.“

Draudimas – galimybė pasirūpinti saugesne ateitimi

Finansų konsultanto profesija reikalauja ne tik techninių žinių apie skirtingus draudimo produktus ar sudėtingą finansų rinką, bet ir gebėjimo įsiklausyti į skirtingus klientų poreikius. Finansų konsultantė pasakoja, kad jos klientai dažniausiai kreipiasi dėl gyvybės draudimo, finansinės apsaugos šeimai arba domisi investavimu, tačiau kartais tenka paieškoti ir specifinių sprendimų, kurie atitiktų konkrečius kliento poreikius. Ji pasidžiaugia, kad dirba vienoje didžiausių draudimo grupių pasaulyje, kuri nuolat investuoja į naujų paslaugų kūrimą ir darbuotojų mokymą, taip atliepiant net reikliausius klientų lūkesčius.

T. Radvilienė pastebi, kad vis dažniau draudimą žmonės supranta ne tik kaip finansinę apsaugą, bet ir kaip galimybę užtikrinti šviesią savo ir artimųjų ateitį.

„Galima sakyti, draudimas yra jau neatskiriama šiuolaikinio, apie ateitį galvojančio žmogaus gyvenimo dalis. Pasirinkę investicinį gyvybės draudimą, mano klientai kaupia labai skirtingiems tikslams: vieni turi planų įsigyti būstą, kiti – užsitikrinti papildomas pajamas senatvėje ar nori sukaupti pinigų vaikų mokslams“, – pasakoja finansų konsultante bendrovėje „Allianz Lietuva“ dirbanti moteris.

Pašnekovė sako tikinti, kad šiais laikais turėti savo asmeninį finansų konsultantą, kuriuo gali pasitikėti, kuris gali patarti, pakonsultuoti ir suteikti reikiamą finansinę pagalbą, yra labai svarbu.

Patirtys skatina tobulėti

T. Radvilienė galėtų papasakoti ne vieną istoriją, kaip draudimas padėjo jos klientams sunkiomis gyvenimo akimirkomis. Tokios istorijos, anot pašnekovės, tik dar kartą įrodo: jei tik yra galimybė pasidėti finansinę pagalvę, tą ir reikėtų padaryti.

„Vienas mano klientas, kuris buvo patyręs rimtą traumą, kreipėsi į mane turėdamas didelių finansinių iššūkių. Padėjau jam susitvarkyti visus draudimo dokumentus ir gauti reikiamą kompensaciją. Vėliau jis prisipažino, kad ši pagalba ir turėtas draudimas jam buvo neįkainojami – be jų išsikapstyti būtų buvę kone neįmanoma“, – sako pašnekovė.

Didelį dėmesį ji atkreipia į kritinių ligų draudimą, mat onkologinių susirgimų skaičius nemažėja. Tarptautinės vėžio tyrimų agentūros duomenimis, vėžys yra antra pagrindinė mirtingumo priežastis ES – mūsų žemyne kasmet liga diagnozuojama maždaug 4 mln. žmonių.

„Kai nėra santaupų, draudimas yra kertinė pagalba kritinės ligos atveju. Viena mano klientė apsidraudė gyvybės draudimu, nes jos draugei buvo diagnozuotas krūties vėžys. Deja, po 13 metų ši klientė pati išgirdo tokią pat diagnozę. Turėdama draudimą ir gavusi išmoką, ji jautėsi ramiau, nebereikėjo galvoti apie finansinius sunkumus, todėl visą savo laiką ji galėjo skirti gydymui. Tad galima pridurti, kad klientus draustis dažnai paskatina skaudžios artimųjų patirtys“, – sako T. Radvilienė.

Visi atvejai, kai draudimo paslaugos išties padeda žmonėms įveikti sunkumus, kai klientai dėkoja už rūpestį, anot finansų konsultantės, yra ne tik profesinis pasitenkinimas, bet ir motyvacija toliau dirbti šioje srityje.

„Suprantu, kad mano darbas gali turėti realią įtaką žmonių gyvenimui, todėl į jį žiūriu labai atsakingai – kiekvienas klientas man yra svarbus, ir aš stengiuosi, kad jis jaustųsi vertinamas ir gerbiamas. Svarbiausia, kad ir klientai suprastų, jog mes esame čia tik dėl jų“, – teigia pašnekovė.