Nors Europos Sąjungos ir Lietuvos valstybės investicijomis šalies regionuose sukurta viešoji infrastruktūra iš esmės pakeitė regionų gyventojų gyvenimo kokybę, nemažai daliai žmonių vis dar atrodo, kad kokybiškai gyventi ir dirbti galima tik didmiesčiuose.
Siekiant keisti nusistovėjusį požiūrį ir skatinti pozityvų regionų pozicionavimą Centrinė projektų valdymo agentūra (CPVA) inicijavo komunikacijos kampaniją „Ką regi(J)onas?“ Kampanijos laikotarpiu bus aplankyti penki Lietuvos regionų miestai, įsikūrę skirtingose vietovėse. Vizitų metu siekiama išsamiai papasakoti apie regionų gyvenimo kokybę keičiančią infrastruktūrą ir atskleisti čia atsiveriančias galimybes.
Dėmesys regionų patrauklumui
„Nemaža dalis infrastruktūros regionuose buvo atnaujinta ar įrengta Europos Sąjungos investicijomis. Esame įsitikinę, kad regionuose gyvenimo kokybė gerėja, turime ir tinkamai išvystytą infrastruktūrą. Visgi dalis visuomenės dar nežino apie įgyvendintus projektus, sukurtus pokyčius regionuose, tad dar išlikęs mitas, jog regionas nėra patraukli vieta gyventi“, – sakė CPVA direktoriaus pavaduotoja Jūratė Lepardinienė.
Jos teigimu, CPVA pradedama komunikacijos kampanija „Ką regi(J)onas?“ leis pamatyti regionų privalumus. „Šioje kampanijoje didžiausią dėmesį skirsime regiono pozicionavimui – atskleisime gerąsias praktikas, pasakosime žmonių istorijas apie čia atsiveriančias darbo ir kokybiško gyvenimo galimybes“, – pasakojo J. Lepardinienė.
Kurs regiono viziją
Pasak CPVA atstovės, kampanijos metu planuojama aplankyti penkis šalies regioninius miestus, įsikūrusius skirtingose Lietuvos vietose. Viešnagių metu visuomenei bus pristatyti sėkmingai įgyvendinti infrastruktūros plėtros projektai, kurie ženkliai pagerino gyvenimo kokybę regionuose. Be to, vietos bendruomenių atstovai bus kviečiama dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse, kuriose galės patys papasakoti savo regiono sėkmės istoriją.
„Vienas iš mūsų tikslų – parodyti ir vietos bendruomenių aktyvumą, iniciatyvumą bei meilę savo kraštui, todėl norime iš jų pačių išgirsti, kokią regiono sėkmės istoriją pasakoja gyventojų atstovai ir kokią jos tąsą mato ateityje“, – pasakojo CPVA direktoriaus pavaduotoja.
J. Lepardinienės teigimu, vietos bendruomenių ir jų atstovų įsitraukimas į kampaniją – būtinas elementas, užtikrinantis kampanijos sėkmę. „Regiono pozicionavimas svarbus ne tik nacionaliniu lygiu, bet, pirmiausia, aktualus pačiai vietovei, tad norime, kad ir gyventojai didžiuotųsi savo regionu bei pasakotų savo sėkmės istorijas“, – sakė ji.
„Ką regi(J)onas?“ – VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros (CPVA) inicijuota komunikacijos kampanija, kuria siekiama suteikti gyventojams daugiau žinių apie Lietuvos regionuose ES fondų lėšomis sukurtą ar atnaujintą infrastruktūrą ir atsiradusias kokybiško gyvenimo galimybes. Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.