„Pastarieji metai įrodė, kaip stipriai pasikeitė klientų įpročiai įsigyjant keliones. Pastebime, kad didžioji dalis keliautojų įprato keliones įsigyti nuotoliniu būdu – virtualiai. Atsižvelgusi į rinkos pokyčius, Lietuvos turizmo asociacija šiemet organizuoja pirmąją virtualią kelionių mugę „Vivattur". Pasaulinės tendencijos rodo, kad tokios mugės klientams yra labai patrauklios", – sako Milda Plepytė-Rainienė, Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė.
Ji atkreipia dėmesį, kad norintys keliones įsigyti už patrauklią kainą, išsirinkti pageidaujamą viešbutį ir turėti daugiau individualių pasirinkimų, turėtų neatidėti atostogų planavimo paskutinei minutei.
„Matome, kad popandeminė realybė įpratino lengvai ir greitai apsipirkti internetu. Ne išimtis ir kelionių pasiūlymai. Virtuali turizmo šventė suteikia galimybę išsirinkti geriausią variantą ir įsigyti kelionę neišeinant iš namų. Keliautojams tai leidžia ne tik įsigyti kelionę patrauklesne kaina, tačiau ir sutaupyti laiko", – teigia Lietuvos turizmo asociacijos vadovė.
Mugės interneto svetainėje keliautojams bus pristatyti Lietuvos turizmo asociacijos narių bei partnerių, kitų turizmo sektoriaus įmonių pasiūlymai, įvairios nuolaidos ir staigmenos. Keliautojai, norėdami išsirinkti geriausiai jų poreikius atitinkančią kelionę, galės pasikonsultuoti su kelionių organizatoriais tiek internetu, tiek telefonu.
Kelionių mugės pagrindiniais partneriais tapo kelionių organizatoriai „Tez Tour" ir „Coral Travel".
M. Plepytė-Rainienė pabrėžia, kad „Vivattur" neapsiribos tik kartą metuose organizuojama virtualia kelionių muge. Šis Lietuvos turizmo asociacijos projektas bus tęstinis ir kvies turizmo sektoriaus atstovus į kitus renginius, kuriais skatins turizmo sektoriaus plėtrą, darbuotojų kvalifikacijos kėlimą, kompetencijų ugdymą, žinių atnaujinimą.