„Tvarumą telekomunikacijų sektoriuje užtikrinančius sprendimus diegiame ne vienerius metus. Užimame didžiausią rinkos dalį Lietuvoje, todėl jaučiame pareigą savo pavyzdžiu įkvėpti ir kitus imtis aplinkai draugiškų pokyčių. Patys siekdami aukščiausių tvarumo standartų, įgaliname tą patį daryti ir savo klientus. Visi kartu galime greičiau pasiekti ambicingą tikslą – nulines emisijas visoje tiekimo grandinėje“, – sako Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.
„Tele2“ parengtoje grupės 2023 m. ataskaitoje atsispindi visi bendrovės su tvarumu susiję veiksmai ir pasiekimai. Pernai „Tele2“ užėmė pirmąją vietą tarp 500 didžiausių Europos klimato lyderių „The Financial Times“ sudarytame reitinge.
Buvo apskaičiuota, kad per praėjusius metus įmonės produktais ir paslaugomis besinaudojantys klientai išvengė per 800 tūkst. tonų CO2 emisijų. Šis pasiekimas labiausiai susijęs su klientų įgalinimu bendrauti ir dirbti nuotoliu, naudotis išmaniu ir tvariu maršrutų planavimu bei kitomis tvaresnėmis technologijomis.
Be to, 2023 m. „Tele2“ pateko tarp 50 pasaulio įmonių, užtikrinančių didžiausią lyčių lygybę. Šį reitingą kasmet sudaro organizacija „Equileap“. Bendrovė išlaikė ir aukščiausią „MSCI“ reitingo įvertinimą už lyderystę užtikrinant skaidrumą klimato kaitos srityje.
Per praėjusius metus „Tele2“ visos grupės mastu užblokavo daugiau kaip 5 milijonus bandymų pasiekti puslapius, kuriuose talpinamas nepilnamečių seksualinį išnaudojimą vaizduojantis turinys. Operatorius automatiškai blokuoja prieigą prie kenkėjiškų, žalingą turinį talpinančių ar vaikų išnaudojimą platinančių svetainių. 2021 m. „Tele2“ šį procesą automatizavo ir įgyvendino projektą „Project Arachnid“, kuris klasifikuoja ir blokuoja seksualinio pobūdžio svetaines.
Savo veikloje „Tele2“ naudoja tik žaliąją energiją iš atsinaujinančių šaltinių, taip pat sumažino automobilių parką ir pasiūlė darbuotojams alternatyvius keliavimo būdus.
Lietuvoje „Tele2“ turi daugelio įrangos gamintojų autorizacijas ir gali taisyti iki 85 proc. savo parduodamų telefonų. Nuo 2015 m. veikiančiame autorizuotame įrenginių remonto centre „Smart Master“ kasdien prailginamas šimtų įrenginių gyvavimo laikas, o visos atliekos kruopščiai tvarkomos. Nevertingos detalės, kurių neįmanoma panaudoti dar kartą, atiduodamos perdirbti, o vertingos detalės išsiunčiamos gamintojams, kad jas sutvarkytų ir jos būtų panaudotos iš naujo.
2023-aisiais bendrovė Lietuvoje sutaupė 81,7 tūkst. popierinių dokumentų – 10,7 proc. daugiau nei 2022 m. Kitaip tariant, buvo atsisakyta 10,2 tonos popieriaus, išsaugoti 255 medžiai.