Platformoje virš 100 tūkst. bendruomenių

Po į 9 kategorijomis suskirstytomis bendruomenėmis, tokiomis kaip menas, kelionės, mokslas, sveikata ir kitomis, slepiasi daugybė kitų bendruomenių. Čia lankosi norintys daugiau sužinoti apie automobilius, konkrečias šunų veisles, užsuka mamos, auginančius vaikus, siuvimo amato gerbėjai ar besidomintys investicijomis.

Milijonai kasdien prisijungia tam, kad sužinotų tai, kas juos domina čia ir dabar. Pagal skirtingus pomėgius, hobius, interesus jie pasklinda po konkrečias bendruomenes, kur gali rasti visą juos dominančią detalią informaciją, arba ją suteikti patys.

Platforma jungia daugiau nei 100 tūkstančių aktyvių bendruomenių, joje apsilanko daugiau nei 500 milijonų lankytojų per mėnesį.

Šių metų „Login“ konferencijoje „Reddit“ platformą pristačiusi Anna Stasiuk, „Httpool by Aleph klientų sprendimų vadovė, sakė, kad šio tinklo galia ir išskirtinumas yra tas, kad jis apjungia labai daug žingeidžių bendruomenių visame pasaulyje, o jas visas vienija pagrindinė bendruomenė: „Tai yra bendruomenių bendruomenė. Čia išties galima pajusti prisijungimo ir buvimo bendrystėje jausmą, kas ne tik laiko bendruomenes kartu, bet ir jas sparčiai augina“.

Reddit

Pasak pranešėjos, platformos pagrindinės rinkos šiandien yra JAV, Jungtinė Karalystė, Kanada, Vokietija ir Australija.

JAV ji yra TOP 5 visų daugiausiai lankomų tinklapių. Iš 338 mln – 221 mln, kas yra du trečdaliai Amerikos gyventojų, kas mėnesį aktyviai naudojasi šia platforma bei mato ten pasirodančias konkrečioms temoms skirtas reklamas.

Jungtinėje Karalystėje ja naudojasi pusė jos gyventojų. Kalbant apie Europą, tai daug lankytojų yra ne tik JK, bet ir Olandijoje, Prancūzijoje, Italijoje, Švedijoje, Lenkijoje ir Ispanijoje. Iš viso Europoje aktyvių vartotojų per mėnesį skaičiuojama per 121 mln.

Platforma orienuota ne į save, o į „mes“

„Jeigu kituose socialiniuose tinkluose apie mus galima pamatyti nedaug bazinės informacijos, pagrinde apie tai, kiek mums metų, išsilavinimą, darbovoietę ar lokaciją, tai šios platformos vartotojų profiliuose esmė yra tai, kas žmogų iš tiesų domina. Pavyzdžiui, aš esu korgių veislės mylėtoja ir aktyviai dirbu su kriptovaliutomis, todėl esu su šiomis temomis susijusiose bendruomenėse. Pagal pomėgius ir darbus mane galima identifikuoti.

Taip pat kitos platformos daugiau orientuotos į mus kiekvieną atskirai, arba kitaip tariant – į save, o čia yra priešingai, nes vyrauja visai kitas jausmas, kurį galime apibūdinti žodžiu „mes“. Šios platformos bendruomenių vartotojai turi visai kitokią patirtį bendravime, nei kitur būtent dėl kuriamo „mes“ mentalo. Tai yra apie bendrystę, bendravimą, pokalbius, aktyviai bei efektyviai ieškant informacijos, o ne tiesiog naršant interneto platybėse. 60 – 70 proc. savo laiko per dieną mes praleidžiame internete, tai kam jį dar ilginti? Kam ieškoti per begalę tinklapių informacijos, jei tam yra viena viską apjungianti platforma, kur vieni ieško, o kiti suteikia tą išsamią informaciją ir tuomet belieka pagal ją daryti savo sprendimus“, – sakė A. Stasiuk.

Anna Stasiuk

Pasitiki labiau nei „Google“ ir „Amazon“

Tyrimai, pasak A. Stasiuk, parodė, kad žmonės išties labai pasitiki čia platforma, kas liečia produktus ir prekės ženklus, rekomendacijos patikimesnės labiau nei „Google“ ar „Amazon“.

„Žmonėms neužtenka tik gauti informaciją, jie taip pat nori jaustis saugiai, užtikrintai dėl jos patikimumo, nes tai liečia ne tik jų išlaidas, bet ir prekės ar paslaugos kokybę. Į „Reddit“ žmonės užsuka su labai konkrečiais poreikiais konkrečia tema ir nori sužinoti apie tai būtent iš tų, kurie yra patikimi, patyrę, žinantys, ką kalba. Ar tai būtų konkretūs tos temos ekspertai ar įmonės. O žmonės kreipiasi patarimų dėl visko: nuo to, kokią mašiną geriau nusipirkti ar noro sužinoti, kokios pagalvės sveikiausios“.

Norintiems pasinaudoti platforma reikia pasiruošti

„Ši platforma labai paranki verslui dėl tų pačių konkrečių bendruomenių, nes galima pasiekti tikslinę auditoriją. Taip pat galima matyti ne tik dominančius tuo momentu dalykus, bet ir žmonių pomėgius.

Norintiems efektyviai pasiekti tikslinę auditoriją, reiktų ne tik žinoti techninius žingsnius, kaip tai padaryti, bet ir kuriant turinį „Reddit“. Čia reiktų pasitelkti kūrybiškumą, aiškiai komunikuoti apie savo siūlomas prekes ar paslaugas, naudoti sutrumpinimus, nes čia jie labai mėgstami. Nebijokite ir pajuokauti, jeigu norite būti sėkmingi šioje platformoje. Naudokite ne tik trumpas žinutes ar ilgus detalius ir įdomius tekstus, bet ir vaizdinę medžiagą. Jeigu einate į specifinę bendruomenę turite būti pasiruošę“, – patarė A. Stasiuk.